eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Opracowanie Raportu o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięciaPoprawa regionalnego systemu transportowego przez budowę w Ciechanowie pętli łączącej drogi krajowe nr 50 i 60, drogi wojewódzkie nr 617 i 615 oraz siedem dróg powiatowych do uzyskania d

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Ciechanów: Opracowanie Raportu o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia: Poprawa regionalnego systemu transportowego przez budowę w Ciechanowie pętli łączącej drogi krajowe nr 50 i 60, drogi wojewódzkie nr 617 i 615 oraz siedem dróg powiatowych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji
Numer ogłoszenia: 250153 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów , Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, tel. 023 6749200, fax. 0 23 672 29 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Raportu o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia: Poprawa regionalnego systemu transportowego przez budowę w Ciechanowie pętli łączącej drogi krajowe nr 50 i 60, drogi wojewódzkie nr 617 i 615 oraz siedem dróg powiatowych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Raportu o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia: Poprawa regionalnego systemu transportowego przez budowę w Ciechanowie pętli łączącej drogi krajowe nr 50 i 60, drogi wojewódzkie nr 617 i 615 oraz siedem dróg powiatowych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji. 2. Zamówienie będzie realizowane zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną stanowiącą dodatek nr 8 do siwz i załącznik nr 1 do umowy. 3. Zamówienie będzie finansowane ze środków inwestycyjnych Gminy Miejskiej Ciechanów i współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Indykatywnego Planu Inwestycyjnego - projekty kluczowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, priorytet III - Regionalny system transportowy. 4. Trybem postępowania jest przetarg nieograniczony i zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który zostanie wybrany, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych udzielenie zamówienia uzupełniającego po zaistnieniu okoliczności przewidywanych w w/w ustawie. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 71.31.31.00 - Usługi doradcze w zakresie kontroli hałasu 71.31.34.00 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne 71.31.34.30 - Analiza wskaźników ekologicznych dla projektu budowlanego 71.31.34.40 - Usługi oceny wpływu na środowisko naturalne (EIA) dla projektu budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym w szczególności: a. posiadają wiedzę i doświadczenie rozumiane jako należyte zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 3 zadań - raportów oddziaływania na środowisko w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy dróg w mieście, w tym co najmniej w dwóch raportach występowała przebudowa mostu na rzece. b. dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia niżej wymienionych kluczowych stanowisk zespołu. Minimalne doświadczenie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (zespół składający się z minimum 2 osób) zostało przedstawione w tabelce poniżej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Lp Stanowisko (funkcja) Minimalne doświadczenie zawodowe Dokumenty dotyczące doświadczenia zawodowego, które należy dołączyć do oferty 1. Kierownik zespołu Ekspert 1 1. Posiada wykształcenie wyższe - - preferowane magisterskie w zakresie inżynierii środowiska 2. Posiada całkowite doświadczenie zawodowe min. 5 lat 3. W okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania: - pełnił funkcję Kierownika zespołu opracowującego raport o oddziaływaniu na środowisko planowanego przedsięwzięcia w zakresie dróg na terenie miasta lub - był autorem lub współautorem minimum 3 raportów o oddziaływaniu na środowisko dróg na terenie miasta - referencje lub - pismo poprzedniego Zleceniodawcy potwierdzające, że dana osoba jest autorem lub współautorem raportu, publikacji - lub ksero strony tytułowej pracy z imieniem i nazwiskiem autora lub współautora raportu, publikacji. Kopie tych dokumentów winny być poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2. Ekspert 2 1. Posiada wykształcenie wyższe - preferowane magisterskie 2. W okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania uczestniczył w przygotowaniu co najmniej 2 dokumentacji środowiskowych opracowywanych na potrzeby postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko dla dróg, w tym przynajmniej jednej na odcinkach miejskich lub o czterech pasach ruchu ( np. raport, ekspertyza specjalistyczna, analiza środowiskowa i inne o podobnym charakterze) - referencje lub - pismo poprzedniego Zleceniodawcy potwierdzające, że dana osoba jest autorem lub współautorem raportu, publikacji - lub ksero strony tytułowej pracy z imieniem i nazwiskiem autora lub współautora raportu, publikacji Kopie tych dokumentów winny być poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli oferta wykonawców , o których mowa w ust.1 art.23 ustawy j. w., zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej wykonawcy, o którym mowa w art. 23 u.p.z.p. ostateczną umowę będą podpisywali przedstawiciele wszystkich podmiotów tworzących dany podmiot, a podmioty te będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonywanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Warunki określone w art.22 ust.1 p 1 i 4 musi spełniać każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia. Warunki dotyczące potencjału technicznego, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami i sytuacji ekonomicznej muszą łącznie spełniać wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta zgodna z formularzem oferty wraz z załącznikami; 2.Oświadczenie w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków art.22 ust.1 u.p.z.p. i niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 u.p.z.p.; 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 4.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.; 5.Oświadczenie nr 2 w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.2 u.p.z.p.; 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe.; 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8.Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy; brak podpisów osoby uprawnionej lub podpisanie oferty i załączników przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt.8 u.p.z.p.; 9.Podpisany wzór umowy przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa wymagane dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania warunków muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ciechanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ciechanów, ul. Wodana 1, 06-400 Ciechanów, pokój nr 207 Wydział Inwestycji.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów, do Biura Podawczego (stanowisko nr 7 Biura Obsługi Interesanta na parterze budynku).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pokój nr 207 (I piętro) Wydział Inwestycji tego samego dnia o godzinie 10:15. 2.Osobami upoważnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień są odpowiednio: 1) Justyna Tomkowska (w zakresie formalno prawnym) - pokój nr 103, parter, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów - tel. (023) 674-92-74, 2) Robert Szymaniak - (w zakresie technicznym) - I piętro, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów -tel 023-674-92-13 3) Teresa Horbacz -Kowalska - (w zakresie merytorycznym) - parter, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów - tel. (023) 674-92-83. 3. Zamówienie będzie finansowane ze środków inwestycyjnych Gminy Miejskiej Ciechanów i współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Indykatywnego Planu Inwestycyjnego - projekty kluczowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, priorytet III - Regionalny system transportowy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.