eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceWykonanie pięcioletniej oceny stanu technicznego wałów przeciwpowodziowych dla niżej wymienionych odcinków1. Lewy wał p. pow. rz. Nidy Pińczów - Kopernia w km 0+000 - 5+500, gm. Pińczów, woj. Świętokrzyskie 2. Prawy wał p. pow. rz. Nidy Pińczów - Kopernia w km 0+000 - 3+800, gm. Pińczów, woj. Świętokrzyskie 3. Lewy wał p. pow. rz. Nidy Zalesie - Skowronno 0+000 - 3+770, gm. Pińczów, woj. świętokrzyskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-13

Kielce: Wykonanie pięcioletniej oceny stanu technicznego wałów przeciwpowodziowych dla niżej wymienionych odcinków: 1. Lewy wał p. pow. rz. Nidy Pińczów - Kopernia w km 0+000 - 5+500, gm. Pińczów, woj. Świętokrzyskie 2. Prawy wał p. pow. rz. Nidy Pińczów - Kopernia w km 0+000 - 3+800, gm. Pińczów, woj. Świętokrzyskie 3. Lewy wał p. pow. rz. Nidy Zalesie - Skowronno 0+000 - 3+770, gm. Pińczów, woj. świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 249587 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pięcioletniej oceny stanu technicznego wałów przeciwpowodziowych dla niżej wymienionych odcinków: 1. Lewy wał p. pow. rz. Nidy Pińczów - Kopernia w km 0+000 - 5+500, gm. Pińczów, woj. Świętokrzyskie 2. Prawy wał p. pow. rz. Nidy Pińczów - Kopernia w km 0+000 - 3+800, gm. Pińczów, woj. Świętokrzyskie 3. Lewy wał p. pow. rz. Nidy Zalesie - Skowronno 0+000 - 3+770, gm. Pińczów, woj. świętokrzyskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dla każdego odcinka wałów należy wykonać oddzielne opracowanie. Parametry wałów: 1.1) Lewy wał p. pow. rz. Nidy Pińczów - Kopernia w km 0+000 - 5+500, gm. Pińczów. a. długość badanego odcinka wału - 5500 mb; b. szerokość korony - 2,0 m; c. nachylenie skarp - 1:2 d. średnia wysokość - 1,65 m; e. klasa II. 1.2) Prawy wał p. pow. rz. Nidy Pińczów - Kopernia w km 0+000 - 3+800, gm. Pińczów. - długość badanego odcinka wału - 3800 mb; - szerokość korony - 2,0 m; - nachylenie skarp - 1:2, 1:10; - średnia wysokość - 0,60 m; - klasa IV. 1.3) Lewy wał p. pow. rz. Nidy Zalesie - Skowronno 0+000 - 3+770, gm. Pińczów. - długość badanego odcinka wału - 3770 mb; - szerokość korony - 1,5 m; - nachylenie skarp - 1:2, 1:1,5; - średnia wysokość - 2,10 m; - klasa IV. 2. Zakres opracowania. 2.1. Oceną stanu technicznego wałów przeciwpowodziowych należy objąć: korpus i podłoże obwałowania, budowle towarzyszące / śluzy wałowe /, koryto rzeki, i obszar chroniony. Ocena winna uwzględniać warunki hydrologiczne i hydrauliczne koryta, ocenę stanu i zawala, badania podłoża i korpusu wału, obliczenia filtracji i stateczności oraz ocenę stanu budowli hydrotechnicznych związanych z obwałowaniem. Ocena ta powinna określać przydatność obiektu do użytkowania pod względem bezpieczeństwa. Szczegółowy zakres oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa obwałowania powinien być zgodny z Wytycznymi wykonania ocen stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów przeciwpowodziowych - opracowanie IMUZ Falenty 2003 r., natomiast dokumentacja oceny powinna zawierać wszystkie elementy, jakie zawarte są w punkcie 2.2 ww Wytycznych 2.2.Ocena stanu technicznego wałów winna zawierać w szczególności: a/ Układ trasy obwałowania, stan zawala, b/ Dane hydrologiczne i hydrauliczne. Ocena stanu technicznego i bezpieczeństwa wału powinna zawierać poziomy wód wielkich miarodajnych i kontrolnych, wody średniej rocznej, poziomy ostrzegawcze i alarmowe, przepływy miarodajne i kontrolne oraz zaobserwowane stany i przepływy w okresie wezbrań. c/ Pomiary geodezyjne. Opracowanie to powinno zawierać: - mapę orientacyjną ocenianego odcinka w skali 1:25 000, - mapy sytuacyjno-wysokościowe w skali 1:1000 z zaznaczoną lokalizacją wykonanych i archiwalnych punktów badawczych, przekrojów geotechnicznych oraz innych istotnych danych np. miejsc obserwacji zjawisk filtracyjnych, zagłębień terenowych, a także kolizje i skrzyżowania z uzbrojeniem podziemnym, - profil podłużny z zaznaczonymi poziomami wód miarodajnych, terenu zawala oraz wynikami rozpoznania geotechnicznego, - przekroje poprzeczne charakterystyczne i geotechniczne wału i terenu przyległego. d/ Ocena stanu technicznego budowli hydrotechnicznych związanych z obwałowaniem (przepusty wałowe i inne konstrukcje znajdujące się w korpusie i w podłożu), wraz z planami sytuacyjno-wysokościowymi i przekrojami budowli (inwentaryzacja) w skali 1:100 lub 1:200 oraz z ich dokładnym opisem i wynikami terenowymi stanu konstrukcji betonowych, stalowych, zamknięć, upustów itp. e/ Badania geotechniczne podłoża i korpusu wałów powinny być opracowane zgodnie z zakresem Wytycznych wykonania oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów przeciwpowodziowych - pkt. 3.3 (Badania na potrzeby okresowej oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa) oraz tabelami 3.1 i 3.2 (Zakres badań ). Rzędne otworów badawczych nawiązać do rzędnych geodezyjnych. f/ Obliczenie stateczności korpusu i filtracji przy aktualnych wymiarach korpusu i parametrach gruntu w korpusie i podłożu w warunkach eksploatacji (wezbraniowych). Obliczenia te należy zamieścić w opracowaniu. g/ Podsumowanie oceny i określenie miejsc szczególnego zagrożenia. Dla każdego odcinka wałów należy wykonać oddzielne opracowanie które winno zawierać wnioski końcowe i zalecenia dotyczące: - sposobu likwidacji stwierdzonych nieprawidłowości, - czas i kolejność ich uzupełniania, - konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz. Opracowania należy wykonać w 4 egzemplarzach w formie papierowej oraz w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej (zapisanej na płycie CD lub DVD), dla każdego odcinka wałów oddzielne opracowanie. Oceny te powinny być opracowane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, Polskimi Normami oraz wymaganiami technicznymi, m.in.: - Wytycznych wykonywania ocen stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów przeciwpowodziowych - opracowanie IMUZ Falenty 2003 r., - Prawa budowlanego - ustawy z dn. 07.07.1994 r. (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), - Prawa wodnego - ustawy z dn. 18.07.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 239 poz. 2019), - Prawa ochrony środowiska - ustawy z dn. 27.04.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 129 poz. 902), - Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717), - Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2007 r. Nr 86 poz. 579). Wykonawca winien na bieżąco uwzględniać w opracowaniu zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do opracowania oświadczenie o sporządzeniu Oceny zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi na dzień przekazania opracowania. Ocena powinna być przekazana Zamawiającemu wraz z wykazem opracowań oraz oświadczeniem jw. oraz oświadczeniem że została ona wykonana w stanie zupełnym tj. jako kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonania w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia w zakresie opracowania pięcioletnich ocen stanu technicznego urządzeń melioracyjnych lub hydrotechnicznych o wartości nie mniejszej niż 20 tys 2. dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 1 muszą być: 2.1. sporządzony przez Wykonawcę wykaz prac w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i posiadania doświadczenia we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt. 1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. 2.2. dokumenty potwierdzające, że prace przedstawione w wykazie zrealizowanych zadań zostały wykonane należycie, np. referencje. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca winien dysponować Kierownikiem opracowania posiadającym uprawnienia w specjalności odpowiedniej do wykonywania przedmiotu zamówienia 2. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca winien przedłożyć: 2.1. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniający wymagania określone w pkt. 1 we wzorze stanowiącym załączniki nr 3 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał, 2.2. Do wykazu należy złączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2. Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp we wzorze określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w uzasadnionych przypadkach, jeśli terminowe wykonanie umowy nie jest możliwe z przyczyn niezawinionych i niezależnych od Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, pok.209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.