Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Warszawa: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych i pielęgnację zieleni oraz w okresie zimowym - odśnieżanie na terenie nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Senatorskiej 29/31
Numer ogłoszenia: 249995 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta , ul. Senatorska 29/31, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3124400, faks 022 3124490.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl, Katalog: Przetargi
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych i pielęgnację zieleni oraz w okresie zimowym - odśnieżanie na terenie nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Senatorskiej 29/31.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych i pielęgnację zieleni oraz w okresie zimowym - odśnieżanie na terenie nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Senatorskiej 29/31 w tym: - sprzątanie powierzchni wewnętrznych o łącznej wielkości ok. 2.750,00 m2, - sprzątanie (w tym pielęgnacja zieleni i odśnieżanie w okresie zimowym) powierzchni zewnętrznych o łącznej wielkości ok 1.550,00 m2 ). Zakres przedmiotu zamówienia: 1) codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych od godz. 16.00 wraz z wynoszeniem śmieci i wymianą worków na śmieci w koszach, odkurzaniem podłóg i usuwaniem innych zanieczyszczeń, 2) codzienne sprzątanie sali konferencyjnej, korytarzy i schodów wraz z odkurzaniem podłóg i usuwaniem innych zanieczyszczeń, 3) codzienne sprzątanie pomieszczeń sanitarnych wraz z zaopatrzeniem w mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz kostki zapachowe do WC, 4) codzienne sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z przynależnymi chodnikami, usuwanie liści i innych zanieczyszczeń, 5) utrzymanie zieleni na zewnątrz budynku i w wewnętrznym patio polegające na: a) cięciu pielęgnacyjnym drzew i krzewów, cięciu formującym żywopłot, pielęgnacji róż zgodnie ze sztuką ogrodniczą, b) koszeniu i grabieniu trawy oraz odtwarzaniu trawnika w miarę potrzeby, c) dwukrotnym nasadzeniu kwiatów w 13 donicach wraz z zakupem materiału roślinnego, d) codziennym podlewaniu, 6) w okresie zimowym odśnieżanie schodów wejściowych do budynku, wjazdu do garażu oraz posypywanie piaskiem i solą, (z wyłączeniem schodów wejściowych do budynku od strony ul. Canaletta i ul. Senatorskiej, które należy posypywać środkami nie zawierającymi składników niszczących granit), a także odśnieżanie terenu wokół budynku, w tym parkingu wraz z przynależnymi chodnikami oraz czterech miejsc parkingowych wyznaczonych kopertami przy ul. Canaletta przed godz. 7:00 oraz w miarę konieczności również w ciągu dnia, 7) trzy razy w roku mycie wszystkich okien budynku (w terminach uzgodnionych z Zamawiającym), a cztery razy w roku w gabinetach Dyrekcji i sekretariatach (pomieszczenie Nr 11 i Nr 20 I piętro) i Sali konferencyjnej (pomieszczenie Nr 12), 8) codzienne sprzątanie pomieszczeń piwnicy wraz z usuwaniem kurzu i innych zanieczyszczeń. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.02.2010 r. do dnia 31.12.2012 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki: 1) Określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek muszą spełnić łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek muszą spełnić łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 3) Wykażą się wykonaniem* lub/i wykonywaniem** w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług, polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych o powierzchni co najmniej 2.000 m2. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 4) Dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie nadzorowała lub wykonywała prace ogrodnicze; posiadającą wykształcenie co najmniej średnie kierunkowe: ogrodnicze lub tereny zielone, która wykaże się odbyciem co najmniej rocznej praktyki zawodowej w wykonywaniu zamówień związanych z gospodarką zielenią. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. * Za wykonaną usługę Zamawiający rozumie taką usługę, która została zrealizowana w ramach danej umowy i odebrana przez Zamawiającego jako należycie wykonana. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie. ** W przypadku usług wykonywanych (nie zakończonych) datą ich wykonania będzie data wystawienia dokumentu potwierdzającego ich należyte wykonanie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków podmiotowych, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione oświadczenia i dokumenty*: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.* Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3) wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, jeżeli w ww. wykazie, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - zawierający informacje potwierdzające warunek (Sekcja III.2 pkt 4 Ogłoszenia). 4) Wykaz wykonanych lub/i wykonywanych usług, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ - zawierający informacje potwierdzające warunek (Sekcja III.2 pkt 3). 5) Dokumenty, np. referencje, potwierdzające, że zamówienia - wymienione w Wykazie wykonanych lub/i wykonywanych usług - zostały wykonane przez Wykonawcę oraz, że zostały wykonane należycie. *UWAGA! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się odpowiednio przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Poza oświadczeniami lub dokumentami na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Sekcji III.2 nieniejszego ogłoszenia, wykonawca składający ofertę musi złożyć:1) Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wypełniony formularz Zestawienie Kosztów Zamówienia - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szrm.pl; katalog: Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Warszawa (kod: 00-099), ul. Senatorska 29/31, w Zespole ds. Zamówień Publicznych (I piętro, pokój Nr 22).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2010 godzina 11:30, miejsce: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Warszawa (kod: 00-099), ul. Senatorska 29/31, w Zespole ds. Zamówień Publicznych (I piętro, pokój Nr 22).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: ZAD 1 - m. Gubin ZAD 2 - teren Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta Jasła w 2025 r."
- Utrzymanie czystości na obiektach mostowych przez 9 miesięcy od daty zawarcia umowy.
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości i porządku na ulicach znajdujących się na terenie miasta Nowogard
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu w 2025 r."
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.