eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźBUDOWA BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 ETAP II - Dostawa i posadowienie kontenerów szatniowych wraz z wyposażeniem, a także ogrodzenia, piłko-chwytów i chodników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Łódź: BUDOWA BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 ETAP II - Dostawa i posadowienie kontenerów szatniowych wraz z wyposażeniem, a także ogrodzenia, piłko-chwytów i chodników
Numer ogłoszenia: 250191 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6361793, fax. 042 6367980.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy podsektora samorządowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 ETAP II - Dostawa i posadowienie kontenerów szatniowych wraz z wyposażeniem, a także ogrodzenia, piłko-chwytów i chodników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa kompleksów boisk sportowych w ramach budowy Moje Boisko - Orlik 2012 - II Etap według lokalizacji: 1. MOSiR, ul. Karpacka 61, Łódź 2. MOSiR Stawy Jana, ul. Rzgowska 247, Łódź 3. Szkoła Podstawowa nr 12, ul. Jurczyńskiego 1/3, Łódź 4. Szkoła Podstawowa nr 38, ul. Krochmalna 21, Łódź 5. Szkoła Podstawowa nr 41, ul. Rajdowa 18 6. Szkoła Podstawowa nr 55, ul. Mackiewicza 9, Łódź 7. Szkoła Podstawowa nr 81, ul. E. Plater 28/32, Łódź 8. Szkoła Podstawowa nr 143, ul. Kuźnicka 12, Łódź 9. Szkoła Podstawowa nr 205, ul. Dąbrówki 1, Łódź 10. Szkoła Podstawowa nr 182, ul. Łanowa 16, Łódź 11. XXVI Liceum Ogólnokształcące, ul. Wileńska 22a, Łódź 12. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4, ul. Stawowa 28, Łódź W ramach budowy należy wykonać: Dla części A - dostawa i posadowienie kontenerów szatniowych wraz z wyposażeniem po jednym komplecie na każdym z obiektów. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Dokumentacje Techniczne, a także rysunki zagospodarowania terenu - Tom 1 w zakresie dotyczącym budynków zaplecza. Dla części B - dostawa i montaż ogrodzenia i piłko-chwytów, a także wykonanie chodników, dojść i trawników na każdym z obiektów. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Dokumentacje Techniczne, a także rysunki zagospodarowania terenu - Tom 1 w zakresie dotyczącym nawierzchni i ogrodzenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę dla części: A zamówienia 35.000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych), B zamówienia 55.000 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych), 9.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr rachunku 48 1520 0008 0003 6113 2000 0002, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na Budowę kompleksów boisk sportowych w ramach budowy Moje Boisko - Orlik 2012 II - Etap część ... (należy wpisać właściwą część). W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, 90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21 KASA - pokój nr 271 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. 6. Wadium musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy. 2. Opis oceny spełnienia warunków: 2.1. Doświadczenie: Wykonawca musi udokumentować, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej dwie (2) roboty budowlane, odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i tak dla części: A - dostarczenie i posadowienie kontenerów szatniowych, B - dostawa i wykonanie ogrodzenia, 2.2. Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca musi wykazać: d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 200.000 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych). e) posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 % ofertowej wartości zamówienia wraz z podatkiem VAT, 7.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia: 3.1. Muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w punktach 2.1. - 2.2. 3.2. Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 3.3. Muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. 3.4. Pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. 3.5. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w specyfikacji, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do oferty. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 do oferty. 1.3. Wypełniony formularz ofertowy. Do formularza ofertowego należy dołączyć kosztorys ofertowy, gdyż będzie on niezbędny do rozliczeń z jednostkami współfinansującymi realizowane zamówienie. 1.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) - załącznik nr 3 do oferty. 1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotowej usługi. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.8. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.9. Pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik, ze wskazaniem zakresu pełnomocnictwa. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zakresu umocowania. 4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., 1.2., 1.5., 1.6., powinny być złożone przez każdy podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Dział Techniczny 90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21 pokój 020.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 09:55, miejsce: SEKRETARIAT Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi, ul. ks. Skorupki 21, (II p., pok. 203).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i posadowienie kontenerów szatniowych wraz z wyposażeniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i posadowienie kontenerów szatniowych wraz z wyposażeniem po jednym komplecie na każdym z obiektów. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Dokumentacje Techniczne, a także rysunki zagospodarowania terenu - Tom 1 w zakresie dotyczącym budynków zaplecza..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.22.31.00-7, 45.26.22.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż ogrodzenia i piłko-chwytów, a także wykonanie chodników, dojść i trawników..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż ogrodzenia i piłko-chwytów, a także wykonanie chodników, dojść i trawników na każdym z obiektów. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Dokumentacje Techniczne, a także rysunki zagospodarowania terenu - Tom 1 w zakresie dotyczącym nawierzchni i ogrodzenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 45.23.30.00-9, 45.11.27.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.