eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa serwerów, wyposażenia serwerowni i oprogramowania komputerowego wraz z wdrożeniem dla Pracowni Platform i Usług Korporacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-23

Poznań: Dostawa serwerów, wyposażenia serwerowni i oprogramowania komputerowego wraz z wdrożeniem dla Pracowni Platform i Usług Korporacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 249794 - 2015; data zamieszczenia: 23.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202974 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwerów, wyposażenia serwerowni i oprogramowania komputerowego wraz z wdrożeniem dla Pracowni Platform i Usług Korporacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, instalacją i uruchomieniem w miejscu wskazanym w siedzibie zamawiającego serwerów, wyposażenia serwerowni i oprogramowania komputerowego (zwanych dalej również asortymentem) zgodnie ze specyfikacją techniczną (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz projektem umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 2.Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części (A i B): Część A: Serwery z wyposażeniem serwerowni, Część B: Komputerowe oprogramowanie biznesowe. 3.W zakres zamówienia oprócz sprzedaży zamawiającemu przedmiotu zamówienia wchodzi także: a)dostawa i instalacja serwerów, szafy RACK oraz zasilacza awaryjnego będących przedmiotem zamówienia w miejscu wskazanym w siedzibie zamawiającego zgodnie ze specyfikacją techniczną i wymaganiami wymienionymi w załączniku nr 4 do SIWZ (część A zamówienia), ofertą wykonawcy i projektem umowy. W ramach realizacji zamówienia wykonawca wykona m.in.: instalację serwerów i zasilacza UPS w dostarczonej szafie RACK, podłączy serwery i zasilacz UPS do sieci zasilającej i logicznej, testy końcowe stanu uruchomionego sprzętu z wygenerowaniem raportów z ich przeprowadzenia, które zostaną wykonane za pomocą dedykowanego oprogramowania diagnostycznego producenta oferowanych serwerów. Wszystkie prace związane z instalacją i uruchomieniem serwerów i wyposażenia serwerowni wykonawca musi zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, przeciwpożarowymi, dokumentacją techniczno-ruchową oferowanego asortymentu, itp.; b)dostawa komputerowego oprogramowania biznesowego wraz z jego instalacją, uruchomieniem i konfiguracją zgodnie ze specyfikacją techniczną i wymaganiami wymienionymi w załączniku nr 4 do SIWZ (część B zamówienia), ofertą wykonawcy i projektem umowy. Oprogramowanie zostanie zainstalowane na wskazanym przez zamawiającego serwerze w siedzibie zamawiającego. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także dostarczenie raportu powdrożeniowego z wykonanej instalacji. Skonfigurowane oprogramowania muszą umożliwiać 5 użytkownikom końcowym na korzystanie w pełni z zainstalowanego oprogramowania, bez konieczności podejmowania przez niego dodatkowych działań administracyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość wdrożenia oprogramowania zdalnie. W fazie produkcyjnej zamawiający nie przewiduje dostępu zdalnego do serwera z zainstalowanym oprogramowaniem, dlatego też zamawiający wymaga by działania związane z utrzymaniem oprogramowania i jego poprawnym funkcjonowaniem odbywały się głównie w formie porad telefonicznych, porad wysłanych pocztą elektroniczną, itp.; c)udzielenie gwarancji, licencji oraz wykonywanie przez wykonawcę świadczeń z nich wynikających zgodnie z warunkami gwarancyjnymi, licencyjnymi producenta dostarczonego sprzętu i oprogramowania, wymaganiami specyfikacji technicznej (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz postanowieniami projektu umowy. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji, licencji i świadczeń z nich wynikających zostały określone w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Gwarantem dla zmawiającego jest wykonawca, nie zwalnia to jednak wykonawcy od dostarczenia dokumentów gwarancyjnych, licencyjnych, wsparcia technicznego, itp. producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, jeżeli takie są przez niego dostarczane wraz z tym przedmiotem zamówienia. 4.Inne wymagania: 4.1.Dostarczony przedmiot zamówienia pochodzić musi z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Przedmiot zamówienia musi być wytworzony w sposób nie naruszający praw podmiotów trzecich oraz w przypadku serwerów i wyposażenia serwerowni (część A zamówienia) spełniać musi dyrektywy związane z bezpieczeństwem użytkowania, ochroną zdrowia i ochroną środowiska tym warunki oznakowania CE i musi być tym znakiem oznaczony. 