eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraŚwiadczenie usług czystościowo-porządkowych w budynkuZadanie nr 1 - budynek Rejonu Dróg Wojewódzkich i Obwodu Drogowego Kożuchów ul. Szprotawska 30 Zadanie nr 2 - budynek Obwodu Drogowego Lubsko ul. Kolejowa 44 Zadanie nr 3 - budynek Obwodu Drogowego Sława ul. Kolonia 4 Zadanie nr 4 - budynek Obwodu Drogowego Żagań ul. Lotników Alianckich 27B

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-27

Zielona Góra: Świadczenie usług czystościowo-porządkowych w budynku: Zadanie nr 1 - budynek Rejonu Dróg Wojewódzkich i Obwodu Drogowego Kożuchów ul. Szprotawska 30 Zadanie nr 2 - budynek Obwodu Drogowego Lubsko ul. Kolejowa 44 Zadanie nr 3 - budynek Obwodu Drogowego Sława ul. Kolonia 4 Zadanie nr 4 - budynek Obwodu Drogowego Żagań ul. Lotników Alianckich 27B
Numer ogłoszenia: 250155 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze , Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług czystościowo-porządkowych w budynku: Zadanie nr 1 - budynek Rejonu Dróg Wojewódzkich i Obwodu Drogowego Kożuchów ul. Szprotawska 30 Zadanie nr 2 - budynek Obwodu Drogowego Lubsko ul. Kolejowa 44 Zadanie nr 3 - budynek Obwodu Drogowego Sława ul. Kolonia 4 Zadanie nr 4 - budynek Obwodu Drogowego Żagań ul. Lotników Alianckich 27B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałego i właściwego stanu sanitarno-epidemiologicznego w pomieszczeniach należących do Zamawiającego, tj.: Zadanie nr 1 - obejmuje czynności związane z utrzymaniem czystości biur, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, schodów, kotłowni oraz pomieszczeń znajdujących się w piwnicy; Zadanie nr 2 - obejmuje czynności związane z utrzymaniem czystości biur, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, schodów; Zadanie nr 3 - obejmuje czynności związane z utrzymaniem czystości biur, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, schodów; Zadanie nr 4 - obejmuje czynności związane z utrzymaniem czystości biur, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, schodów, kotłowni. DLA WSZYSTKICH ZADAŃ - Wykonawca będzie wykonywał prace objęte umową z wykorzystaniem własnego sprzętu tj.: odkurzacze, maszyny do czyszczenia płytek podłogowych i paneli, miotły oraz na bieżąco będzie uzupełniał środki i materiały higieniczne do utrzymania czystości (materiały wykonawcy): - worki na śmieci, - ręczniki papierowe typu ZZ białe 1-warstwowe, wykonane w 100% z celulozy, wodoutwardzane; - papier toaletowy biały, wykonany w 100% z celulozy, listkowany, - mydło glicerynowe w płynie, - odświeżacze powietrza w aerozolu np. BRISE lub równoważne (wszystkie toalety w budynku tj.: zad. nr 1 - 4 szt., zad. nr 2 - 3 szt., zad. nr 3 - 4 szt., zad. nr 4 - 2 szt.), - środki dezynfekcyjne (kostki do spłukiwania, środki zapachowe używane do dezynfekcji urządzeń sanitarnych i zmywania podłóg o zapachach: kwiatowych, morskich, leśnych i lawendowych); Stosowane środki czystości muszą posiadać atesty PZH. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia* w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; *) przez usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonie min. 1 usługi w zakresie utrzymania czystości w obiektach biurowych, która trwała co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy o wartości min. dla: Zadania nr 1 - 10.000,00 zł brutto Zadania nr 2 - 10.000,00 zł brutto Zadania nr 3 - 10.000,00 zł brutto Zadania nr 4 - 10.000,00 zł brutto W przypadku ofert składanych wspólnie, warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot. Nie dopuszcza się sumowania wartości usług celem uzyskania min. wartości kwotowej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykażą narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne dostępne wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, tj.: a/ odkurzacze (min. 2 sztuki w tym jeden odkurzacz piorący wykładzinę dywanową), b/ maszynę do czyszczenia płytek podłogowych (min. szt.1 ), c/ maszynę do czyszczenia paneli (min. 1 szt.), W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykażą osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. wskażą - osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia, - personel w ilości osób gwarantującej realizację zamówienia z uwzględnieniem ewentualnych zastępstw w okresie urlopowym względnie chorobowym - min. 2 osoby; W przypadku ofert składanych wspólnie, warunek może być spełniony łącznie. Personel do sprzątania wykazany w jednym zadaniu nie może powtórzyć się z kolejnym zadaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Przedłożą opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż dla: Zadania nr 1 - 10.000,00 zł Zadania nr 2 - 10.000,00 zł Zadania nr 3 - 10.000,00 zł Zadania nr 4 - 10.000,00 zł - wraz z załączeniem kopii dowodu opłaty polisy, względnie poszczególnych rat. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 1) - ORYGINAŁ DOKUMENTU; 3) Wykaz prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. nr 5); 4) Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy, w następującym przypadku: a/ zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano zaświadczeń z KRK, na inne posiadające zaświadczenie z KRK spełniające wymóg SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - zapłata w kasie 20 zł, lub po jej uprzedniej wpłacie na konto zamawiającego nr 76 8363 0004 0006 6556 2000 0002.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług czystościowo-porządkowych w budynku: Zadanie nr 1 - budynek Rejonu Dróg Wojewódzkich i Obwodu Drogowego Kożuchów ul. Szprotawska 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałego i właściwego stanu sanitarno-epidemiologicznego w pomieszczeniach należących do Zamawiającego, tj.: Zadanie nr 1 - obejmuje czynności związane z utrzymaniem czystości biur, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, schodów, kotłowni oraz pomieszczeń znajdujących się w piwnicy; DLA WSZYSTKICH ZADAŃ - Wykonawca będzie wykonywał prace objęte umową z wykorzystaniem własnego sprzętu tj.: odkurzacze, maszyny do czyszczenia płytek podłogowych i paneli, miotły oraz na bieżąco będzie uzupełniał środki i materiały higieniczne do utrzymania czystości (materiały wykonawcy): - worki na śmieci, - ręczniki papierowe typu ZZ białe 1-warstwowe, wykonane w 100% z celulozy, wodoutwardzane; - papier toaletowy biały, wykonany w 100% z celulozy, listkowany, - mydło glicerynowe w płynie, - odświeżacze powietrza w aerozolu np. BRISE lub równoważne (wszystkie toalety w budynku tj.: zad. nr 1 - 4 szt., zad. nr 2 - 3 szt., zad. nr 3 - 4 szt., zad. nr 4 - 2 szt.), - środki dezynfekcyjne (kostki do spłukiwania, środki zapachowe używane do dezynfekcji urządzeń sanitarnych i zmywania podłóg o zapachach: kwiatowych, morskich, leśnych i lawendowych); Stosowane środki czystości muszą posiadać atesty PZH. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług czystościowo-porządkowych w budynku: Zadanie nr 2 - budynek Obwodu Drogowego Lubsko ul. Kolejowa 44.