Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU RATUNKOWEGO I OCHRONNEGO
ORAZ URZĄDZEŃ OPTYCZNYCH (33/CRE/2008)
Numer ogłoszenia: 250125 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Reagowania Epidemiologicznego Sił Zbrojnych RP , ul. Radiowa 49, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 685 31 61, fax. 022 685 31 91.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cresz.wp.mil.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU RATUNKOWEGO I OCHRONNEGO ORAZ URZĄDZEŃ OPTYCZNYCH (33/CRE/2008).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i złożenie w magazynie Centrum Reagowania Epidemiologicznego Sił Zbrojnych RP w Warszawie przy ul. Radiowej 49 sprzętu medycznego i ochronnego oraz urządzeń optycznych wyszczególnionego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - rozdział I Przedmiot zamówienia (postępowanie oznaczone symbolem 33/CRE/2008)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.30.00 - Namioty do użytku medycznego 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 42.12.34.00 - Sprężarki powietrza 44.61.51.00 - Stalowe zbiorniki ciśnieniowe 18.23.54.00 - Kamizelki 31.12.70.00 - Prądnice awaryjne 38.12.70.00 - Stacje pogodowe 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 44.61.34.00 - Pojemniki do przechowywania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy; 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP); 3)spełniają warunki określone w punkcie 1 oraz zrealizowali należycie w ciągu ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu ratunkowego, ochronnego i lub urządzeń optycznych II. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. III. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. IV. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (spośród siebie) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zainteresowani udziałem w przedmiotowym postępowaniu zobowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wypełniony formularz Oferty - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Wypełniony Formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. e) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokument przedstawiający szczegółowe parametry oferowanego produktu celem potwierdzenia spełnienia wymagań dotyczących opisu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ. Wymagany opis powinien wskazywać pozycję, której dotyczy i być podpisany przez osoby upoważnione zgodnie z wymaganiami SIWZ; opis może występować jako odrębny dokument (ulotka, broszura, ksero itp.) dołączony do całości oferty. f) Najpóźniej w dniu dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć aktualne certyfikaty, świadectwa oraz instrukcje obsługi w języku polskim do wszystkich pozycji zamówienia, przy opisie których jest to wymagane (Opis przedmiotu zamówienia zawarty w rozdziale 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznik nr 3 do SIWZ - formularz cenowy.). g) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego; h) Informacja o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (w przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców) UWAGA! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cresz.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Reagowania Epidemiologicznego Sił Zbrojnych RP
ul. Radiowa 49
01-499 Warszawa,
(budynek nr 32, pokój nr 203).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Centrum Reagowania Epidemiologicznego Sił Zbrojnych RP ul. Radiowa 49 01-499 Warszawa, (budynek nr 32, pokój nr 116).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Namiot pneumatyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawarty jest w rozdziale nr 1 w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do dekontaminacji, uzupełniający kod CPV RA08-0.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawarty jest w rozdziale nr 1 w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Agregat sprężarkowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawarty jest w rozdziale nr 1 w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.34.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Butle cisnieniowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawarty jest w rozdziale nr 1 w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kamizelki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawarty jest w rozdziale nr 1 w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.54.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Agregat prądotwórczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawarty jest w rozdziale nr 1 w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.70.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Stacja pogodowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawarty jest w rozdziale nr 1 w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.12.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestaw narzędzi do pobierania prób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawarty jest w rozdziale nr 1 w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Aparat fotograficzny cyfrowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawarty jest w rozdziale nr 1 w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pojemniki walizkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawarty jest w rozdziale nr 1 w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.34.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa opakowań i artykułów jednorazowych dla działu żywienia przez okres 24 miesięcy
- Dostawa utensyliów aptecznych
- Dostawa systemu zamkniętego do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej i Banku Krwi Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i wyrobów do dializ
- Dostawa wielofunkcyjnego okulistycznego aparatu do elektrofizjologii z wbudowanym aparatem do wykonywania testu FST do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB.
- Dostawa artykułów do higieny i pielęgnacji pacjentów
więcej: Kamizelki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.