Ogłoszenie z dnia 2013-02-15
Lublin: Usługa poligraficzna dla Teatru im. Juliusza Osterwy
Numer ogłoszenia: 24965 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Juliusza Osterwy w Lublinie, ul. Narutowicza 17, 20-004 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5322935, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Artystyczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poligraficzna dla Teatru im. Juliusza Osterwy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa poligraficzna dla potrzeb Teatru im. Juliusza Osterwy w Lublinie obejmująca w okresie obowiązywania umowy druk pozycji: 1) PROGRAM DO SPEKTAKLU Ilość zamówień: 3-5, dopuszczalny dodruk 2 razy przez okres trwania umowy do 200 szt, Nakład: 600 szt Termin realizacji zlecenia: 14 dni od daty złożenia zlecenia. Program będzie drukowany w wybranej przez Zamawiającego opcji: a. OPCJA 1 Format: A5 Papier: offset 100g Ilość stron: 36 Okładka: offset, 250g Druk: dwustronny, 4+4 CMYK Wykończenie: środek zszywany dwoma zszywkami, okładka klejona, powlekanie okładki folią matową jednostronnie, punktowe lakierowanie b. OPCJA 2 Format: A4 Papier: offset 100g Ilość stron: 36 Okładka: offset, 250g Druk: dwustronny, 4+4 CMYK Wykończenie: zszywanie dwoma zszywkami, powlekanie okładki folią matową jednostronnie, punktowe lakierowanie c. OPCJA 3 Format: 230x310 mm Papier: Lessebo Ivory Smooth 150g Ilość stron: 36 Druk: dwustronny, 4+4 CMYK Wykończenie: zszywanie dwoma zszywkami, powlekanie okładki folią matową jednostronnie, punktowe lakierowanie 2) REPERTUAR - NOTES Ilość zamówień: 5 Nakład: 5000 szt Format: 110x140 mm Papier: offset 170g Ilość stron: 24-40 Druk: dwustronny, 4+4 CMYK Wykończenie: spiralowanie, powlekanie okładki folią matową jednostronnie, punktowe lakierowanie Termin realizacji zlecenia: 14 dni daty złożenia zlecenia 3) REPERTUAR - PLAKAT Ilość zamówień: 5 Nakład: 3500 szt Format: 300x315 mm (składany na sześć do formatu 150x105 mm) Papier: offset 120g Druk: dwustronny, 4+4 CMYK Wykończenie: składanie Termin realizacji zlecenia: 5 dni od daty złożenia zlecenia 4) PLAKAT REKLAMOWY Ilość zamówień: 60-100 , każdy plakat inny lub uzgodnione powielanie wzorców Nakład: 1-10 szt Format: 120x180 cm Papier: materiał PCV minimum 300g Druk: solwentowy, jednostronny, 4+0 CMYK Termin realizacji zlecenia: 2 dni od daty złożenia zlecenia 5) AFISZ DO WITRYN Ilość zamówień: 6-20 , każdy afisz inny lub uzgodnione powielanie wzorców Nakład: 1 szt Format: 170x158,5 cm Papier: syntetyczny, 120g Druk: solwentowy, jednostronny, 4+0 CMYK Termin realizacji zlecenia: 3 dni od daty złożenia zlecenia 6) ZAPROSZENIE TEATRALNE Nakład: 2 000 szt Format: 150x210 mm (składany na pół) Papier: offset 250g Druk: dwustronny, 4+4 CMYK Wykończenie: bigowanie, powlekanie folią matową jednostronnie, punktowe lakierowanie Termin realizacji zlecenia: 14 dni od daty złożenia zlecenia 7) WIZYTÓWKI Ilość zamówień: 3-10 rocznie Nakład: 200 szt Format: 9x5 cm Papier: offset 250g Druk: dwustronny, 4+4 CMYK Wykończenie: powlekanie folią matową, punktowe lakierowanie Termin realizacji zlecenia: 3 dni od daty złożenia zlecenia 8) BLOCZKI FIRMOWE Nakład: 1000 szt x 100 kart Format: 100x100 mm Papier: offset 80g Druk: jednostronny, 4+0 CMYK Wykończenie: klejenie w bloczki po 100 kart Termin realizacji zlecenia: 14 dni od daty złożenia zlecenia Wykonawca otrzyma od Zamawiającego gotowe do wydruku pliki. Zamawiający przekaże pliki w formacie EPS i PDF, pocztą elektroniczną lub na serwer ftp drukarni. Przed oddaniem publikacji do druku wymagane jest dostarczenie