Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-22
Mogilno: Wykonywanie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego na zadaniu
Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w mieście Mogilnie oraz usług w zakresie rozliczenia środków finansowych inwestycji.
Numer ogłoszenia: 249598 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Mogilna , ul. Gabriela Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3185520, faks 052 3152693.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego na zadaniu Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w mieście Mogilnie oraz usług w zakresie rozliczenia środków finansowych inwestycji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski branży wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej oraz drogowej na zadaniu Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w mieście Mogilnie o następującym zakresie: Część I - zadanie 1: Remont i przebudowa istniejącego kanału sanitarnego od ul. Kasprowicza do ul. 22-stycznia z rur PVC O 315o długości 172 m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 szt 10 zadanie 2: Konserwacja rowu melioracyjnego R-18 pomiędzy projektowanym wylotem w ul. Mrugowskiego, a przepustem drogowym ul. Ogrodowej o długości 324 m. zadanie 3: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Mrugowskiego, Olszaka, Niewiadomskiego, Łuczaka, Ogrodowej, Bukietowej,Kwiatowej, Wiosennej i Słonecznej, w tym: ETAP I Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Brodowskiego, Mrugowskiego, Łuczaka, Niewiadomskiego, Olszaka, Kwiatowej, Wiosennej i Słonecznej w tym : Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC O 315 - m 20,0;O 250 - m 2,0;O 200 - m 1 386,0; Sieć kanaliz. ciśnieniowej z rur PE PN10 O 160 - m 465,0;Przykanaliki O 160 - m 102,0; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - szt 56; Przepompownie ścieków z kręgów betonowych O 1500 - szt 1;Sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC O 315 - m 656,0; O 400 - m 525,0; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - szt 33; ETAP II Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Bukietowej i Ogrodowej ( zlewnia przepompowni P-1, separator II ), w tym: Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC O 200 - m 575,0; Przykanaliki O 160 - m 49,0; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - szt 19; Sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC O 315 - m 150,0; O 400 - m 265,0; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - szt 11; Separator zintegrowany z osadnikiem - szt 1; ETAP III Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Ogrodowej (zlewnia przepompowni P-2, separator I) w tym: Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC O 200 - m 392,0; Sieć kanaliz. ciśnieniowej z rur PE PN10 O 110 - m 275,0; Przykanaliki O 160 - m 53,0; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - szt 23; Przepompownie ścieków z polimerobetonu O 1200 - szt 1; Sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC O 315 - m 356,0; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - szt 11; Separator zintegrowany z osadnikiem - szt 1; Część II - zadanie 4 Przebudowa sieci wodociągowej w Mogilnie - ul. Niezłomnych, w tym: Sieć wodociągowa z rur cieśn. PE O 400 - m 48,0; Przewiert kontrolowany przewodu PE O 400 - m 619,0; zadanie 5 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Prusa, Niezłomnych, Miłosza, Polnej, Sienkiewicza, Grobla oraz sieci wodociągowej w ul. Miłosza, w tym: ETAP I Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Polnej, Grobla,Sienkiewicza: Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PPSN10 O 160 - m 399,0; O 200 - m 1387,0; 250 - m 34,0; Sieć kanaliz. ciśnieniowej z rur PE 100 O 110 -m 341,0; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - szt 14; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1000 - szt 49; Studnie rewizyjne PP O 400/315 - szt 55; Przepompownie ścieków z polimerobetonu O 1500 - szt 1; Sieć kanalizacji deszczowej z rur PPSN10 O 160 - m 148,0; O 315 - m 643,0; O 400 - m 367,0; O 500 - m 136,0; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - szt 11; O 1000 - szt 32; O 500 - szt 54; Separator zintegrowany z osadnikiem - szt 1; ETAP II Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej w ul. Prusa i Miłosza: Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PPSN10 O 160 - m 772,0; O 200 - m 1702,0; Sieć kanaliz. ciśnieniowej z rur PE 100 O 90 - m 247,0; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - szt 9; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1000 - szt 69; Studnie rewizyjne PP O 400/315 - szt 113; Przepompownie ścieków z polimerobetonu O 1500 - szt 1; Sieć kanalizacji deszczowej z rur PPSN10 O 160 - m 155,0; O 315 - m 792,0; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - szt 3; O 1000 - szt 23; O 500 - szt 30; Sieć wodociągowa z rur PE SDR 11 O 110 - m 1183,0; ETAP III Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Niezłomnych: Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PPSN10 O 160 - m 94,0; O 200 - m 504,0; Studnie kanalizacyjne PP O 1000 - szt 25; Studnie rewizyjne PP O 400/315 - szt 21; Sieć kanalizacji deszczowej z rur PPSN10 O 315 - m 133,0; Studnie kanalizacyjne PP O 1000 - szt 4; oraz wykonywanie usług w zakresie rozliczenia środków finansowych wydatkowanych na realizację inwestycji objętej nadzorem inwestorskim w ramach niniejszego zamówienia publicznego z Instytucją Zarządzającą Projektem w ramach którego realizowana jest niniejsza inwestycja. Szczegółowy zakres robót budowlanych, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ zawierają przedmiary robót stanowiące załączniki nr 7 i załącznik 7a do SIWZ. 3.2 Opis przedmiotu zamówienia: Obowiązkiem Wykonawcy będzie wykonywanie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w pkt. 3.1. SIWZ, przez osoby posiadające wymagane do tego uprawnienia i kwalifikacje oraz wykonywanie usług w zakresie rozliczenia środków wydatkowanych na realizację inwestycji objętej w/w nadzorem inwestycyjnym. Do obowiązków szczegółowych Wykonawcy będzie należało wyznaczenie Kierownika Zespołu do spraw rozliczeń i koordynowania prac inspektorów nadzoru specjalności wodno-kanalizacyjnej, specjalności elektrycznej oraz inspektor nadzoru o specjalności drogowej. Do obowiązków Kierownika Zespołu i inspektorów nadzoru będzie należało: 1) Na etapie realizacji, odbioru i rozliczania robót: a) powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie, b) sprawowanie kontroli zgodności realizowania robót z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, c) organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych, w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem, d) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, e) kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu, f) nadzór