Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-13
Jelenia Góra: zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych i sprzętu medycznego dla Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 249666 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze, Al. Wojska Polskiego 21, 50-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7535614, fax 075 7535614.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.999.jelenia.pl, www.bip.pogotowie-jg.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych i sprzętu medycznego dla Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: postępowanie poniżej 211000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 24.52.15.00 - Produkty do pielęgnacji skóry Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.15.00 - Produkty do pielęgnacji skóry Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.25.23.10 - Ciśnieniomierze Kod CPV wg słownika 2008: 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje do obowiązku wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli przedłoży: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Oświadczenie oferenta, że oferowane wyroby spełniają wymagania ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych ( Dz.U. Nr 93,poz.896 z 2004 roku, ze zm) - Deklaracje/ certyfikaty zgodności z normami na sprzęt medyczny (dotyczy pakietu nr X - aparat do mierzenia RR dla dzieci) - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na zasadzie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków oraz umożliwienia oceny, oferta musi zawierać następujące oświadczenia, dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) ich kserokopie lub odpisy. 1. Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 1),ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 2); 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacje i zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot. 6.Oświadczenie, że wykonawca może ubiegać się o udział w zamówieniu i spełnia wymagania określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy złożone na druku załączonym do SIWZ (na załączonym druku -załącznik nr 4). 7.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacje i zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot. 8.Oświadczenie oferenta, że oferowane wyroby spełniają wymagania ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych ( Dz.U. Nr 93, poz.896 z 2004 roku, ze zm) 9.Deklaracje/ certyfikaty zgodności z normami na sprzęt medyczny (dotyczy pakietu nr X - aparat do mierzenia RR dla dzieci) 10.Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, poprzez umieszczenie napisu za zgodność z oryginałem, podpisanie i przystawienie pieczątki imiennej na każdej stronie potwierdzanego dokumentu. 11.Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np.: nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.999.jelenia.pl; www.bip.pogotowie-jg.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze Al. Wojska Polskiego 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze Al. Wojska Polskiego 21 58-500 Jelenia Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów opatrunkowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup i dostawa sterylnych jednorazowych zestawów specjalistycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sterylnych jednorazowych zestawów specjalistycznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup i dostawa sterylnych zestawów specjalistycznych oparzeniowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sterylnych zestawów sprecjalistycznych oparzeniowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup i dostawa preparatów do dezynfekcji i odkażania skóry..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa preparatów do dezynfekcji i odkazania skóry..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup i dostawa preparatu do mycia chirurgicznego rąk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa preparatu do mycia chirurgicznego rąk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa Preparatu do pielęgnacji rąk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa preparatu do pielęgnacji rąk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.52.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi i sprzętu znestezjologicznego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi i sprzętu anestezjologicznego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup i dostawa aparatu do mierzenia RR dla dzieci.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatu do mierzenia RR dla dzieci..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Wykonanie dokumentacji projektowej do zadania pn. "Dostosowanie ośrodka "Krucze Skały" w Karpaczu do potrzeb szkoleniowych Służby Więziennej
- EW Lubachów - wymiana zasuwy sercowej na rurociągu głównym na zawór motylowy DN 1800
- Dostosowanie w pomieszczeniach Zakładu Przyrodoleczniczego instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz z odzyskiem ciepła do obowiązujących przepisów prawa.
- Odnowienie oznakowania poziomego na terenie miasta Jelenia Góra
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesięcy).
- EW Pilchowice II - prace odtworzeniowe po przejściu fali powodziowej - kanał odpływowy, plac manewrowy
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości, materiałów eksploatacyjnych, preparatów do dezynfekcji powierzchni oraz do pielęgnacji i dezynfekcji skóry personelu
- Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
- RZP-20/OC/2025 - Sprzęt jednorazowy dla anestezjologii
- Dostawa opatrunków
- Dostawa środków do dezynfekcji, formaliny, wapna sodowanego
- DOSTAWA ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.