Ogłoszenie z dnia 2007-12-13
Turek: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej SPZOZ w Turku
Numer ogłoszenia: 249943 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Poduchowne 1, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2784550 w. 278, fax 063 2788400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.turek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej SPZOZ w Turku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej SPZOZ w Turku o wartości szacunkowej od 14000 euro do 211000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.00.00 - Ubezpieczenia inne niż na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następu-jące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę do-kumentu, o którym mowa w Części VII, punkt II, ppkt. 1 siwz. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępo-wania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę do-kumentów, o których mowa w Części VII, punkt II, ppkt. 3 i 4 siwz. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcą oświadczenia, o którym mowa w Części VII, punkt II, ppkt. 5 siwz. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - w przypadku wykonawców występujących wspólnie (spółka cywil-na, konsorcjum, małżonkowie, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę do-kumentów, o których mowa w Części VII siwz. 5. Akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami i przyjmują je bez za-strzeżeń. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, o których mo-wa w Części VII , punkt.II, ppkt. 6 siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty składające się na ofertę: 1. Oryginał oferty przetargowej sporządzonej na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do siwz. II. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pełnomocnictwo (udzielone przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) - z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa oryginał. 3. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz dat wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że wymienione - zgodnie z pkt 3 usługi zostały wykonane należycie (referencje zamawiających). 5. Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163), zwanej dalej pzp - Załącznik Nr 2 do siwz W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 6. Oświadczenie wykonawcy na formularzu Oferta przetargowa Załącznik Nr 1 do siwz, - o zdobyciu informacji koniecznej do sporządzenia oferty, - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń, - o zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy Załącznik Nr 3 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku, ul. Poduchowne 1, 62-700 Turek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku, ul. Poduchowne 1, 62-700 Turek - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TURKU
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Wiązownica"
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Kraszewice na okres 01.09.2024 - 31.08.2027r.
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY MIŁOSŁAW
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Osięciny 22.08.2024-21.08.2027 r.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Rudnik
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.