Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-13
Łódź: Wymiana infrastruktury serwerowej na potrzeby sieci wydzielonej GEMOS w Oddziale Okręgowym NBP w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 250214 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi , Al. Kościuszki 14, 90-950 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6357723.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana infrastruktury serwerowej na potrzeby sieci wydzielonej GEMOS w Oddziale Okręgowym NBP w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest, wymiana infrastruktury serwerowej na potrzeby sieci wydzielonej GEMOS wraz z systemami pamięci masowej. Wymiana infrastruktury będzie oparta na: dostawie sprzętu i oprogramowania, montażu i uruchomieniu urządzeń we wskazanych lokalizacjach, konfiguracji i przeprowadzeniu szkolenia. 1. Wykaz sprzętu: 1.1. Serwer - szt. 2, (Obudowa o wysokości maksymalnie 2 U dedykowana do zamontowania w szafie RACK 19 cali, dwa procesory sześciordzeniowe dedykowane do serwerów o minimalnych parametrach (2.80 GHz, 12 MB Cache, 6.40 GT/s), pamięć 32 GB DDR3 z możliwością rozbudowy do 192 GB pamięci RAM, co najmniej 1 slot PCI-E Generacji 2, dyski SSD o dostępnej powierzchni nie mniejszej niż 240 GB z zastosowaniem RAID 5 z możliwością zamontowania co najmniej 8 dysków w wewnętrznych zatokach serwera. Kontroler dyskowy posiadający co najmniej 256 MB pamięci z bateria podtrzymującą obsługujący poziomy RAID 1, 0+1, 5, 6. Porty sieciowe: 2x 1Gbit Ethernet i 2 x 10Gbit Ethernet obsługujące protokół iSCSI. 1.2. Macierz dyskowa - szt. 2, Obudowa macierzy dedykowana do instalacji w szafie przemysłowej typu RACK 19 cali, przestrzeń dyskowa o pojemności nie mniejszej niż 1TB zbudowana z dysków o prędkościach obrotowych nie mniejszych niż 7200k obr./min w technologii SATA lub SAS. Możliwość rozbudowy do 250 dysków w ramach oferowanego modelu macierzy, obsługa dysków 300 GB 15tys. obr./min. 450GB 15tys. obr./min. i 1TB 7200 obr./min. Obsługa mechanizmów RAID poziomu 0, 1, 5, 6 z funkcjonalnością replikacji między macierzami. Praca w trybie active/active dla pojedynczego LUN, Minimalna pamięć obsługująca dane oraz informacje kontrolne musi wynosić co najmniej 13 GB z możliwością rozbudowy do co najmniej 32 GB w ramach oferowanego modelu macierzy. Obsługa protokołu iSCSI, producent macierzy musi posiadać lokalną organizację serwisową dysponującym certyfikatem ISO 9001. Jedna z macierzy dostarczona wraz z oryginalną szafą RACK 19 cali o wysokości 42U. 1.3. Przełącznik sieciowy modularny - szt. 1, Przełącznik sieciowy warstw 2/3 obsługujący m.in.: 8 portów 10 Gbit TX i 24 porty 10/100/1000 TX POE, wyposażony w nadmiarowy zasilacz, z przepustowością szyny danych nie mniejszą niż 280 Gbps. 1.4. Streamer LTO-4 SAS - szt. 1. 1.5. Karta sieciowa 10 GB Ethernet - szt. 1. (Karta w pełni zgodna technicznie z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem). 1.6. Niezbędne okablowanie. 1.7. Rozszerzenie gwarancji - urządzenia wskazane w pkt. 1.1-1.4. muszą posiadać możliwość rozszerzenia gwarancji producenta do poziomu, co najmniej NBD. 2. Wykaz oprogramowania: 2.1. Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych zgodne z zainstalowanymi wersjami oprogramowania systemowego. 2.2. Oprogramowanie do obsługi i zarządzania macierzami dyskowymi. 2.3. Rozszerzenie licencji systemu nadzoru wizyjnego dopasowane do wielkości przestrzeni dyskowych macierzy. 3. Montaż i uruchomienie urządzeń. W zakresie zamówienia zostanie przeprowadzony montaż urządzeń w szafach we wskazanych lokalizacjach, podłączenie, uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania. 4. Konfiguracja. Zamówienie będzie obejmować konfigurację: 4.1. Instalacja systemów operacyjnych na dostarczonych serwerach; 4.2. Konfiguracja macierzy i replikowanego środowiska rozproszonego; 4.3. Instalacja kontrolerów domeny; 4.4. Instalacja i konfiguracja środowiska Hyper-V z wykorzystaniem technologii Live Migration; 4.5. Prace określone w pkt. 4.1-4.4 muszą być poprzedzone przygotowaniem przez Wykonawcę projektu technicznego, który musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. 5. Szkolenie. Szkolenie jest przewidziane dla pracowników dedykowanych do obsługi ze strony Oddziału, w zakresie obsługi i zarządzania infrastrukturą ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń wskazanych w pkt. 1 ppkt. 1.2. Szczegółowa charakterystyka ww. urządzeń oraz konfiguracja środowiska zostanie przedstawiona w SIWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia towarów fabrycznie nowych, opatrzonych znakiem firmowym producenta. Dostarczane produkty muszą być objęte gwarancją na okres co najmniej 24 miesięcy od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Płatności realizowane będą w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 48.82.00.00 - Serwery 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.71.00.00 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 65.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku Wiedza i doświadczenie dokonana będzie dwuetapowo. W pierwszym etapie Zamawiający oceni czy poszczególni wykonawcy spełniają warunek wykonania dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości brutto nie niższej niż 300 tys. zł. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych dostaw, o którym mowa w pkt. III.4.1 oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Szczegółowe wymogi dotyczące wykazu, o którym mowa w pkt. III.4.1): a) wykonawca winien wykazać dostawy sprzętu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, b) wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie w dostawie i uruchomieniu odpowiednio dużych systemów i dlatego wymagane jest, aby wartość każdej dostawy nie była niższa niż 80 tys. zł, c) wykaz winien być sporządzony w układzie tabelarycznym, gdzie: - w pojedynczym wierszu tabeli należy wyszczególnić informacje na temat dostaw, - w kolumnach tabeli należy wyszczególnić następujące informacje: - nazwa i adres podmiotu, na zlecenie, którego wykonywane były dostawy, - zakres dostawy (ogólna charakterystyka sprzętu), - data zakończenia dostawy, - wartość dostawy wyrażona, jako kwota brutto w złotych polskich. Drugi etap oceny zostanie dokonany w przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu przekroczy liczbę 5 i polegać będzie na porównaniu łącznej wartości i ilości dostaw wykonanych przez poszczególnych wykonawców. Na podstawie tej oceny zostaną wybrani wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu. Szczegółowy opis sposobu wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu podany został w punkcie IV.1.2) niniejszego ogłoszenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań odnośnie spełnienia tego warunku i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która: a) posiada ważne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie konfiguracji i administracji systemu integrującego GEMOS, b) posiada ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego oraz przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych (Dz. U. z 2005r. Nr 196 poz. 1631 z późn. zm.) dopuszczające do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli - poufne, oraz dysponuje - minimum jedną osobą, która: a) posiada ważne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie konfiguracji i administracji systemu kontroli dostępu ZK200SF, b) posiada ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego oraz przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych (Dz. U. z 2005r. Nr 196 poz. 1631 z późn. zm.) poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli - zastrzeżone. Na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wyszczególniony w punkcie III.4.1). Wykaz ten należy sporządzić w układzie tabelarycznym, gdzie: - w pojedynczym wierszu tabeli należy wyszczególnić informacje na temat kwalifikacji zawodowych danej osoby, - w poszczególnych kolumnach należy wyszczególnić następujące informacje: - liczbę porządkową, - imię i nazwisko, - datę wydania oraz termin ważności przeszkolenia w zakresie obsługi wymaganych systemów, - numer, datę wydania oraz termin ważności poświadczenia bezpieczeństwa, - numer i datę wydania przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, - informację o podstawie do dysponowania osobami (osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, umowy - zlecenia, wynajęte od innego podmiotu i inne). Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonego przez Wykonawcę wykazu osób, o którym mowa w punkcie III.4.1) oraz oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań odnośnie spełnienia tego warunku i uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
1. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów określonych w sekcji III według formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2. W sytuacji, gdy wymagane warunki spełni mniej niz 5 wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców. 3. W sytuacji, gdy wymagane warunki spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi do składania ofert tych 5 wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia warunku Wiedza i doświadczenie określonego w punkcie III.3.2 4. Ocena stopnia spełnienia tego warunku polegać będzie na porównaniu łącznej wartości dostaw wykazanych przez każdego wykonawcę. 5. W przypadku osiągnięcia przez dwóch lub więcej wykonawców takiej samej oceny stopnia spełnienia wyżej wymienionego warunku, o kolejności zakwalifikowania decydować będzie ilość wykazanych dostaw. 6. W przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców, po dokonaniu oceny w sposób opisany w punktach 4 i 5, w równym stopniu spełni warunek Wiedza i doświadczenie, co w konsekwencji uniemożliwi wyłonienie 5 wykonawców, którzy w najwyższym stopniu spełnią ten warunek, Zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu wszystkich tych wykonawców.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamowienia zostanie przesłana wraz z zaproszeniem do złożenia ofert wykonawcom, którzy zakwalifikują się do dalszego etapu przetargu ograniczonego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi, al. Kościuszki 14, 90-950 Łódź..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem, asystą techniczną oraz aktualizacją Sytemu realizującego usługi elektroniczne dla mieszkańców w ramach projektu Inteligentna Polityka Społeczna (IPS)
- Kontrakt serwisowy urządzeń firmy Illumina sekwenatora NGS model NovaSeq 6000 i MiSeq
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Łodzi
- ZP/40/2024 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 14 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa prasy dla Urzędu Miasta Łodzi w formie papierowej i elektronicznej w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Zamość w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Zamość" z podziałem na części
- ZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Pruszcz oraz Cyberbezpieczny GOPS/CUS
- Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania w Gminie Serokomla
- "Zakup sprzętu i oprogramowania zwiększającego cyberbezpieczeństwo"
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup i dostawa przełączników sieciowych LAN dla Urzędu Gminy w Morzeszczynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.