nad pracą inspektorów, zobowiązanie i egzekwowanie od inspektorów nadzoru robót sanitarnych wykonywania przez nich obowiązków co najmniej raz w tygodniu bezpośrednio na placu budowy, g) zapewnienie obecności Kierownika zespołu i inspektorów nadzoru na cotygodniowych naradach koordynacyjnych, h) kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją i harmonogramem oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń, i) składanie Zamawiającemu co miesiąc, na piśmie informacji z postępu prac, z załączoną dokumentacją fotograficzną, j) w przypadku wystąpienia takiej potrzeby - inicjowanie wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, z punktu widzenia przyszłej eksploatacji, przy udziale nadzoru autorskiego i Zamawiającego, po uzyskaniu wcześniejszej zgody Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, k) nadzorowanie przeprowadzenia prób, badań, rozruchu mechanicznego przepompowni, l) przeprowadzanie odbiorów w otwartym wykopie, ł) potwierdzenie gotowości do odbioru końcowego zadania inwestycyjnego, m) zorganizowanie odbioru końcowego, n) uczestnictwo w pracach Komisji odbioru końcowego inwestycji, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy robót budowlanych i Użytkownika, o) sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej, otrzymanej od wykonawcy i przekazanie jej Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy, p) rozliczenie końcowe robót. 2) Na etapie rozliczania środków finansowych a) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym wniosków o płatność (pośrednie i końcową) zgodnie ze wzorem opracowanym przez (IZ) Instytucję Zarządzającą RPO WK-P na lata 2007-2013, b) skompletowanie i sprawdzenie dokumentów rzeczowo - finansowych niezbędnych do przygotowania wniosków o płatność, c) czuwanie nad terminowością składania wniosków o płatność, d) monitorowanie obiegu wniosku o płatność od momentu złożenia w IZ do wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego, e) dyscyplina i kontrola wydatkowania środków pomocowych UE pod względem zgodności z założonym w umowie o dofinansowanie harmonogramem rzeczowo - finansowym projektu, f) przygotowanie innych niezbędnych dokumentów finansowych wymaganych przez IŻ, g) końcowe rozliczenie finansowe projektu z IZ w terminie określonym w umowie o dofinansowanie, h) czynny udział z ramienia Zamawiającego w kontroli przeprowadzonej przez IZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące zł). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millennium S.A. Mogilno, nr konta 51116022020000000060887659 . 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, z chwilą uznania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert tj do dnia 30 lipca 2009 r. godz. 10.00. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz należy załączyć w oryginale do oferty. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy biorący , udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) wskażą do wykonywania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia : a) 1 osobę na stanowisko Kierownika Zespołu, posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w branży sanitarnej, która w ciągu ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania sporządzała dokumenty do rozliczenia co najmniej jednej inwestycji z udziałem środków unijnych, posiadającą 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 2 lata w kierowaniu zespołem ludzi prowadzących nadzór nad inwestycjami budowlanymi b)1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w branży wodociągowej i sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową , inspektor musi wykazać się doświadczeniem w nadzorowaniu co najmniej jednego zadania polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej o długości min. 8 km i trzech przepompowni w okresie ostatnich trzech lat. c) 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową związane z budową dróg lub odbudową nawierzchni drogowych d) 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacji elektrycznych oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową związanych z budową min. 3 przepompowni ścieków w ramach jednego zadania inwestycyjnego. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, powinien do oferty dołączyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na druku, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 2.W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie, zgodnie z niżej wymienionymi wymaganiami - (Załącznik nr 4 do SIWZ ) : a) osoba na stanowisko Kierownika Zespołu, posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w branży sanitarnej, która w ciągu ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania sporządzała dokumenty do rozliczenia co najmniej jednej inwestycji z udziałem środków unijnych, posiadającą 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 2 lata w kierowaniu zespołem ludzi prowadzących nadzór nad inwestycjami budowlanymi b) osoba na stanowisko inspektora nadzoru w branży wodociągowej i sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową , inspektor musi wykazać się doświadczeniem w nadzorowaniu co najmniej jednego zadania polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej o długości min. 8 km i trzech przepompowni w okresie ostatnich trzech lat. c) osoba na stanowisko inspektora nadzoru w branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową związane z budową dróg lub odbudową nawierzchni drogowych d) osoba na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacji elektrycznych oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową związanych z budową min. 3 przepompowni ścieków w ramach jednego zadania inwestycyjnego. oraz dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w cz.7.2. pkt.1 lit.(a-d) posiadają odpowiednie kwalifikacje niezbędne do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w ramach niniejszego zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz są osobami należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów do oferty: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mogilno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mogilnie, ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, pokój nr 210.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Mogilnie, ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, pokój nr 106 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w mieście Mogilnie jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, Priorytet 2. Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska, Działanie 2.1 Rozwój infrastruktury wodno-ściekowej..
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.