To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-22
Kostrzyn: Konserwacja oświetlenia drogowego i parkowego, stanowiącego własność miasta
Kostrzyn nad Odrą, nie powiązanego z siecią stanowiącą własność ENEA Operator
Numer ogłoszenia: 25006 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 503200 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto KOstrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 727 81 47, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia drogowego i parkowego, stanowiącego własność miasta Kostrzyn nad Odrą, nie powiązanego z siecią stanowiącą własność ENEA Operator.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na konserwacji oświetlenia drogowego i parkowego stanowiącego własność Miasta Kostrzyn nad Odrą. Sieć oświetlenia łącznie z układami sterowania i zabezpieczenia zostały wydzielone i stanowią odrębne obwody.2. Przedmiot umowy obejmuje konserwację 690 szt. lamp oświetlenia ulicznego i parkowego, 71 szt. lamp montowanych w podłożu i 78 szt. lamp w ławkach. Szczegółowy wykaz lamp stanowi załącznik nr 1 do siwz. 3. W ramach umowy Wykonawca wykona:1) prace wynikające z: a)Ustawy z dnia 10.04.1997 r. PRAWO ENERGETYCZNE (tekst jednolity DZ.U. Nr 153,poz.1504 z 2003 r. z późniejszymi zmianami).b) Ustawy z dnia 07.07.1994 r. PRAWO BUDOWLANE (tekst jednolity DZ.U. Nr. 207,poz.2016 z 2003 r. z późniejszymi zmianami).c) Polskich Norm, 2) prace awaryjne obejmujące w szczególności:a)wymianę uszkodzonych elementów zasilania i sterowania oświetleniem b) naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli c) wymianę źródeł światła d)wymianę oprawek, stateczników, kondensatorów e)wymianę wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, drzwiczek wnęk latarń f) likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego g) regulację i wymianę zegarów sterujących,h)okresowe kontrole przeprowadzone wspólnie ze Zleceniodawcą 3) inne prace:a)oględziny tras linii kablowych, (raz w miesiącu),b)przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, wraz z konserwacją zawiasów, (raz w miesiącu), c)prowadzenie dokumentacji eksploatacji konserwowanych urządzeń, w której dokonywane są zapisy wszystkich realizowanych prac w tym wymiana źródeł światła i podzespołów opraw,d) każdorazowe informowanie telefonicznie o stwierdzonych usterkach i awariach wraz z dokonaniem odpowiedniego wpisu do dokumentacji eksploatacyjnej,e) utrzymywanie pogotowia technicznego przez 24 godziny na dobę.f)czyszczenie opraw oświetleniowych 1 raz w czasie trwania umowy.g)czyszczenie i konserwacja tablic sterowniczych i rozdzielczych.h) raz w tygodniu objazd punktów świetlnych w godzinach świecenia (porze nocnej),4) prace określone w ust. 3) litera f), g) i h) podlegają pisemnemu zgłoszeniu Zamawiającemu pod rygorem nieuznania ich wykonania. Dopuszcza się dokonania zgłoszenia pocztą elektroniczną.4. W przypadku uszkodzeń powodowanych aktami wandalizmu, kolizjami samochodowymi i kradzieżami naprawa lamp odbywać się będzie na podstawie oddzielnego zlecenia przy zastosowaniu stawek za roboczogodzinę i pracę sprzętu podanych w ofercie tj.:- za 1 roboczogodzinę - zł netto,- za 1 godzinę pracy podnośnika koszowego (dźwigu) zł. netto Wartość materiałów użytych do naprawy określona zostanie według cen obowiązujących na dzień udzielenia zlecenia. Rozliczenie prac odbędzie się na podstawie kalkulacji sporządzonej przez Wykonawcę. 5. W trakcie obowiązywania umowy liczba niesprawnych punktów świetlnych w stosunku do ogólnej liczby źródeł światła nie może przekroczyć 1% wszystkich punktów świetlnych. 6. Wykonawca, z zastrzeżeniem pkt. 4, wykona umowę z zastosowaniem materiałów własnych. Zakłada się, że w trakcie obowiązywania umowy wymianie podlegać będzie maksymalnie 5% podzespołów opraw i 10% źródeł światła. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wypełnienia obowiązków wynikających z umowy.8. Wymagania stawiane Wykonawcy:1) W celu prawidłowej realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonywania wszystkich niezbędnych zabiegów technicznych dla utrzymania dobrego stanu technicznego instalacji i urządzeń oświetleniowych i poprawnego funkcjonowania oświetlenia ulicznego i parkowego,- odnowienia oznakowania słupów oświetlenia drogowego objętego umową, na wysokości 2,5m w kolorze czerwonym lub pomarańczowym wskazanym przez Zamawiającego-wykonywania przedmiotu umowy systematycznie, terminowo z należytą starannością;- podania do publicznej wiadomości numeru telefonu, pod który mieszkańcy miasta będą mogli zgłaszać awarie sieci i oświetlenia;-prowadzenia rejestru zgłoszeń awarii oraz wykonanych prac i zużytych materiałów,- ponoszenia kosztów nakładów rzeczowych koniecznych do wykonania obowiązków związanych z wymianą źródeł światła i linii zasilających punkty świetlne;- ponoszenia kosztów nakładów rzeczowych koniecznych do wykonania obowiązków związanych z wymianą źródeł światła i linii zasilających punkty świetlne- ponoszenia kosztów nakładów rzeczowych związanych z konserwacją, usuwaniem szkód oraz uszkodzeń sterowania oświetleniem. 2) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu prowadzenie kontroli zakresu i jakości prowadzonych usług wynikających z umowy w trakcie ich realizacji.3) Wykonawca winien prowadzić prace na drodze w taki sposób, aby nie powodować zagrożenia w ruchu drogowym.4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzonymi pracami, a także za szkody wyrządzone osobom trzecim z powodu niewykonania lub niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy.5) W razie awarii oraz uszkodzeń uniemożliwiających poprawną eksploatację oświetlenia Wykonawca usunie niezwłocznie awarię zagrażającą osobom postronnym i mieniu, a w pozostałych przypadkach - w ciągu 5 dni od powiadomienia lub stwierdzenia. 6) Wykonawca będzie realizował prace objęte zamówieniem przy pomocy sprzętu oraz osób podanych w ofercie i zobowiązuje się do ich utrzymania przez cały okres objęty umową. Każda zmiana osób wymienionych w formularzu ofertowym wymaga pisemnego zgłoszenia i akceptacji praz Zamawiającego. Zestawienie opraw oświetleniowych będących własnością Miasta Kostrzyn nad Odrą przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. ELEKTRO-SERVIS M&G MARIUSZ GATAK
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. ELEKTRO-SERVIS M&G MARIUSZ GATAK
- P.H.U. Elektro Servis M&G Mariusz Gatak, ul. Nowa 4A, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51346,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30383,46
Oferta z najniższą ceną: 30383,46 / Oferta z najwyższą ceną: 52754,31
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KOSTRZYN
więcej: przetargi KOSTRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja oraz naprawa oświetlenia drogowego na terenie działania OUD w Sedrankach drogi nr 65, 65b i 65c administrowane przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku
- Eksploatacja urządzeń iluminacyjnych, oświetleniowych i instalacji zapewniających prawidłowe ich funkcjonowanie
- Konserwacja oświetlenia ulicznego i urządzeń teletechnicznych stanowiących majątek Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Ustce w 2025 roku - II postępowanie
- Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku własność gminy Nisko
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.