eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławKompleksowe świadczenie usług dozorowych mających na celu ochronę mienia, utrzymanie porządku w budynku oraz na terenie posesji przy ul. Januszowickiej 15a we Wrocławiu w okresie od 02.01.2008 roku do 02.01.2009 roku.



Ogłoszenie z dnia 2007-12-13

Wrocław: Kompleksowe świadczenie usług dozorowych mających na celu ochronę mienia, utrzymanie porządku w budynku oraz na terenie posesji przy ul. Januszowickiej 15a we Wrocławiu w okresie od 02.01.2008 roku do 02.01.2009 roku.
Numer ogłoszenia: 249946 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Miejskich, ul. Januszowicka 15A, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3607356, fax 071 360 73 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe świadczenie usług dozorowych mających na celu ochronę mienia, utrzymanie porządku w budynku oraz na terenie posesji przy ul. Januszowickiej 15a we Wrocławiu w okresie od 02.01.2008 roku do 02.01.2009 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie następujących usług: dozór budynku przez bezpośrednią ochroę fizyczną, monitoring systemów sygnalizacji włamania i pożaru, ochronę bezpośrednią obiektu po odebraniu sygnałów alarmowych poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej natychmiastowej reakcji, konserwację urządzeń zainstalowanych systemów alarmowych, utrzymanie porządku w budynku oraz na terenie wokół budynku wraz z utrzymaniem terenów zielonych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.23.10 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.23.10 - Usługi dozoru Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 02.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto : 1.5. wykażą realizację w okresie ostatnich trzech lat minimum 2 zamówień związanych z wykonywaniem usług o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem zamówienia. Wykazane zamówienia muszą być poparte dokumentami stwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością, 1.6. posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, 1.7. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (polisę OC) z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika (patrz punkt 17a Rozdziału II Informacje ogólne SIWZ), b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 1.4. i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, c) wymogi zawarte w ust.1 pkt. od 1.1., 1.2., 1.3. 1,5.,1.6, 1.7., Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia/nie spełnia. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ . Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór nr 2.1). Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 2.3) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz dokumentów potwierdzających, że zamówienie wymienione w załączniku nr 2.3 zostały wykonane z należytą starannością - (wzór nr 2.4). Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zbiorcze Zestawienie Kosztów (wzór nr 2.5) Zaakceptowane istotne warunki umowne ( załącznik nr 3 do siwz)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pokój nr 16 lub za zaliczeniem pocztowym (nie dotyczy wersji elektronicznej dostępnej na stronie internetowej).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pokój nr 24, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.