Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-24
Myślibórz: Dostawa autobusu 20-osobowego oraz mikrobusu 9-osobowego
Numer ogłoszenia: 249766 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Myśliborzu , Rynek im. Jana Pawła II 1, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7472061, faks 095 7473363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu 20-osobowego oraz mikrobusu 9-osobowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy pojazdów do przewozu osób, w tym: Część 1: Dostawa autobusu 20-osobowego (19+1). Część 2: Dostawa mikrobusu 9-osobowego (8+1).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary 34.11.44.00 - Minibusy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.1.1. Wykonawcy składający ofertę na Część 1: 3000 PLN (słownie: trzy tysiące PLN). 10.1.2. Wykonawcy składający ofertę na Część 2: 1500 PLN (słownie: tysiąc pięćset PLN) 10.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 10.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku bankowego: 34 8355 0009 0070 0708 2000 0003 Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień otwarcia ofert. 10.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.7. Zamawiający zwraca zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy PZP 10.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy PZP.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. Warunki Formalne 6.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy. 6.1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy. 6.2. Warunki ekonomiczne i techniczne 6.2.1. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością: a) Wykonawcy składający ofertę na Część 1: dostawę min. 3 autobusów 20 osobowych, b) Wykonawcy składający ofertę na Część 2: dostawę min. 3 minibusów 9 osobowych. Warunki wymienione, w p. 6.2.1. a i b) muszą zostać spełnione łącznie w przypadku składania oferty na obie części. 6.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: a) do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) spełniać warunki wymienione w punkcie 6 niniejszej SIWZ; c) do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia; d) do solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna być przygotowana i przedstawiona w sposób zgodny z podanymi niżej wymaganiami. 12.1 Sposób przygotowania oferty 12.1.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia, a jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, odpowiednio po jednej ofercie dla każdej części, zgodnie z podziałem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. 12.1.2. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 12.1.3. Oferta, pod rygorem jej nieważności, winna być napisana w języku polskim. Dokumenty w innych językach stanowiące część oferty muszą być przetłumaczone na język polski i tłumaczenie to musi być zamieszczone w ofercie. Oferta musi być napisana czytelnie, na maszynie do pisania, komputerowo lub inną trwałą techniką. 12.1.4. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną. Podpis osoby upoważnionej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). Wszystkie wypełnione strony oferty winny być kolejno ponumerowane i parafowane przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę do podpisania oferty. 12.1.5. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę do podpisania oferty w sposób wskazany w p.12.1.4. W przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. 12.2 Zawartość Oferty Pod rygorem nieważności oferta musi zawierać: 12.2.1. Oferta na wykonanie zamówienia - wypełniony Formularz Nr 1. 12.2.2. Dowód wniesienia wadium (dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia). 12.2.3. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (Formularz nr 2). 12.2.4. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o zamówienie (zgodnie z rozdz.6, p. 6.1): a) Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z Formularzem Nr 3. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia 12.2.5. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie c) Doświadczenie - informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia ( zgodnie z wymaganiami w rozdz. 6, p.6.2.1) i. Informacje o zrealizowanych zamówieniach - wypełniony Formularz Nr 4 ii. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające (np. protokoły odbioru), że zadania zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami zamawiających, 12.2.7 Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty: a) Podwykonawstwo - wypełniony Formularz Nr 5 z wykazem zakresów robót zlecanych Podwykonawcom. W przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać NIE DOTYCZY b) Informacje o podmiotach wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia z oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 6. W przypadku Wykonawców nie składających ofert wspólnych wpisać NIE DOTYCZY c) Dokumenty potwierdzające iż oferowane dostawy odpowiadają przedmiotowi zamówienia tj.: karty katalogowe, dane techniczne. 12.3 Sposób złożenia oferty 12.3.1. Ofertę należy złożyć w oryginale. 12.3.2. Strony oferty musza być trwale połączone w sposób uniemożliwiający ich samoistne rozdzielenie. 12.3.3. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystym, zamkniętym opakowaniu. Opakowanie należy opisać następująco: Nazwa Wykonawcy Adres wykonawcy Gmina Myślibórz ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 74-300 Myślibórz Oferta w postępowaniu na: Dostawa autobusu 20-osobowego oraz mikrobusu 9-osobowego Nie otwierać przed dniem 03.12.2008 r. godz. 12:15 12.4. Miejsce i termin złożenia oferty 12.4.1. Ofertę w formie i treści zgodnej z niniejszą SIWZ należy złożyć w Urzędzie Miasta w Myśliborzu, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74-300 Myślibórz w sekretariacie w nieprzekraczalnym terminie do 03.12.2008 r. godz. 12:00, 12.4.2. Wszystkie oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyżej podanym terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mysliborz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Myślibórz
ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Myślibórz ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 74-300 Myślibórz Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu 24 osób
- Zakup busa (9 osobowego) do usługi door-to-door dla osób wykluczonych komunikacyjnie, z ograniczoną mobilnością - III postępowanie
- Dostawę dwóch pojazdów typu MIKROBUS - postępowanie w częściach dla Część I - Komendy Miejskiej PSP w Sopocie Część II - Komendy Wojewódzkiej PSP w Gdańsku
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowej Wsi Wielkiej
- Zakup samochodu osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem dla Centrum Usług Społecznych w Międzyrzeczu
- Dostawa do MZK w Gorlicach w formie leasingu operacyjnego (na 3 lata) z opcją wykupu dwóch używanych autobusów do zbiorowego transportu publicznego
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.