4.2.Dostarczony przedmiot zamówienia przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej musi być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, a sprzęt zasilany z zasilacza awaryjnego musi być wyposażony w odpowiednie kable zasilające pozwalające na podłączenie tego sprzętu w szafie RACK (chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej). 4.3.Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia - z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 4.4.Okres gwarancji, licencji, wsparcia technicznego oraz wynikających z nich świadczeń, którymi objęty zostanie oferowany asortyment, nie może być krótszy od wymaganego podanego w specyfikacji techniczno-cenowej (załącznik nr 4 do SIWZ). 4.5.Za datę rozpoczęcia biegu gwarancji, licencji oraz świadczeń wynikających z udzielonych gwarancji i licencji oraz projektu umowy, którymi zostanie objęty dostarczony asortyment, przyjmuje się datę podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. 4.6.Wykonawca gwarantuje, że oferowany asortyment stanowiący przedmiot zamówienia posiadać będzie autoryzowany serwis producenta tegoż asortymentu na terenie Polski. 4.7.Zamawiający wymaga dostarczenia komputerowego oprogramowania biznesowego (dotyczy części B zamówienia) w konfiguracji i funkcjonalności wymienionej w załączniku 4 do SIWZ niezbędnej do zrealizowania przez zamawiającego zagadnień projektowych związanych z przetwarzaniem danych z użyciem SAP HANA, będących kontynuacją prac rozwojowych i badawczych z użyciem już wdrożonych projektów z opracowanymi i zaimplementowanymi przez zamawiającego algorytmami składającymi się razem na technologię know-how. 4.8.Zamawiający wymaga dostarczenia serwerów i wyposażenia serwerowni (dotyczy części A zamówienia) zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznej załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych dotyczy oferowanych serwerów i wyposażenia serwerowni, jednakże pod warunkiem spełnienia przez oferowany serwery i wyposażenie serwerowni równoważne wszystkich podanych przez zamawiającego w specyfikacji technicznej wymagań oraz parametrów technicznych określających przedmiot zamówienia. W takim wypadku wykonawca zobowiązany jest wyróżnić w formularzu specyfikacji technicznej (zał. nr 4 do SIWZ) pogrubioną czcionką parametry czy cechy różne od wymaganych przez zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego serwery i wyposażenie serwerowi spełnia wymagania określone przez zamawiającego. 4.9.W cenę oferty stanowiącej przedmiot zamówienia muszą zostać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, w tym koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego w siedzibie zamawiającego oraz ubezpieczenie na czas dostawy. W związku z tym wykonawca nie będzie mógł żądać od zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych jego realizacji. 4.10.Zamawiający oświadcza, że wystąpi do organu nadzorującego o potwierdzenie, że zamawiane serwery są przeznaczone dla placówki oświatowej, co umożliwi zastosowanie stawki zero procent VAT. W związku z powyższym zamawiający po uzyskaniu wspomnianego zaświadczenia, będzie wymagał od wykonawcy realizacji dostaw serwerów zgodnie z art. 83 ust.14 pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z 2004r. z późniejszymi zmianami). 4.11.Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania asortymentu, dostarczonego w ramach realizacji umowy będącego przedmiotem zamówienia, pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń wykonawcy. 4.12.Przedmiot zamówienia finansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach realizacji Projektu Laboratorium Interdyscyplinarnych Badań Naukowych UEP - InnoUEP o numerze POIG.02.03.01-30-122/13, Zadanie 3.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.82.00.00 - Serwery .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Laboratorium Interdyscyplinarnych Badań Naukowych UEP - InnoUEP POIG.02.03.01-30-122/13 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 Dotacje na Innowacje..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A: Serwery z wyposażeniem serwerowni,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kombit Plus Sp. z o.o. Sp.K., ul. Migdałowa 60, 61-612 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155434,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140726,76

  • Oferta z najniższą ceną: 140726,76 / Oferta z najwyższą ceną: 156338,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.