Zamawiającemu wydruków kontrolnych. Podana cena musi obejmować poza kosztem projektu (koszt obciąża Zamawiającego), wszelkie koszty wykonania usługi, w tym koszty materiałów, koszt druku, koszt dostawy do siedziby Zamawiającego. UWAGA: Ustala się, że podana liczba sztuk danej publikacji jest liczbą, która wiąże Zamawiającego, jedynie jako najwyższy limit do zrealizowania. Nie ustala się zaś limitu minimalnego. Zlecenia do druku składane będą w okresie obowiązywania umowy stosowanie do potrzeb Zamawiającego, bez ustalania stałej częstotliwości ich składania. Terminy podane powyżej, o ile są równe, lub krótsze niż 5 dni, należy liczyć jako dni robocze, tj dni bez sobót, niedziel i świąt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: I część: PROGRAM DO SPEKTAKLU w OPCJI 1 tj w formacie A5, PROGRAM DO SPEKTAKLU w OPCJI 2 tj w formacie A4,: PROGRAM DO SPEKTAKLU w OPCJI 3 tj w formacie 230x310 mm,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
- Firma Poligraficzno-Introligatorska UDZIAŁOWIEC Sp. z o.o., ul. Narcyzowa 2, 42-256 Olsztyn, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31292,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33698,00
Oferta z najniższą ceną: 33698,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36366,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: II część: REPERTUAR - NOTES, REPERTUAR - PLAKAT
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
- Firma Poligraficzno-Introligatorska UDZIAŁOWIEC Sp. z o.o., ul. Narcyzowa 2, 42-256 Olsztyn, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47764,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54600,00
Oferta z najniższą ceną: 54600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 74175,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: IV część: ZAPROSZENIA TEATRALNE, WIZYTÓWKI, BLOCZKI FIRMOWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grafforma Grzegorz Mazur, ul. Onyksowa 11/5, 20-582 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1837,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1786,00
Oferta z najniższą ceną: 1786,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2520,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę wówczas gdy przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Kierując się wykładnią językową należy przyjąć, że usługami powszechnie dostępnymi są usługi o pospolitym, masowym, seryjnym czy popularnym charakterze. Podobnie, pod pojęciem ustalone standardy jakościowe należy rozumieć: typy lub gatunki (dostaw /usług) dokładnie określone, znormalizowane, odpowiadające przeciętym, standardowym, a nie specyficznym wymaganiom (normom), nie wymagające indywidualnego podejścia. Przenosząc to na grunt niniejszego postępowania nie może budzić wątpliwości fakt, że usługi poligraficzne są usługami powszechnie dostępnymi. Zamawiający ustala z góry wymogi rodzajowo jakościowe dla usługi a ponadto zapewnia ustalenia w zakresie materiałów do opracowania graficznego publikacji, logotypy oraz zdjęcia mające zostać wykorzystane przy opracowaniu graficznym. Stąd wybór przedmiotowego trybu, jako trybu pozwalającego w sposób sprawny dokonać wyboru dobrej oferty gwarantującej korzystne warunki dla Teatru przy jednoczesnym uzyskaniu profesjonalnych usług o zestandaryzowanych parametrach jakościowych
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictwa
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
- Sukcesywne usługi druku dla Nowohuckiego Centrum Kultury w 2025 roku
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.