To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-13
Elbląg: dostawy fartuchów dla odwiedzających, osłon na aparaturę medyczną, podkładów ochronnych, pieluchomajtek, materiałów do mycia i pielęgnacji pacjentów..
Numer ogłoszenia: 249591 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253816 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu, ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230-41-97, faks 055 230-41-50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy fartuchów dla odwiedzających, osłon na aparaturę medyczną, podkładów ochronnych, pieluchomajtek, materiałów do mycia i pielęgnacji pacjentów...
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet nr 1 - Fartuchy fliselinowe dla odwiedzających i fartuchy foliowe Pakiet nr 2 - Osłony na aparaturę medyczną Pakiet nr 3 - Jednorazowe podkłady ochronne Pakiet nr 4 - Pieluchomajtki Pakiet nr 5 - Myjka jednorazowa do mycia pacjenta Pakiet nr 6 - Pianka myjąco-pielęgnacyjna a500 ml..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00 - 18.11.10.00 25.21.32.00 - 25.21.32.00 21.22.20.00 - 21.22.20.00 21.22.21.00 - 21.22.21.00 24.52.15.00 - 24.52.15.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET NR 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego Centrowet-Cezal Sp.z o.o. Poznań, Oddział Gdańsk, Ul. Toruńska 20, 80-747 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3061,43
Oferta z najniższą ceną: 3061,43 / Oferta z najwyższą ceną: 3061,43
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET NR 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego Centrowet-Cezal Sp.z o.o. Poznań, Oddział Gdańsk, Ul. Toruńska 20, 80-747 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 312,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 303,88
Oferta z najniższą ceną: 303,88 / Oferta z najwyższą ceną: 303,88
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET NR 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego Centrowet-Cezal Sp.z o.o. Poznań, Oddział Gdańsk, Ul. Toruńska 20, 80-747 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12560,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12120,96
Oferta z najniższą ceną: 12120,96 / Oferta z najwyższą ceną: 12198,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET NR 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul.Żółkiewskiego 20/26,, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76716,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47077,11
Oferta z najniższą ceną: 47077,11 / Oferta z najwyższą ceną: 47077,11
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET NR 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul.Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 175,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 140,30
Oferta z najniższą ceną: 140,30 / Oferta z najwyższą ceną: 140,30
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: PAKIET NR 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul.Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 182,02
Oferta z najniższą ceną: 182,02 / Oferta z najwyższą ceną: 182,02
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZAKUP I DOSTAWA PŁYT DROGOWYCH TYPU MON I YOMB I GEOKRAT ORAZ KOTEW MOCUJĄCYCH
- Opracowanie dokumentacji proj.-koszt. termomodernizacji budynku DPS "Niezapominajka" w Elblągu przy ul. Toruńskiej 17 w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Modernizacja istniejącego systemu telekomunikacyjnego Zamawiającego wraz z infrastrukturą teletechniczną
- Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole z terenu Gminy Miasta Elbląg".
- Wykonanie dokumentacji projektowej i zapewnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ciągu drogi powiatowej 1104N ul. Nowodworska.
- ZP/9/2025 Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynami energii i wymianą oświetlenia zewnętrznego w formuje zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.