Ogłoszenie z dnia 2007-12-13
Poznań: Usługi ochrony fizycznej i monitoringu mienia w obiektach Wielkopolskiego Muzeum Walk Niepodległościowych w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 250167 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Muzeum Walk Niepodległościowych w Poznaniu, ul. Woźna 12, 61-777 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8517288, fax 061 8517288.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumniepodleglosci.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony fizycznej i monitoringu mienia w obiektach Wielkopolskiego Muzeum Walk Niepodległościowych w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony fizycznej i monitoringu mienia w obiektach Wielkopolskiego Muzeum Walk Niepodległościowych w Poznaniu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - Szczegółowy opis obiektów WMWN załącznik nr 2 do SIWZ - Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.52.12.00 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.12.00 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów Oryginalny kod CPV: 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadają koncesję na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - dysponują minimum 12 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej; - dysponują minimum 2 osobami posiadającymi licencję pracownika zabezpieczenia technicznego; - wykonali należycie od 10.2004 do 11.2007 minimum trzy zamówienia o wartości minimum 300.000 zł brutto każde w zakresie ochrony i monitoringu; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają aktualną polisę ubezpieczenia potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: wykonawców, którzy nie spełniają warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z dokumentów rejestrowych; 4) koncesja na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia; 5) wykaz, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia osób wykonujących ochronę fizyczną i monitoring; 6) wypełniony kosztorys ofertowy - załącznik nr 5. 1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych należycie od 10.2004 do 11.2007 minimum trzech zamówień o wartości minimum 300.000 zł brutto każde, w zakresie ochrony i monitoringu oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6. 1.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) aktualną polisę ubezpieczenia potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - pełnomocnictwo uprawniające osobę podpisującą ofertę, - dokumenty dla każdego partnera z osobna: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej koncesja na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia; wykaz wykonanych należycie od 10.2004 do 11.2007 minimum trzech zamówień o wartości minimum 300.000 zł brutto każde, w zakresie ochrony i monitoringu oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6. - dokumenty wspólne: formularz ofertowy; kosztorys ofertowy; dokumenty potwierdzające uprawnienia osób, które będą wykonywać zamówienie z wykorzystaniem załącznika nr 4, polisę lub inny dokument ubezpieczenia. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem ``za zgodność z oryginałem``.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumniepodleglosci.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Muzeum Walk Niepodległościowych ul. Woźna 12, 61-777 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Wielkopolskie Muzeum Walk Niepodległościowych ul. Woźna 12, 61-777 Poznań pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w MWL
- Kompleksowa ochrona terenu i mienia Muzeum Regionalnego w Jaworze.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia budynków Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu, Legnicy i Jeleniej Górze
- Ochrona osób i mienia oraz konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów bezpieczeństwa Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
- Świadczenie usług ochrony budynków i terenu przyległego muzeów w Szreniawie, Uzarzewie i Jaraczu
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Hali Widowiskowo-Sportowej w Świeciu w oparciu o system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.