eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinWykonanie zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego pn.Rozbudowa i przebudowa przejścia drogowego przez m. Pilchowo na drodze wojewódzkiej nr 115

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-13

Koszalin: Wykonanie zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego pn.: Rozbudowa i przebudowa przejścia drogowego przez m. Pilchowo na drodze wojewódzkiej nr 115
Numer ogłoszenia: 249620 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217118 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego pn.: Rozbudowa i przebudowa przejścia drogowego przez m. Pilchowo na drodze wojewódzkiej nr 115.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dodatkowe wynika z protokołu konieczności Nr 3 z dnia 08.06.2010r. i polega na: a)usunięciu warstwy humusu średniej grubości 40 cm pod chodnik wraz z odwozem na odległość 5 km, b)wykonaniu ścianki oporowej z prefabrykowanych elementów betonowych przy wykonywaniu nasypu pod chodnik, c)przedłużeniu istniejącego przepustu z rur o średnicy 800mm na długości 17 mb pod chodnik wraz z wykonaniem studni rewizyjnej i podłączeniem do istniejącego kolektora oraz na zdemontowaniu istniejących poręczy sprężystych, d)zdjęciu warstwy humusu oraz na wykonaniu nasypów z gruntu kat. I-II..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Celu 3 Europejska Współpraca Terytorialna-Współpraca Transgraniczna Krajów Meklemburgia - Pomorze Przednie/Brandenburgia i Rzeczpospolitej Polskiej (Województwa Zachodniopomorskiego) 2007 -2013 w ramach programu INTERREG IV A.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245512,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 299525,51

  • Oferta z najniższą ceną: 299525,51 / Oferta z najwyższą ceną: 299525,51

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Konieczność udzielenia zamówienia z wolnej ręki na wykonanie robót dodatkowych wynikło z Protokołu Konieczności nr Nr 3 z dnia 08.06.2010r. i polega na usunięciu warstwy humusu średniej grubości 40 cm pod chodnik wraz z odwozem na odległość 5 km, wykonaniu ścianki oporowej z prefabrykowanych elementów betonowych przy wykonywaniu nasypu pod chodnik, przedłużeniu istniejącego przepustu z rur o średnicy 800mm na długości 17 mb pod chodnik wraz z wykonaniem studni rewizyjnej i podłączeniem do istniejącego kolektora oraz na zdemontowaniu istniejących poręczy sprężystych oraz zdjęciu warstwy humusu oraz na wykonaniu nasypów z gruntu kat. I-II. Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy PZP. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie dodatkowe nie jest objęte zamówieniem podstawowym. Na etapie przygotowania zamówienia podstawowego nie można było przewidzieć konieczności wykonania ww. robót. Wykonanie zamówienia dodatkowego jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamówienia z wolnej ręki na wykonanie robót dodatkowych udzieli się Wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.