Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-24
Bojszowy: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych oraz chodników zlokalizowanych na terenie Gminy Bojszowy. Sezon zimowy 2015/2016
Numer ogłoszenia: 250224 - 2015; data zamieszczenia: 24.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy , ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych oraz chodników zlokalizowanych na terenie Gminy Bojszowy. Sezon zimowy 2015/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji czynnej poprzez kompleksowe zimowe utrzymanie dróg publicznych gminnych (podział na rejony: I; II; III) i powiatowych oraz chodników zlokalizowanych na terenie Gminy Bojszowy poprzez zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego i pieszo - rowerowego wywołanego opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni poprzez usuwanie śniegu i błota pośniegowego, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną) oraz prowadzenie akcji biernej polegającej na utrzymaniu sprzętu i obsługi w stałej gotowości do działania.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocenę spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6 ppkt. 6.1. lit. d SIWZ, tj. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy PZP -wzór przedmiotowego oświadczenia pn.: OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Warunek będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez Wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnienie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę związaną z przedmiotem zamówienia.Za usługę związane z przedmiotem zamówienia dla zadania 1-4 uznaje się wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg lub dróg i chodników o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 PLN brutto dla dróg gminnych (rejon I, II i III) oraz 30.000,00 PLN brutto dla dróg powiatowych. Natomiast dla zadania 5 - uznaje się wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu chodników lub dróg i chodników o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 PLN brutto. Ocenę spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6 ppkt. 6.1. lit. a SIWZ. Warunek będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez Wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnienie. Uwaga: Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi wykazać, że warunek określony w pkt. 5 ppkt 5.1. ust. b SIWZ spełnia na podstawie jednego zamówienia (umowy) albo w ramach oddzielnych (odrębnych) zamówień (umów) na poszczególne rodzaje usług. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 5 ppkt 5.1. ust. b SIWZ spełnia przynajmniej jeden z Wykonawców na podstawie jednego zamówienia (umowy) albo w ramach oddzielnych (odrębnych) zamówień (umów) na poszczególne rodzaje usług, albo spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy w ramach oddzielnych (odrębnych) zamówień (umów) na poszczególne rodzaje usług.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu realizacji zamówienia Wykonawca wykaże, że dysponuje (tzn. będzie dysponowała na czas realizacji zamówienia) sprzętem wymienionym w pkt. 3 ppkt. 3.2, tj. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie w/w zamówienia powinni dysponować sprzętem zapewniającym sprawne prowadzenie zimowego utrzymania dróg w wymaganej ilości jn.: 1) dla rejonu I - dwa ciągniki rolnicze dostosowane do montażu pługa; dwa pługi ciągnikowe; dwie piaskarki ciągnikowe - traktowane jako dwie kompletne jednostki sprzętowe do celów naliczania wynagrodzenia za akcję bierną i czynną. 2) dla rejonu II - dwa ciągniki rolnicze dostosowane do montażu pługa; dwa pługi ciągnikowe; dwie piaskarki ciągnikowe - traktowane jako dwie kompletne jednostki sprzętowe do celów naliczania wynagrodzenia za akcję bierną i czynną. 3) dla rejonu III - dwa ciągniki rolnicze dostosowane do montażu pługa; dwa pługi ciągnikowe; dwie piaskarki ciągnikowe - traktowane jako dwie kompletne jednostki sprzętowe do celów naliczania wynagrodzenia za akcję bierną i czynną. 4) dla dróg powiatowych a) piaskarko-solarkę samochodową z pługiem - traktowaną jako jedną kompletną jednostkę sprzętową do celów naliczania wynagrodzenia za akcję bierną i czynną. b) ciągnik rolniczy dostosowany do montażu pługa; pług ciągnikowy; piaskarkę ciągnikową - traktowany jako jedna kompletna jednostka sprzętowa do celów naliczania wynagrodzenia za akcję bierną i czynną. 