Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Kielce: Zakup, dostawę automatycznego systemu do elektroforezy wraz z testami, odczynników wraz z dzierżawą aparatu immunologicznego, odczynników -Pracownia Cytometrii dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
Numer ogłoszenia: 249979 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Onkologii , ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, faks (041) 36 74 071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawę automatycznego systemu do elektroforezy wraz z testami, odczynników wraz z dzierżawą aparatu immunologicznego, odczynników -Pracownia Cytometrii dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: poniżej 206 tys. euro Pakiet nr 1- automatyczny system do elektroforezy wraz z testami Pakiet Nr 2- odczynniki wraz z dzierżawą aparatu immunologicznego Pakiet nr 3 - odczynniki dla Pracowni Cytometrii Pakiet nr 4- odczynniki dla Pracowni Cytometrii.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.69.66.00 - Odczynniki do elektroforezy 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium dla Pakietu nr1-4 wynosi 8521,00złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu / Art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i2 Prawo zam. pub./ 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz spełniają następujące wymogi: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) druk Oferta 2) formularz cenowy oferty 3) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawa Zamówień Publicznych. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie o nie zaleganiu podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu przez spółkę w podatku od towarów i usług. 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej-odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 6) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 7) dowód wniesienia wadium 8) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie- min 3 dostawy zbliżone do przedmiotu zamówienia 9) dokument potwierdzający, że obrót asortymentem, będącym przedmiotem oferty, jest prowadzony w trybie i na zasadach przewidzianych w aktualnych i powszechnie obowiązujących przepisach prawnych- Koncesja, w przypadku braku konieczności posiadania -oświadczenie -pogrupowane i oznaczone zgodnie z Pakietem 10) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896)./ CE, IVD / -pogrupowane i oznaczone zgodnie z Pakietem, nr poz. W przypadku kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w należy załączyć oświadczenie z opisem Pakietem i nr pozycji. 11) Oświadczenie Wykonawcy zobowiązujące, że dostarczone wyroby będą zgodne z ustawa Ustawą z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych rozdział 2 art.4pkt.5 Znak CE na instrukcji, opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na samym wyrobie W przypadku kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w należy załączyć oświadczenie z opisem Pakietem i nr pozycji. 12) Oryginalne instrukcje dołączone do zestawów odczynników, materiałów zużywalnych, materiałów kontrolnych, testów diagnostycznych w j. polskim, oferty bez instrukcji nie będą rozpatrywane- Zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie instrukcji do zestawów odczynników w postaci CD 13) charakterystyka techniczno- handlowa aparatu z podaniem producenta oraz opis warunków użytkowych dot. Pakietu nr1,Pakietu nr2 14) oryginalna instrukcja obsługi aparatu w języku polskim- Pakietu nr1,Pakietu nr2 Zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie instrukcji w postaci CD 15) dot. Pakietu nr1, Pakietu nr2 - Warunki graniczne odczynników i aparatu -Załącznik nr1, Załącznik nr2 do SIWZ 16) Oświadczenie gwarancyjne dotyczy Pakietu nr1-Załacznik nr3 do SIWZ 17) dot. Pakietu nr1 Pakietu nr2 - oświadczenie producenta aparatu stwierdzające, że oferowane odczynniki są dopuszczone do pracy z wymienionym aparatem 18)karty charakterystyki substancji niebezpiecznych dla odczynników -pogrupowane i oznaczone zgodnie z Pakietem nr poz. -w przypadku braku konieczności posiadania -oświadczenie Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. Dz. U .nr 87, poz. 605) Informacja dotycząca oferty składanej wspólnie przez kilka podmiotów występujących wspólnie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.onkol.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Onkologii w Kielcach, 25-734 Kielce, ul. Artwińskiego 3C/p113.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Onkologii w Kielcach, 25-734 Kielce, ul. Artwińskiego 3C/p.212.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ponizej 206 tys. euro Pakiet nr 1- automatyczny system do elektroforezy wraz z testami.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.69.66.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 20
- 3. stałość ceny - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poniżej 206 tys. euro Pakiet Nr 2- odczynniki wraz z dzierżawą aparatu immunologicznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. stałość ceny - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poniżej 206 tys. euro Pakiet nr 3- odczynniki dla Pracowni Cytometrii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. stałość ceny - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poniżej 206 tys. euro Pakiet nr 4- odczynniki dla Pracowni Cytometrii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. stałość ceny - 10
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa cateringu w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' ; nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23
- Usługa stałej bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej imienia Witolda Gombrowicza w Kielcach i ochrony osób znajdujących się w budynkach Zamawiającego.
- Dostawa akcesoriów laboratoryjnych
- Sukcesywna dostawa mleka i nabiału wraz z transportem dla Domów Pomocy Społecznej w Kielcach w 2025 roku
- IZP.2411.13.2025.JM Pogwarancyjna obsługę serwisową wraz z naprawami urządzenia Echopulse EP 16-038 z Działu Endokrynologii
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP w Skarżysku Kamienna
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup komory laminarnej PCR i dermatoskopu w 2 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- "Zakup Videobronchoskopu HDTV dla Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc w Rościszowie"
- dostawa zestawu napędów ortopedycznych wraz z akcesoriami
- "DOSTAWA MEDYCZNEGO SPRZĘTU DO PRACOWNI ENDOSKOPII ORAZ ŻELOWEJ PROTEZY JĄDRA MIAŻDŻYSTEGO"
- Dostawa ambulansu typu B o DMC do 3,5 tony wraz z wyposażeniem medycznym
- Dostawa odczynników do mikrometody kolumnowej żelowej do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.