eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Dostawa art. spożywczych z gr. 151 wg CPV. mięso, wędliny, konserwy do Zakładu Karnego w Głubczycach, nr sprawy DKw - 220/08/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-02

Głubczyce: Dostawa art. spożywczych z gr. 151 wg CPV. mięso, wędliny, konserwy do Zakładu Karnego w Głubczycach, nr sprawy DKw - 220/08/2014
Numer ogłoszenia: 249693 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Kochanowskiego 3, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4852016, faks 077 4859771.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Służba Więzienna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa art. spożywczych z gr. 151 wg CPV. mięso, wędliny, konserwy do Zakładu Karnego w Głubczycach, nr sprawy DKw - 220/08/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Część 1 1.mięso wołowe gulaszowe gat II/ 15111000-9 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.70,00 kg 2.mięso wieprzowe gulaszowe gat II/ 15113000-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.400,00 kg 3.boczek surowy wędzony 15113000-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.250,00 kg 4.wątroba wieprzowa 15114000-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.900,00 kg 5.żołądki drobiowe z kurczaka 15112210-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.200,00 kg 6.mięso gulaszowe drobiowe gat II/ 15112210-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.850,00 kg 7.kurczak świeży 15112210-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.1000,00 kg 8.Ćwiartka z kurczaka tylna 15112210-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.200,00 kg 9. Karczek wieprzowy b/k gat. II 15110000-2 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.150,00 kg 10. Flaki wieprzowe krojone (żołądki wieprzowe krojone) 15131400-9 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.100,00 kg 11. Skrzydełka drobiowe 15112000-6 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.100,00 kg 12. Łopatka wołowa gat. II 15111000-9 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.50,00 kg 13. Pierś z kurczaka bez skóry 15112210-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.100,00 kg Część 2 1 frankfurterki drobiowe / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 50,00 kg 2 pasztetowa / 15131310-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1200,00 kg 3 kiełbasa parówkowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1050,00 kg 4 parówki hot-dog drobiowe / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 150,00 kg 5 kiełbasa mortadela / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1400,00 kg 6 mielonka kanapkowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1200,00 kg 7 kiełbasa śląska / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1300,00 kg 8 kiełbasa zwyczajna / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 750,00 kg 9 kiełbasa bigosowa / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1000,00 kg 10 kieł. Krakowska drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 120,00 kg 11 kieł. Szynkowa drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 150,00 kg 12 kiełbasa swojska / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1000,00 kg 13 rolada drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 14 kiełbasa biała drobiowa / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 15 polędwica drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 250,00 kg 16 szynka z kurczaka / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 100,00 kg 17 kiełbaski drobiowe / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 18 parówki drobiowe cienkie / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 800,00 kg 19 kiełbasa toruńska / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 400,00 kg 20 pieczeń rzymska / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1750,00 kg 21 blok drobiowy / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 250,00 kg 22 pieczeń drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 23 frankfurterki wieprzowe / 15131400-9 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 50,00 kg 24. kiełbasa szynkowa wieprzowa / 15131400-9 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 150,00 kg 25 szynka wieprzowa / 15131400-9 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 150,00 kg Część 3 1.konserwa pasztet drobiowy 130g alupak / 15131310-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 150,00 kg 2.pasztet mazowiecki 300g alupak / 15131310-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 850,00 kg 3.konserwa turystyczna wieprzowa 300g alupak / 15131000-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1150,00 kg 4.paprykarz szczeciński 330g / 15131000-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1100,00 kg 5.sałatka rybna 320g / 15131000-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1100,00 kg 6.pasztet sojowy / 15131310-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 150,00 kg 7. ryba w sosie pomidorowym / 15241000-9 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 300,00 kg 8. ryba w oleju / 15241000-9 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 300,00 kg.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.20 - Produkty wędliniarskie 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ;parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy załącznik nr 4 do SIWZ; wykaz osób/osoby do kontaktów z Zamawiającym, odpowiedzialnych za realizację zobowiązań umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ; pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Głubczycach Adres: ul. Kochanowskiego 3 48-100 Głubczyce Numer telefonu: 077 485 20 15 Numer faksu: 077 485 97 71.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karny w Głubczycach ul. Kochanowskiego 3 48-100 Głubczyce budynek Sądu (I piętro) sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.