5) dla odśnieżania nawierzchni chodników - dwa pojazdy płużne do chodników (ciężar każdego do 1000 kg, szerokość odśnieżania od 1,0 do 1,2 m) - traktowane jako dwie kompletne jednostki sprzętowe do celów naliczania wynagrodzenia za akcję bierną i czynną. Ocenę spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6 ppkt. 6.1. lit. c SIWZ. Warunek będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez Wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnienie. Uwaga: w przypadku składania oferty przez jednego Wykonawcę na większą ilość rejonów dróg oraz na odśnieżanie nawierzchni chodnika - wymogi powyższe podlegają sumowaniu. Podana wyżej ilość sprzętu jest wielkością optymalną dla wykonania zamówienia i taka też zostanie zapisana w umowie. Zamawiający dopuszcza używanie innego rodzaju sprzętu spełniającego funkcje opisane powyżej (odśnieżanie i posypywanie jezdni piaskiem i solą).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy w celu wykonania zamówienia wykażą dysponowanie (tzn. będą dysponowali na czas wykonania zamówienia) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości minimum dwóch osób dla każdego rejonu dróg gminnych oraz dróg powiatowych i w ilości dwóch osób dla odśnieżania nawierzchni chodników. Ocenę spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6 ppkt. 6.1. lit. b SIWZ. Warunek będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez Wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnienie. Uwaga: w przypadku składania oferty przez jednego Wykonawcę na większą ilość rejonów dróg oraz na odśnieżanie nawierzchni chodników - wymóg powyższy podlega sumowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6 ppkt. 6.1. lit. e SIWZ. Warunek będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez Wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnienie. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 5 ppkt 5.1. ust. d SIWZ spełnia przynajmniej jeden z Wykonawców albo łącznie wszyscy Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta Wykonawcy (formularz ofertowy Wykonawcy). 2. Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktury - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne dla stron postanowienia zawarto we wzorach umów stanowiących załączniki nr 7.1 - 7.3 do SIWZ. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszyć postanowień zawartych w art. 144 ustawy PZP. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, o którym mowa w umowie (załącznik nr 7.1 - 7.3 do SIWZ) w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej umowy: a) Ceny jednostkowe netto określone w ofercie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto. b) Zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w § 7 i 8 niniejszej umowy (załącznik 7.1 - 7.3 do SIWZ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2015 godzina 11:45, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy -Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych - Rejon I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji czynnej i biernej na terenie gminy Bojszowy. Szczegółowy wykaz dróg (ulic) wchodzących w skład rejonu I zawarty został w załączniku nr 8.1 do SIWZ. Drogi gminne utrzymywane -na biało. W razie konieczności posypywane piaskiem lub mieszanką piaskowo - solną w zakresie określonym każdorazowo przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych - Rejon II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji czynnej i biernej na terenie gminy Bojszowy. Szczegółowy wykaz dróg (ulic) wchodzących w skład rejonu II zawarty został w załączniku nr 8.2 do SIWZ. Drogi gminne utrzymywane - na biało. W razie konieczności posypywane piaskiem lub mieszanką piaskowo - solną w zakresie określonym każdorazowo przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych - Rejon III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji czynnej i biernej na terenie gminy Bojszowy. Szczegółowy wykaz dróg (ulic) wchodzących w skład rejonu III zawarty został w załączniku nr 8.3 do SIWZ. Drogi gminne utrzymywane -na biało. W razie konieczności posypywane piaskiem lub mieszanką piaskowo - solną w zakresie określonym każdorazowo przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji czynnej i biernej na terenie gminy Bojszowy. Szczegółowy wykaz dróg (ulic) powiatowych zawarty został w załączniku nr 8.4 do SIWZ. Drogi powiatowe w całości posypywane mieszanką piaskowo-solną, samą solą lub samym piaskiem w zależności od decyzji Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odśnieżanie nawierzchni chodników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji czynnej i biernej na terenie gminy Bojszowy. Szczegółowy wykaz chodników zlokalizowanych na terenie Gminy Bojszowy zawarty został w załączniku nr 8.5 do SIWZ. Nawierzchnia chodników utrzymywana - na biało. W razie konieczności posypywane piaskiem w zakresie określonym każdorazowo przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.