Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-13
Łódź: Dostawa różnego sprzętu medycznego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 5 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 250016 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 5 im. gen. dyw. Bolesława Szareckiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Pl. gen. Józefa Hallera 1, 90-647 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393094, fax 042 6393096.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk5.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnego sprzętu medycznego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 5 w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnego sprzętu medycznego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 5 w Łodzi z podziałem na 8 pakietów (1 -Szczotki chirurgiczne; 2 - Rękawice i fartuch z ołowiu; 3 - Mocznik C13; 4 - Rury, złączki, worki do aparatów do znieczulania - kompatybilne ze sprzętem firmy Datex-Ohmeda; 5 - Jednorazowy przetwornik do krwawego pomiaru ciśnień; 6 - Elektrody wielorazowe kompatybilne z aparatem VIO 300 D firmy ERBE; 7 - Kleszcze do biopsji; 8 - Nożyki do testów punktowych)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 18.13.13.00 - Odzież chroniąca przed promieniowaniem radiologicznym Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.20 - Odzież do ochrony jądrowej i radiologicznej Oryginalny kod CPV: 24.49.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe Oryginalny kod CPV: 33.14.20.00 - Wyroby wielokrotnego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 1 uPzp, jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000zł (netto) odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 3 uPzp, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia - co najmniej 1.000zł. 5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 uPzp, jeżeli w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 uPzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą (Formularz asortymentowo-cenowy oraz Ogólny formularz oferty) następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22, ust. 1 uPzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie wykonawcy o zrealizowaniu co najmniej dwóch dostaw o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000zł (netto); o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej umożliwiającej wykonanie przedmiotowego zamówienia - co najmniej 1.000zł. Ofertę oraz oświadczenia należy sporządzić na załączonych do SIWZ drukach, lub na własnych z identyczną szatą graficzną i przedłożyć w oryginale. Dokument wymieniony w pkt. 2. należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są złożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzania Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 87 poz. 605 z 2006 roku).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk5.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, pok. 227.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, pok. 227.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szczotki chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki chirurgiczne nadające się do wielokrotnej sterylizacji w temp. 134 stC - 70 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-8, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rękawice i fartuch z ołowiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice z ołowiu do ochrony zewnętrznej części dłoni, równoważnik Pb-0,5 - 1 para; Fartuch ochronny miednicowy, równoważnik Pb-0,5 - 2 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mocznik C13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mocznik C13 niezbędny do wykonywania testu oddechowego na Helicobacter Pylori - 150 tabl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.60.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rury, złączki, worki do aparatów do znieczulania - kompatybilne ze sprzętem firmy Datex-Ohmeda.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rury, złączki, worki do aparatów do znieczulania - kompatybilne ze sprzętem firmy Datex-Ohmeda - 11 pozycji w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-8, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Jednorazowy przetwornik do krwawego pomiaru ciśnień.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy przetwornik do krwawego pomiaru ciśnień kompatybilny z monitorem Datex Ohmeda, do kabla łączącego - Edwards Lifesciences - 120 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-8, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Elektrody wielorazowe kompatybilne z aparatem VIO 300 D firmy ERBE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody wielorazowe kompatybilne z aparatem VIO 300 D firmy ERBE (elektroda bierna wielorazowa z kablem - 8 szt; uchwyt do elektrody czynnej z przyciskami 4 mm z kablem - 12 szt; nóż prosty do uchwytu 4 mm - 10 szt; przedłużacz do elektrody 4 mm, dł. 150 mm - 4 szt; przedłużacz do elektrody 4 mm, dł. 200 mm - 4 szt; monopolarna elektroda laparoskopowa hakowa o dł. 330 - 1 szt).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-8, 33.14.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kleszcze do biopsji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kleszcze do biopsji (biopsja gorąca, do kolonografu, do gastroskopu) - 5 sz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-8, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Nożyki do testów punktowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyki do testów punktowych - 3000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-8, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Świadczenie usług terapii traumy w projekcie "#Rodzina"
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań inwestycyjnych polegających na budowie Psich Parków
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Lampa operacyjna bezcieniowa, dwuczaszowa z kamerą
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu RTG dla Szpitala w Kamieniu Pomorskim Sp. Z o.o.
- Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Porty naczyniowe
- Dostawa drobnego sprzętu
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.