Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-10-03
Bochnia: Rozbudowa szko³y o budynek przedszkola w Siedlcu
Numer og³oszenia: 250151 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bochnia , ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, woj. ma³opolskie, tel. 014 6123361 w. 26, fax. 014 6119922.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bochnia-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Rozbudowa szko³y o budynek przedszkola w Siedlcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: rozbudowa szko³y o budynek przedszkola bez fundamentów i bez wiê¿by dachowej w miejscowo¶ci Siedlec, gmina Bochnia. Ogólny zakres robót : - stan surowy otwarty budynku, w tym: roboty murowe i konstrukcyjne ¶cian i stropu. Szczegó³owy zakres robót okre¶la przedmiar robót , projekt budowlany i specyfikacja techniczna..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy potwierdzaj±cy spe³nienie warunków: 1. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spe³nienia warunków w postêpowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania siê o zamówienie publiczne wyklucza siê wykonawców, którzy: 1.nie spe³niaj± warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, 2.nie spe³niaj± warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, 3.wykonywali bezpo¶rednio czynno¶ci zwi±zane z przygotowaniem prowadzonego postêpowania lub pos³ugiwali siê w celu sporz±dzenia oferty osobami uczestnicz±cymi w dokonywaniu tych czynno¶ci, chyba ¿e udzia³ tych wykonawców w postêpowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 4.z³o¿yli nieprawdziwe informacje maj±ce wp³yw na wynik prowadzonego postêpowania, 5.nie z³o¿yli o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub dokumen-tów potwierdzaj±cych spe³nianie tych warunków lub z³o¿one dokumenty zawieraj± b³êdy, z zastrze¿eniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. 6.nie zgodzili siê na przed³u¿enie okresu zwi±zania ofert±..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Po¶wiadczenie o statusie prawnym wykonawcy (aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, stwierdzaj±cy stan prawny firmy lub aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, a dla gospodarstw pomocniczych i zak³adów bud¿etowych - za¶wiadczenie o statusie prawnym jednostki i osobach upowa¿nionych do zaci±gania zobowi±zañ, wydanych przez jednostkê nadrzêdn±) wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Z po¶wiadczenia powinno wynikaæ, ¿e wykonawca ¶wiadczy us³ugi budowlane lub realizuje roboty budowlane. Przedsiêbiorcy spó³ki cywilnej za³±czaj± ponadto umowê spó³ki. Je¿eli ofertê i za³±czone do niej dokumenty podpisuj± osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo udzielone przez osobê/osoby ujawnione w rejestrze lub ewidencji. Pe³nomocnictwo musi zawieraæ stwierdzenie, ¿e upe³nomocnieni s± uprawnieni do zaci±gania zobowi±zañ w imieniu wykonawcy. 2. O¶wiadczenie ¿e wykonawca nie zalega z op³aceniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne 3. Kserokopia (po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê) uprawnieñ budowlanych zatrudnionego pracownika, uprawniaj±ce go do kierowania robotami z kserokopi± aktualnego za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do samorz±du zawodowego, oraz dokumenty stwierdzaj±ce ze osoby które bêd± wykonywaæ zamówienia posiadaj± uprawnienia. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie budowy 5. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 Prawa zamówieñ publicznych 6.Formularz ofertowy - wg wzoru za³. nr 1 do SIWZ. 7.Kosztorys ofertowy sporz±dzony w oparciu o przedmiar robót stanowi±cy za³. nr 2 do SIWZ. 8.O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne - wg wzoru za³. nr 3 do SIWZ. 9.Parafowany przez Wykonawcê projekt umowy - za³. Nr 4 do SIWZ. 10.Pe³nomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udziele-nia zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamó-wienia publicznego(art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych). Wy¿ej wymienione dokumenty mog± byæ z³o¿one w formie orygina³ów lub kopii po¶wiadczo-nej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia-gmina.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy w Bochni,32-700 Bochnia ul: Kazimierza Wielkiego 26, - pokój Nr 7..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy w Bochni,32-700 Bochnia ul: Kazimierza Wielkiego 26, - pokój Nr 11..
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa warzyw i owoców dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. b³. Marty Wieckiej.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych dla Urzêdu Gminy Bochnia
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. b³. Marty Wieckiej.
- Dostawa ¶rodków ochrony indywidualnej dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. b³. Marty Wieckiej.
- Pod kryszta³em-estetyczna i funkcjonalna przestrzeñ miejska przy dworcu PKP
wiêcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu socjalno-biurowego w Parku Le¶nym w Lubinie
- Budowa windy wewnêtrznej w budynku Urzêdu Miasta i Gminy Olsztyn
- Remont instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku A, B i C Wytwórni Filmów Fabularnych
- Remont budynku przy ul. Stab³owickiej 13 we Wroc³awiu.
- Likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyñskim-sanitariaty etap II oraz zakup niezbêdnego wyposa¿enia Warsztatu Terapii Zajêciowej w Wielopolu Skrz.
- Rozbudowa budynku biurowego Wielkopolskiego Zarz±du Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.