Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-24
Warszawa: Dostawa: wózków z zestawami narzędzi ręcznych, elektronarzędzi, narzędzi pneumatycznych.
Numer ogłoszenia: 249700 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: P.P.U.P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Warszawie , ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8264411,5053524, faks 022 8264411, 5053358,5053524.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: wózków z zestawami narzędzi ręcznych, elektronarzędzi, narzędzi pneumatycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych narzędzi: wózki narzędziowe z zestawami narzędzi - 15 szt.; szlifierki z oprzyrządowaniem - 2 szt.; klucz pneumatyczny - 1 szt.; ; nitownica pneumatyczna - 1 szt.; pistolety lakiernicze - 2 szt.; miernik grubości powłok lakierniczych - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.29.40 - Zestawy narzędziowe 42.65.00.00 - Pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne 38.30.00.00 - Przyrządy do pomiaru .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr. 223, poz. 1655 ze zm.): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, każda o wartości brutto nie mniejszej niż: na całość zamówienia 62000,00 zł.; w przypadku składania oferty na jedną część , co najmniej dwie dostawy, każda o wartości brutto nie mniejszej niż: część nr 1 - 50000,00 zł.; część nr 2 - 5000,00 zł.; część nr 3 - 7000,00 zł.; w przypadku składania oferty na dwie części, co najmniej dwie dostawy, każda o wartości brutto nie mniejszej niż suma poszczególnych części (np. część nr 1 i 2, nie mniejszej niż 55000,00 zł.); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 30000,00 zł.; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,tj. złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstwie złożonych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający; 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, zamawiający wymaga wykazania co najmniej dwóch dostaw, każda o wartości brutto nie mniejszej niż: na całość zamówienia 62000,00 zł.; w przypadku składania oferty na jedną część , co najmniej dwie dostawy, każda o wartości brutto nie mniejszej niż: część nr 1 - 50000,00 zł., część nr 2 - 5000,00 zł., część nr 3 - 7000,00 zł.; w przypadku składania oferty na dwie części, co najmniej dwie dostawy, każda o wartości brutto nie mniejszej niż suma poszczególnych części (np. część nr 1 i 2, nie mniejszej niż 55000,00 zł.); 3) polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 30000,00 zł.; 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;5) karty katalogowe, foldery, prospekty reklamowe oferowanych narzędzi z parametrami technicznymi, wydane przez producenta w języku polskim..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl/o firmie/przetargi/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Warszawie, 00 - 941 Warszawa, ul. Świętokrzyska 31/33, piętro III, pok. nr 1 (Dział Zamówień Publicznych)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 11:30, miejsce: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Warszawie, 00 - 941 Warszawa, ul. Świętokrzyska 31/33, piętro III, pok. nr 1 (Dział Zamówień Publicznych)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wózków narzędziowych z zestawami narzędzi, szlifierek z oprzrządowaniem..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa profesjonalnych narzędzi: wózków narzędziowych z zestawami narzędzi - 15 szt., szlifierek z oprzyrządowaniem - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.29.40-3, 42.65.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa: klucza pneumatycznego i nitownicy pneumatycznej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa profesjonalnych narzędzi: klucza pneumatycznego - 1 szt., nitownicy pneumatycznej - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pistoletów lakierniczych i miernika grubości powłok lakierniczych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa profesjonalnych narzędzi: pistoletów lakierniczych - 2 szt., miernika grubości powłok lakierniczych - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.00.00-7, 38.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa usługa organizacji i obsługi Piątego Przeglądu Artystycznego Twórczości Osób Starszych
- "Dostawa urządzeń do ogrzewania pacjenta, systemów ogrzewania pacjenta oraz maceratora na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ UL. BORKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. GRANICZNEJ DO GRANICY DZIAŁKI 146/5 WRAZ BUDOWĄ OBIEKTU INŻYNIERSKIEGO NA KANALE WAWERSKIM
- Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Wrocław
- Wybór podmiotu, który przeprowadzi szkolenie specjalizacyjne w dziedzinie chirurgicznej asysty lekarza zgodnie z obowiązującym Programem (...) dla maksymalnie 2 osób.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 37/ZP/24
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Oczyszczalni ścieków w Wołowie
- Dostawa wyposażenia warsztatu - doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp"
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 22 części.
- DOSTAWA NARZĘDZI I WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO (6 ZADAŃ)
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.