Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Koszalin: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 249587 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, fax. (094) 3488103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: STRZYKAWKI I PRZYRZĄDY DO PRZETOCZEŃ - 7 240 op., 276 200 szt., IGŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - 6 770 op., 1 500 szt., DRENY I KOŃCÓWKI - 13 800 szt., SPRZĘT MEDYCZNY RÓŻNY - 800 op., 196 330 szt., RĘKAWY DO STERYLIZACJI Z FAŁDĄ I BEZ FAŁDY - 120 400 szt., PAPIER KREPOWY DO STERYLIZACJI I TAŚMA SAMOPRZYLEPNA - 66 300 szt., TOREBKI PAPIEROWO-FOLIOWE SAMOZAMYKAJĄCE - 70 op., WSKAŹNIKI I NABOJE DO STERYLIZACJI - 82 100 szt., 10 rolek, NOŻE DO MIKROTOMU - 40 op., OPATRUNKI DO MOCOWANIA KANIUL DLA DZIECI - 35 000 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; b)nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub mają wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu; c)nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: 1)Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2)w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcą, warunek zostanie uznany za spełniony, 3)w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4)aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: STRZYKAWKI I PRZYRZĄDY DO PRZETOCZEŃ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Strzykawka jednorazowego użytku do insuliny z igłą 1 ml-50 Op. (100 szt.), 2.Strzykawka jednorazowego użytku do TBC z igłą 1 ml- 50 Op. (100 szt.), 3.Strzykawka jednorazowego użytku trzyczęściowa (z gumowym tłokiem) 2 ml-40 Op. (100 szt.), 4.Strzykawka jednorazowego użytku dwuczęściowa 2 ml- 1 500 Op. (100 szt.), 5.Strzykawka jednorazowego użytku dwuczęściowa 5 ml- 1 500 Op. (100 szt.), 6.Strzykawka jednorazowego użytku dwuczęściowa 10 ml-2 300 Op. (100 szt.), 7.Strzykawka jednorazowego użytku dwuczęściowa 20 ml -1 800 Op. (100 szt.), 8.Strzykawka jednorazowego użytku trzyczęściowa do pompy (z gumowym tłokiem) 10 ml-5 000 Szt., 9.Strzykawka jednorazowego użytku trzyczęściowa do pompy (z gumowym tłokiem) 20 ml-12 000 Szt., 10.Strzykawka jednorazowego użytku trzyczęściowa do pompy (z gumowym tłokiem) 50 ml-35 000 Szt., 11.Strzykawka jednorazowego użytku czarna lub bursztynowa 50 ml-1 200 Szt., 12.Strzykawka cewnikowa jednorazowego użytku Żaneta 100 ml-8 000 Szt., 13.Przyrządy do przetoczeń płynów P.-200 000 Szt., 14.Przyrządy do przetoczeń krwi K.-15 000 Szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: IGŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do iniekcji 0,45- op. (100 szt.)-20, Igły do iniekcji 0,5- op. (100 szt.)-350, Igły do iniekcji 0,6- op. (100 szt.)-150, Igły do iniekcji 0,7- op. (100 szt.)-250, Igły do iniekcji 0,8- op. (100 szt.)-900, Igły do iniekcji 0,9- op. (100 szt.)-800, Igły do iniekcji 1,1- op. (100 szt.)-1 300, Igły do iniekcji 1,2- op. (100 szt.)-3 000, Igły do nakłuć lędźwiowych 20G x 38 mm-szt.30, Igły do nakłuć lędźwiowych 21G x 38 mm-szt.30, Igły do nakłuć lędźwiowych 22G x 38 mm-szt.30, Igły do nakłuć lędźwiowych 18G x 65 mm-szt.30, Igły do nakłuć lędźwiowych 20G x 65 mm-szt.30, Igły do nakłuć lędźwiowych 0,6/70 mm -szt.10, Igły do nakłuć lędźwiowych 0,6/90 mm -szt.200, Igły do nakłuć lędźwiowych 0,7/90 mm -szt.300, Igły do nakłuć lędźwiowych 0,8/90 mm -szt.270, Igły do nakłuć lędźwiowych 0,9/90 mm -szt.250, Igły do nakłuć lędźwiowych 1,1/90 mm -szt.100, Igły do nakłuć lędźwiowych 1,25/90 mm-szt.100, Igły do nakłuć mostka z mandrynem 1,8/30mm- szt.100, Igła do przemywań z kulką wielorazowego użytku 1,2/80 mm-szt.20..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DRENY I KOŃCÓWKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny do odsysania pola operacyjnego jednorazowego użytku 2 m (+/- 10%)-szt. 7 000, Dreny do odsysania pola operacyjnego jednorazowego użytku 3 m (+/- 10%)-szt. 2 000, Końcówka do drenu do odsysania pola operacyjnego, zgięta, miniaturowa-szt.100., Końcówka do drenu do odsysania pola operacyjnego, zgięta, typ Yankauer-szt. 1 300, Końcówka do drenu do odsysania pola operacyjnego, zgięta, typ Yankauer z oliwką (cztery otwory boczne, jeden centralny)- szt.100, Łącznik do drenów, schodkowy, pasujący do drenów, sterylny, różne rozmiary-szt. 2 000, Łącznik Y pasujący do drenów, sterylny-szt.300, Łącznik z zatyczką (z redukcją siły ssania), końcówki schodkowe-szt.1 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SPRZĘT MEDYCZNY RÓŻNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kanka doodbytnicza - sterylna 10x400-szt.400, Kanka doodbytnicza - sterylna 5x200- szt.300, Woreczki/pojemniki do pobierania próbek moczu - sterylne - dziewczynki-szt.2 500, Woreczki/pojemniki do pobierania próbek moczu - sterylne - chłopcy-szt.2 500, Zatyczki do cewników - sterylne-szt.200, Zestaw do lewatyw - sterylny-szt.1 500, Zaciskacz do pępowiny - sterylny-szt. 3 000, Opaska do identyfikacji noworodków -sterylny-szt.10 000, Opaska do identyfikacji dla dorosłych- szt.25 000, Wieszaki do worków do moczu-szt.350, Staza gumowa-szt.200, Igła iniekcyjna typu Terumo 0,8x40, 0,9x40, 1,1x40, 1,2x40-op. (100 szt.)