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałego i właściwego stanu sanitarno-epidemiologicznego w pomieszczeniach należących do Zamawiającego, tj.: Zadanie nr 2 - obejmuje czynności związane z utrzymaniem czystości biur, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, schodów; DLA WSZYSTKICH ZADAŃ - Wykonawca będzie wykonywał prace objęte umową z wykorzystaniem własnego sprzętu tj.: odkurzacze, maszyny do czyszczenia płytek podłogowych i paneli, miotły oraz na bieżąco będzie uzupełniał środki i materiały higieniczne do utrzymania czystości (materiały wykonawcy): - worki na śmieci, - ręczniki papierowe typu ZZ białe 1-warstwowe, wykonane w 100% z celulozy, wodoutwardzane; - papier toaletowy biały, wykonany w 100% z celulozy, listkowany, - mydło glicerynowe w płynie, - odświeżacze powietrza w aerozolu np. BRISE lub równoważne (wszystkie toalety w budynku tj.: zad. nr 1 - 4 szt., zad. nr 2 - 3 szt., zad. nr 3 - 4 szt., zad. nr 4 - 2 szt.), - środki dezynfekcyjne (kostki do spłukiwania, środki zapachowe używane do dezynfekcji urządzeń sanitarnych i zmywania podłóg o zapachach: kwiatowych, morskich, leśnych i lawendowych); Stosowane środki czystości muszą posiadać atesty PZH. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług czystościowo-porządkowych w budynku: Zadanie nr 3 - budynek Obwodu Drogowego Sława ul. Kolonia 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałego i właściwego stanu sanitarno-epidemiologicznego w pomieszczeniach należących do Zamawiającego, tj.: Zadanie nr 3 - obejmuje czynności związane z utrzymaniem czystości biur, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, schodów; DLA WSZYSTKICH ZADAŃ - Wykonawca będzie wykonywał prace objęte umową z wykorzystaniem własnego sprzętu tj.: odkurzacze, maszyny do czyszczenia płytek podłogowych i paneli, miotły oraz na bieżąco będzie uzupełniał środki i materiały higieniczne do utrzymania czystości (materiały wykonawcy): - worki na śmieci, - ręczniki papierowe typu ZZ białe 1-warstwowe, wykonane w 100% z celulozy, wodoutwardzane; - papier toaletowy biały, wykonany w 100% z celulozy, listkowany, - mydło glicerynowe w płynie, - odświeżacze powietrza w aerozolu np. BRISE lub równoważne (wszystkie toalety w budynku tj.: zad. nr 1 - 4 szt., zad. nr 2 - 3 szt., zad. nr 3 - 4 szt., zad. nr 4 - 2 szt.), - środki dezynfekcyjne (kostki do spłukiwania, środki zapachowe używane do dezynfekcji urządzeń sanitarnych i zmywania podłóg o zapachach: kwiatowych, morskich, leśnych i lawendowych); Stosowane środki czystości muszą posiadać atesty PZH. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług czystościowo-porządkowych w budynku: Zadanie nr 4 - budynek Obwodu Drogowego Żagań ul. Lotników Alianckich 27B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałego i właściwego stanu sanitarno-epidemiologicznego w pomieszczeniach należących do Zamawiającego, tj.: Zadanie nr 4 - obejmuje czynności związane z utrzymaniem czystości biur, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, schodów, kotłowni. DLA WSZYSTKICH ZADAŃ - Wykonawca będzie wykonywał prace objęte umową z wykorzystaniem własnego sprzętu tj.: odkurzacze, maszyny do czyszczenia płytek podłogowych i paneli, miotły oraz na bieżąco będzie uzupełniał środki i materiały higieniczne do utrzymania czystości (materiały wykonawcy): - worki na śmieci, - ręczniki papierowe typu ZZ białe 1-warstwowe, wykonane w 100% z celulozy, wodoutwardzane; - papier toaletowy biały, wykonany w 100% z celulozy, listkowany, - mydło glicerynowe w płynie, - odświeżacze powietrza w aerozolu np. BRISE lub równoważne (wszystkie toalety w budynku tj.: zad. nr 1 - 4 szt., zad. nr 2 - 3 szt., zad. nr 3 - 4 szt., zad. nr 4 - 2 szt.), - środki dezynfekcyjne (kostki do spłukiwania, środki zapachowe używane do dezynfekcji urządzeń sanitarnych i zmywania podłóg o zapachach: kwiatowych, morskich, leśnych i lawendowych); Stosowane środki czystości muszą posiadać atesty PZH. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.