Ogłoszenie z dnia 2017-02-14
Ogłoszenie nr 24956 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.
Gaworzyce: Budowa przedszkola w Gaworzycach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuEuropejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Priorytet 7. Infrastruktura Edukacyjna, działanie 7.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną, poddziałanie 7.1.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną - OSI.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 8465-217
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 15867-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gaworzyce, krajowy numer identyfikacyjny
53389000000, ul.
ul. Okrężna
85,
59-180
Gaworzyce, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
768 316 285, faks
768 316 286, e-mail
ug@gaworzyce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa przedszkola w Gaworzycach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.71.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn.: Budowa przedszkola w Gaworzycach Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) budowę budynku przedszkola czteroodziałowego (liczba kondygnacji nadziemnych: 1) wraz z utwardzonym tarasem, b) place zabaw dedykowane poszczególnym grupom wiekowym (2-4 lata, 5-6 lat, klasy 1-3) wraz z miejscem na wypoczynek, c) utwardzoną strefę wejściową wraz z chodnikiem, d) parking na 20 miejsc postojowych wraz ze zjazdem, e) zatokę autobusową wraz z chodnikiem oraz wjazdem i zjazdem, f) uzbrojenie terenu obejmuje: - przebudowę sieci gazowej średniego ciśnienia wraz z przyłączem oraz instalacją gazu dla budynku Zespołu Edukacyjnego, - budowę przyłącza wody, - budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem, - budowę instalacji kanalizacji deszczowej, - budowę instalacji oświetlenia zewnętrznego, g) wyposażenie pomieszczeń/sal oraz kuchni, h) instalacje niskoprądowe: okablowanie strukturalne - instalacja sygnałowa i Wi-Fi, serwer telekomunikacyjny z domofonem, system telewizji przemysłowej, system sygnalizacji włamania i napadu. Zestawienie powierzchni - zagospodarowanie terenu: a) powierzchnia zabudowy projektowanego budynku przedszkola: 1 193,10 m^2, b) kubatura brutto: 6 708 m2, c) kubatura netto: 3 201 m2, d) powierzchnia netto budynku: 1 068,4 m2, e) powierzchnia utwardzona - projektowane drogi: 712,3 m^2, f) powierzchnia utwardzona - projektowane miejsca parkingowe: 263,2 m^2, g) powierzchnia utwardzona - projektowane chodniki: 507,7 m2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego upoważnienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz charakterystyczne parametry określające zakres robót określa dokumentacja projektowa (załącznik nr 3 do SIWZ) wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 4 do SIWZ). Zaleca się wizję lokalną miejsca inwestycji celem sprawdzenia terenu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45214100-1
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45231100-6,
45231110-9,
45231220-3,
45232000-2,
45232140-5,
45232150-8,
45231300-8,
45232100-3,
45232410-9,
45233140-2,
45330000-9,
39110000-6,
39120000-9,
45111291-4,
45223800-4,
45236200-4,
45236210-5,
39130000-2,
39141000-2,
39141100-3,
39141200-4,
39141300-5,
39141400-6,
39143110-0,
39143116-2,
37520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3730353.91 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 4588335,31 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.