To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-18
Radziejów: Ochrona osób i mienia dla potrzeb Sądu Rejonowego w Radziejowie.
Numer ogłoszenia: 24992 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30743 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Radziejowie, ul. Brzeska 20, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853621, faks 054 2853623.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia dla potrzeb Sądu Rejonowego w Radziejowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia dla potrzeb Sądu Rejonowego w Radziejowie w postaci ochrony fizycznej przez okres 24 miesięcy od daty obowiązywania umowy, przez jednego pracownika ochrony posiadającego licencję pierwszego stopnia, zgodnie z ofertą, która stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy, w czasie pracy Sądu w następujących dniach i godzinach: w dni powszednie od wtorku do piątku w godz. 7:15 - 15:45., w poniedziałki 7:15 - 18:15 2. Ochrona siedziby i mienia Zamawiającego polega w szczególności na: - zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionych obszarów i obiektów Zamawiającego, - ochronie obiektów, pomieszczeń i urządzeń Zamawiającego przed dostępem do nich osób nieuprawnionych (w tym poprzez bramkę elektroniczną i monitoring zewnętrzny), - ochronie mienia Zamawiającego oraz mienia, za które Zamawiający odpowiada przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem lub uszkodzeniem, - zapobieganiu zakłóceniom porządku na terenie należącym do Zamawiającego, ujawnianiu faktów dewastacji mienia oraz niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o tych zdarzeniach, - niezwłocznym powiadamianiu organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do Zamawiającego i zabezpieczeniu miejsca ich popełnienia do czasu przybycia przedstawicieli organów ścigania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EMIR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EMIR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej EMIR Sp. z o.o., Barska 6, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71725,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35424,00
Oferta z najniższą ceną: 35424,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52958,88
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.