eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Izby Skarbowej w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-24

Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Izby Skarbowej w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 249582 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Poznaniu , ul. Cyryla Ratajskiego 5, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8586100, faks 061 8522224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Izby Skarbowej w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: CZĘŚĆ A 11 szt. fabrycznie nowych komputerów PC, 11 szt. fabrycznie nowych monitorów LCD 19, 1 fabrycznie nowa laserowa drukarka, 1 fabrycznie nowy notebook 12,1wraz ze stacją dokującą oraz monitorem 19 , CZĘŚĆ B 5 telefonów IP Avaya 4610SW lub równoważnych, 5 bezprzewodowych zestawów słuchawkowych Plantronics SupraPlus Wireless z podnośnikiem HL10 lub równoważnych, switch 4500G PWR 48-port 3CR17772-91-ME lub równoważny, po 4 licencje, zgodne z wymaganiami posiadanej cyfrowej centrali telefonicznej: a. CC ADD ELITE PER AGENT 1-5 AGTS b. CC SHARED CONTROL ACCESS c. CMEE R3 1-5 NEW LIC d. CMAPI BASIC LIC CM3 1-5 e. CMS ADD PER AGT LIC 1-5 f. WITNESS 7.7 COMP RECORD PKG.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 32.55.13.00 - Telefoniczne zestawy słuchawkowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana na podstawie oświadczenia oraz złożonych dokumentów potwierdzających bądź nie, spełnienie warunków. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zawartych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, 2) podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dołączone do ofert pełnomocnictwa uprawniające pełnomocników m.in. do złożenia oferty powinny mieć postać oryginałów albo uwierzytelnionych notarialnie kopii. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych będzie złożone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, pokój nr 311.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - pokój nr 13 - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ A 11 szt. fabrycznie nowych komputerów PC, 11 szt. fabrycznie nowych monitorów LCD 19, 1 fabrycznie nowa laserowa drukarka, 1 fabrycznie nowy notebook 12,1 wraz ze stacją dokującą oraz monitorem 19 ,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.21.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ B 5 telefonów IP Avaya 4610SW lub równoważnych, 5 bezprzewodowych zestawów słuchawkowych Plantronics SupraPlus Wireless z podnośnikiem HL10 lub równoważnych, switch 4500G PWR 48-port 3CR17772-91-ME lub równoważny, po 4 licencje, zgodne z wymaganiami posiadanej cyfrowej centrali telefonicznej: a. CC ADD ELITE PER AGENT 1-5 AGTS b. CC SHARED CONTROL ACCESS c. CMEE R3 1-5 NEW LIC d. CMAPI BASIC LIC CM3 1-5 e. CMS ADD PER AGT LIC 1-5 f. WITNESS 7.7 COMP RECORD PKG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00-3, 32.55.13.00-3, 32.42.00.00-3, 48.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.