eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierawa › Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego (rok produkcji 2008) przystosowanego do pełnienia funkcji pogotowia wodociągowego



Ogłoszenie z dnia 2008-11-24

Bierawa: Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego (rok produkcji 2008) przystosowanego do pełnienia funkcji pogotowia wodociągowego
Numer ogłoszenia: 249802 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, woj. opolskie, tel. 0-77 48 72 743, faks 0-77 48 72 821.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bierawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego (rok produkcji 2008) przystosowanego do pełnienia funkcji pogotowia wodociągowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego (rok produkcji 2008) przystosowanego do pełnienia funkcji pogotowia wodociągowego. Wymagane parametry i wyposażenie samochodu: - fabrycznie nowy 2008r. - ilość miejsc: 2 do 3 (co najmniej dwa oddzielne fotele) - silnik wysokoprężny, od 75 KM, Euro 4 - pojemność skokowa od 1600 cm3 do 2000 cm3 - rodzaj paliwa - olej napędowy - nadwozie w części roboczej nie przeszklone - drzwi tylne skrzydełkowe nie przeszklone - drzwi boczne przesuwane z prawej strony, nie przeszklone - oświetlenie przestrzeni ładunkowej - napęd na koła przednie - immobiliser - centralny zamek z pilotem - ładowność od 750 kg do 1000 kg - objętość użytkowa bez kabiny od 2,7 m3 - autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe - układ hamulcowy ABS - hamulce tarczowe wentylowane z przodu - skrzynia 5-biegowa (5+wsteczny) mechaniczna - wspomaganie układu kierowniczego - elektrycznie sterowane szyby boczne - poduszki powietrzne kierowcy i pasażera(rów) - pasy bezpieczeństwa z napinaczami - regulacja kolumny kierownicy - hak do holowania przyczepy + gniazdo do oświetlenia przyczepy - czujnik cofania - trzecie światło Stop - światła przeciwmgielne z przodu i światło przeciwmgielne z tyłu - klimatyzacja manualna - radio z odtwarzaczem CD, głośniki - dodatkowe opony zimowe z felgami - 4 szt - gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, zestaw kluczy, dwie kamizelki ostrzegawcze, koło zapasowe pełnowymiarowe - nawigacja z mapą Polski demontowana zasilana z zewnętrznego źródła (np.gniazdo zapalniczki) - dywaniki gumowe wyjmowane dla kierowcy i pasażera(rów) Wymagania w związku z przystosowaniem do pełnienia funkcji pogotowia wodociągowego - lampy błyskowe koloru pomarańczowego z przodu na kabinie z podświetlonym dwustronnym napisem ZGKiM / BIERAWA - fartuchy przeciw błotne przednie i tylne - przestrzeń bagażowa na bokach i suficie wyłożona wykładziną miękką - mata gumowa lub PCV na podłodze przestrzeni bagażowej, wyjmowana - uchwyty do mocowania ładunków - napisy na drzwiach bocznych kierowcy i pasażera(rów): ZGKiM Bierawa Wymagania odnośnie gwarancji: - serwis gwarancyjny winien obejmować cały kraj - gwarancja na podzespoły mechaniczne, bez względu na ilość przejechanych kilometrów - min 24 miesiące - gwarancja na perforację blach - min. 8 lat - gwarancja na powłokę lakierniczą - min. 24 miesiące - zapewnienie samochodu zastępczego w okresie gwarancji w przypadku naprawy trwającej powyżej 3 dni Wymagania pozostałe: - instrukcja obsługi pojazdu w języku polskim - obowiązkowy pierwszy przegląd okresowy wraz z materiałami eksploatacyjnymi (oleje, filtry itp.) wliczony w cenie pojazdu. Do samochodu musi być dołączona dokumentacja oferowanego pojazdu, umożliwiająca jego zarejestrowanie (wraz z hakiem i lampami).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu żądanych przez Zamawiającego będzie dokonywana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dostawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 1.1.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjmuje ją bez zastrzeżeń- załącznik nr 2 do SIWZ 2. Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenie do oferty następujących dokumentów: 2.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Dostawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Dostawcę. 2.2.Aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Dostawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Dostawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Dostawcę. 2.3.Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających , że Dostawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Dostawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Dostawcę 3.Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 3.1.Doświadczenie zawodowe - sporządzenia i załączenie do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw (minimum 2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te zostały wykonane należycie- załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania ofert przez Dostawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 4. Sposób oceny warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z przedmiotowego postępowania. Dokumenty powyższe powinny być przedstawione na piśmie w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Dostawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bierawa.pl/Jednostki podległe/ZGKiM.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego w cenie 5 zł, pok nr 53 lub za zaliczeniem pocztowym. ZGKiM w Bierawie, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 14:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ZGKiM w Bierawie, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, pokój 53.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.