eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikStworzenie regionalnej bazy turystyczno-noclegowej przedgórza Gór Opawskich - przebudowa budynku sztabowego byłej jednostki wojskowej na całoroczny obiekt hotelowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Prudnik: Stworzenie regionalnej bazy turystyczno-noclegowej przedgórza Gór Opawskich - przebudowa budynku sztabowego byłej jednostki wojskowej na całoroczny obiekt hotelowy
Numer ogłoszenia: 249915 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prudnik , ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4066200, faks 077 4066228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stworzenie regionalnej bazy turystyczno-noclegowej przedgórza Gór Opawskich - przebudowa budynku sztabowego byłej jednostki wojskowej na całoroczny obiekt hotelowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku sztabowego byłej jednostki wojskowej na całoroczny obiekt hotelowy. Zakres robót obejmuje w szczególności: - Roboty rozbiórkowe - Remont elewacji - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - Termomodernizacja połaci dachowych, wymiana poszycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych - Adaptacja strychu - Remont ogrodzenia - Wykonanie nowych podziałów funkcjonalnych - Wykonanie nowych posadzek, malowanie, ścian, sufitów, ułożenie konstrukcji wzmacniających, wykonanie nowych klatek schodowych, - Montaż dźwigu osobowego - Wykonanie instalacji wewnętrznych i przyłączy - Wywóz gruzu i uporządkowanie terenu robót. Wykonanie zadania obejmuje również: - Organizację i zagospodarowanie placu budowy - Wykonanie dokumentacji powykonawczej z pełnymi i niezbędnymi pomiarami, certyfikatami zgodności, aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności i innymi dokumentami dopuszczającymi do stosowania na zastosowane materiały i urządzenia wraz z ich wykazem, - Wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Projekt budowlany. 2) Projekt wykonawczy: - branża budowlana - branża - konstrukcje, drogi - branża - instalacje elektryczne - branża - sanitarna - branża - zagospodarowanie terenów zielonych 3) Przedmiary robót: - branża budowlana - branża - konstrukcje, drogi - branża - instalacje elektryczne - branża - sanitarna - branża - zagospodarowanie terenów zielonych - remont ogrodzenia z cegły 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: - branża budowlana - branża - konstrukcje, drogi - branża - instalacje elektryczne - branża - sanitarna - branża - zagospodarowanie terenów zielonych - remont ogrodzenia z cegły 5) Decyzje: - pozwolenie na budowę Nr 25, - GK.IV.7635-148/09.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału: 1) Posiadają doświadczenie z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wyrażające się tym, że wykonali roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i łączną wartością minimum 3 000 000,00 PLN. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający będzie uznawał wykonanie robót budowlanych polegających na: budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie budynków. 2) Dysponują osobami do kierowania robotami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następujących osób: - kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - kierowników robót posiadających uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych, instalacji wodno-kanalizacyjnych, c.o. i wentylacji. Kierownik budowy oraz kierownicy robót winni posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB. 3) Posiadają potencjał finansowy do realizacji przedmiotu zamówienia tj. środki finansowe własne na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł lub łącznie środki finansowe i zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać że nie podlega wykluczeniu z postępowania. Warunek posiadania wymaganego doświadczenia oraz potencjału kadrowego i finansowego muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy (wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane). II. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu nr 2 będącym załącznikiem do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu nr 3 stanowiącym załącznik do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Formularz nr 4 ), 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Formularz nr 5 ), 7. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami oraz że posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do OIIB, 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: - podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1,3,4, powinny być złożone przez każdy podmiot. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Wykonawcy tacy zamiast dokumentów określonych w punktach 3, 4 niniejszego rozdziału składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalegają oni z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeśli w kraju pochodzenia osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prudnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Prudniku ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, pokój nr 226.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Prudniku, ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, sekretariat - pok. nr 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007 -2013 inwestujemy w Twoją przyszłość Opłata za specyfikację 407,60 zł..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.