Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-28
Brzeziny: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu Gminy Brzeziny w dni nauki szkolnej
Numer ogłoszenia: 249836 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach , ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7698775, faks 062 7698062.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu Gminy Brzeziny w dni nauki szkolnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie przygotowania i dostarczenia posiłków do szkół z terenu gminy Brzeziny w dni nauki szkolnej, realizowane w ramach Programu Rządowego Pomoc państwa w zakresie dożywiania; tzn.: a) przygotowanie i dostarczenie drugiego dania do Szkoły Podstawowej i Publicznego Przedszkola w Brzezinach, Gimnazjum w Brzezinach, Szkoły Podstawowej w Aleksandrii, Szkoły Podstawowej w Czempiszu, Szkoły Podstawowej w Dzięciołach oraz Szkoły Podstawowej w Sobiesękach, gdzie porcja obiadowa musi spełniać następujące wymogi dotyczące wielkości i składu posiłków: - ziemniaki, ryż, kasza, kluski etc.- nie mniej niż 200g, - mięso/ryba- nie mniej niż 150g, - warzywa- nie mniej niż 120g, - gotowane jarzyny- nie mniej niż 120g. Obiad musi składać się z wybranych produktów wyszczególnionych powyżej. Posiłki muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych z aktualną datą ważności. Posiłek należy zabezpieczyć przed dwoma najważniejszymi zagrożeniami, a mianowicie zanieczyszczeniami mogącymi przedostać się z otoczenia i utratą odpowiedniej temperatury podczas transportu. Dlatego należy zapewnić im zarówno odpowiednie pojemniki do przewożenia jak i właściwe środki transportu. Transportowany obiad musi być umieszczony w opakowaniach jednostkowych tj. jednorazowych pojemnikach z tworzywa sztucznego z przedziałką na potrawy. Pojemniki powinny posiadać deklaracje zgodności informującą o dopuszczeniu do kontaktu z żywnością. Ciepły posiłek typu: ziemniaki, ryż, mięso, sos, itp. i zimne przystawki: surówka, mizeria, buraczki itp. muszą być zapakowane oddzielnie, ze względu na zachowanie odpowiedniej temperatury danego produktu wchodzącego w skład obiadu. Posiłki należy dostarczyć najpóźniej do godziny 1200, po uprzednim ustaleniu godzin przywozów w danej szkole. Wykonawca musi zachować wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji i odpowiada za ich przestrzeganie. Temperatura wyrobów gotowych wewnątrz produktów po obróbce termicznej musi wynosić: - dla mięs (wołowina, wieprzowina, cielęcina) i ryb -powyżej 75oC - dla drobiu- powyżej 68oC. Wykonawca powinien posiadać wdrożony i udokumentowany system bezpieczeństwa zdrowotnego żywności GMP/GHP (dobra praktyka produkcyjna i dobra praktyka higieniczna) i system HACCP ( analiza zagrożeń i krytyczne punkty kontroli). Wykonawca będzie przedkładał zamawiającemu jadłospis z pięciodniowym wyprzedzeniem. Faktyczna liczba posiłków uzależniona będzie od liczby dzieci, które objęte zostaną programem dożywiania. Wielkość ta nie jest stała i może ulegać zmianom w trakcie realizacji Szacunkowa liczba uczniów objętych programem dożywiania wynosi 91..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w zakresie spełnienia przez Wykonawcę wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji posiłków i obrotu oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej artykułów żywnościowych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie tego warunku -załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie tego warunku -załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie tego warunku -załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie tego warunku -załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2) Zaparafowany projekt umowy- załącznik nr 4. 3) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy- w celu oceny, czy będzie on dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia. 2. Pisemną informacje na temat: a) zakresu, dostępnych Wykonawcy, zasobów innego podmiotu- w szczególności z obszaru wiedzy i doświadczenia, b) sposoby wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału podmiotu udostępniającego przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.brzeziny-gmina.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach
Ul. 1000-lecia 8; 62-874 Brzeziny
pok. nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brzeziny ul. 1000-lecia 8 62-874 Brzeziny pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Brzeziny wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Brzeziny"
- "Remont drogi powiatowej Nr 5103 E na odcinku Jeżów - Mikulin"
- Bieżące utrzymanie dróg i remonty nawierzchni ulic na terenie Miasta Brzeziny w 2025 roku.
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne przygotowanie i dostawa i wydawanie posiłków dla Zespołu Szkół nr7 w Barwałdzie Średnim w 2025 r. -usługa cateringowa"
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.