-500, Kieliszek do leków jednorazowego użytku-szt.147 000, Szpatułka drewniana-op. (100 szt.)-300, Słoje do dobowej zbiórki moczu-szt.30, Basen szpitalny z pokrywą-szt.30, Kaczka szpitalna-szt.50, Przewód do cystoskopu-szt. 1 000, Nerka medyczna z PCV, mała od 15cm - 20cm-szt.100, Nerka medyczna z PCV, duża od 25cm-30cm-szt.100, Szczoteczka do pobierania wymazów cytologicznych typu Cervex-Brush - steryln -sszt.1 000, Wziernik Cusco jednorazowego użytku sterylny, standard-szt.1 000, Elektroda EKG dla dorosłych przyssawkowa do odprowadzeń przysercowych - wielorazowego użytku, średnica od 24mm do 30mm-szt.60, Elektroda EKG dla dorosłych kończynowa - klipsowa - wielorazowego użytku- kpl.10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: RĘKAWY DO STERYLIZACJI Z FAŁDĄ I BEZ FAŁDY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękaw do sterylizacji bez fałdy 50 mm-mb 4 400, Rękaw do sterylizacji bez fałdy 75 mm-mb 20 000, Rękaw do sterylizacji bez fałdy 100 mm- mb 20 000, Rękaw do sterylizacji bez fałdy120 mm-125 mm- mb 20 000, Rękaw do sterylizacji bez fałdy 150 mm- mb 20 000, Rękaw do sterylizacji bez fałdy 200 mm- mb 8 000, Rękaw do sterylizacji bez fałdy 250 mm- mb 1 000, Rękaw do sterylizacji z fałdą 75 mm- mb 6 000, Rękaw do sterylizacji z fałdą 100 mm- mb 10 000, Rękaw do sterylizacji z fałdą 150 mm- mb 5 000, Rękaw do sterylizacji z fałdą 200 mm- mb 2 000, Rękaw do sterylizacji z fałdą 250 mm- mb 3 000, Rękaw do sterylizacji z fałdą 320 mm- mb 1 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAPIER KREPOWY DO STERYLIZACJI I TAŚMA SAMOPRZYLEPNA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier krepowy naprzemiennie pakowany 1000 mm x 1000 mm-arkusz 60 000, Papier krepowy naprzemiennie pakowany 1200 mm x 1200 mm- arkusz 5 000, Taśma samoprzylepna z indykatorem do papieru krepowego- rolka 500, Taśma samoprzylepna bez indykatorem do papieru krepowego- rolka 800.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: TOREBKI PAPIEROWO-FOLIOWE SAMOZAMYKAJĄCE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torebka papierowo-foliowa samozamykająca 100 mm x 200 mm-op. (100 szt.) 30, Torebka papierowo-foliowa samozamykająca 130 mm x 250 mm- op. (100 szt.) 20, Torebka papierowo-foliowa samozamykająca 200 mm x 350 mm-op. (100 szt.) 10, Torebka papierowo-foliowa samozamykająca 300 mm x 390 mm-op. (100 szt.) 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: WSKAŹNIKI I NABOJE DO STERYLIZACJI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskaźnik chemiczny do pary wodnej- Szt. 72 000, Wskaźnik chemiczny do tlenku etylenu- Szt. 7 200, Wskaźnik biologiczny do tlenku etylenu- Szt.1 000, Wskaźnik biologiczny do pary wodnej o szybkim odczycie z autoczytnikiem-Szt.500 Wskaźnik biologiczny do pary wodnej o szybkim odczycie- Szt.1 000, Naboje do sterylizacji do sterylizatora typu 5XL -Szt.400, Papier do drukarki do sterylizatora typu 5XL-rolka 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: NOŻE DO MIKROTOMU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nóż do mikrotomu saneczkowego-op. (50 szt.) 20, Nóż do mikrotomu rotacyjnego-op. (50 szt.) 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: OPATRUNKI DO MOCOWANIA KANIUL DLA DZIECI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek do mocowania kaniul 76 mm x 51 mm -szt.30 000, Opatrunek przezroczysty z motywem dziecięcym 50 mm x 57 mm-szt.5 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń budynku biurowego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białogardzie.
- Dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla RDW w Koszalinie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych (RDW Chojna)
- Świadczenie usług pocztowych dla Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie i Rejonów Dróg Wojewódzkich
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku OD w Choszcznie, Baczyn 4
- Świadczenie całodob., czasow. schronienia wraz z usł. opiek. oraz usł. ukier. na wzmacn. aktyw. społ., w miarę możliw. wyjście z bezdomn. i uzysk. samodz. życ. na rzecz os. bezdomnych-cz. IV
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów chłonnych oraz sprzętu jednorazowego użytku do drenażu
- Sukcesywna dostawa sprzętu drobnomedycznego jednorazowego II
- Dostawa materiałów medycznych (2 części) - 35/MMED/2024
- 105.24 Sprzedaż i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku do żywienia na okres 24 miesięcy
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.