Ogłoszenie z dnia 2007-12-13
Wrocław: Kompleksowe świadczenie usług dozorowych mających na celu ochronę mienia,
utrzymanie porządku w budynku oraz na terenie posesji przy ul. Januszowickiej 15a we Wrocławiu w okresie od 02.01.2008 roku do 02.01.2009 roku.
Numer ogłoszenia: 249946 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Miejskich, ul. Januszowicka 15A, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3607356, fax 071 360 73 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe świadczenie usług dozorowych mających na celu ochronę mienia, utrzymanie porządku w budynku oraz na terenie posesji przy ul. Januszowickiej 15a we Wrocławiu w okresie od 02.01.2008 roku do 02.01.2009 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie następujących usług: dozór budynku przez bezpośrednią ochroę fizyczną, monitoring systemów sygnalizacji włamania i pożaru, ochronę bezpośrednią obiektu po odebraniu sygnałów alarmowych poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej natychmiastowej reakcji, konserwację urządzeń zainstalowanych systemów alarmowych, utrzymanie porządku w budynku oraz na terenie wokół budynku wraz z utrzymaniem terenów zielonych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.23.10 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.23.10 - Usługi dozoru Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 02.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto : 1.5. wykażą realizację w okresie ostatnich trzech lat minimum 2 zamówień związanych z wykonywaniem usług o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem zamówienia. Wykazane zamówienia muszą być poparte dokumentami stwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością, 1.6. posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, 1.7. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (polisę OC) z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika (patrz punkt 17a Rozdziału II Informacje ogólne SIWZ), b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 1.4. i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, c) wymogi zawarte w ust.1 pkt. od 1.1., 1.2., 1.3. 1,5.,1.6, 1.7., Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia/nie spełnia. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ . Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór nr 2.1). Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 2.3) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz dokumentów potwierdzających, że zamówienie wymienione w załączniku nr 2.3 zostały wykonane z należytą starannością - (wzór nr 2.4). Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zbiorcze Zestawienie Kosztów (wzór nr 2.5) Zaakceptowane istotne warunki umowne ( załącznik nr 3 do siwz)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pokój nr 16 lub za zaliczeniem pocztowym (nie dotyczy wersji elektronicznej dostępnej na stronie internetowej).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pokój nr 24, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa pomocy dydaktycznych - artykuły plastyczne do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków .
- TP 70/24 - Dostawa, montaż, uruchomienie sprzętu medyczno-diagnostycznego - Aparat USG z funkcją jednoczesnego pomiaru elastograficznego wątroby technologią Transient Elastography.
- Budowa mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 383 w km 4+250 w m. Jugowice.
- Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.
- Usługa całodobowej ochrony fizycznej kompleksu Bastion Sakwowy przy ul. Piotra Skargi 18 we Wrocławiu
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ul. Staromłyńskiej w Wejherowie - etap 1B, etap 2 i etap 3
- Rewitalizacja parku przy zespole dworsko-folwarcznym w Biskupicach
- Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane
- Budowa terenu rekreacyjno-sportowego przy ul. Dzieci Syberyjskich w Wejherowie
- Rewaloryzacja i rewitalizacja terenów zielonych w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie administracyjno-biurowym znajdującego się w zarządzie WZGKiAM w Poznaniu przy ul. Piekary 17.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.