eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sukcesywna dostawa materiałów pędnych do samochodów służbowych Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Biskupcu będących w dyspozycji Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-13

Olsztyn: Sukcesywna dostawa materiałów pędnych do samochodów służbowych Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Biskupcu będących w dyspozycji Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 249829 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie, ul. Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5229200, fax 089 5229208.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów pędnych do samochodów służbowych Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Biskupcu będących w dyspozycji Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów pędnych w ilości szacunkowej 1. Benzyna bezołowiowa PB 95 litr 500 2. Olej napędowy litr 7 000

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. przygotują ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4. złożą wszystkie wymagane w niniejszej SIWZ (Rozdział IV) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. 5. posiadają koncesję na prowadzenie sprzedaży paliw Warunki dodatkowe, stawiane wykonawcom przez zamawiającego: 1. Wykonawca winien posiadać stację paliw w odległości nie większej niż 5 km od Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej przy ul Sądowej 6 w Biskupcu, liczonej najkrótszą drogą publiczną. 2. Wykonawca zapewni dostawę na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów w wybranej stacji dostawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 3. Tankowania pojazdów mogą odbywać się o każdej porze doby, w okresie obowiązywania umowy, dlatego też oferta dostawcy musi wskazywać stację paliw działającą w systemie całodobowym, 4. Niezależnie od liczby innych klientów, każdy samochód zamawiającego winien być zatankowany w czasie nie dłuższym niż 10 minut od zgłoszenia się kierowcy do pracownika stacji, 5. Rozliczenie odbywać się będzie w I okresie miesięcznym po ostatnim dniu każdego miesiąca), poprzez wystawienie zbiorczej faktur VAT regulującą należności za faktycznie zakupione paliwo, 6. Do każdej z faktur, o których mowa w pkt 5, wykonawca dołączy niżej wymienione informacje: a) data, godzina zakupu, b) rodzaj pobranego paliwa, c) ilość pobranego paliwa, d) numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy, e) Wykaz: - marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, - nazwiska uprawnionych do tankowania kierowców zamawiającego zostaną przekazane w oddzielnym załączniku do umowy, po wyborze najkorzystniejszej oferty i podpisaniu umowy. Każdy z kierowców umieszczonych w wykazie będzie uprawniony do tankowania każdego z pojazdów wymienionych w wykazie. 7. Inne postanowienia zawieranej umowy na dostawę materiałów płynnych określone są we wzorze umowy, który stanowi (wzór załącznik nr 2) do SIWZ. Cena jednostkowa brutto paliwa nie może być wyższa od ceny obowiązującej na dystrybutorze w dniu tankowania, pomniejszonej o upust cenowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty z podaniem ceny uwzględniającej podatek od towarów i usług VAT za cały przedmiot zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. 3. oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., 4. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniom z mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o prawo zamówień publicznych, 5. umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, 6. koncesję na prowadzenie sprzedaży paliw.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.olsztyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska PSP w Olsztynie ul. Niepodległości 16 10-045 Olsztyn sekretariat pok nr 200.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Komenda Miejska PSP w Olsztynie ul. Niepodległości 16 10-045 Olsztyn sekretariat pok nr 200.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.