eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceSprzatanie pomieszczeń użytkowanych przez Izbę Celną w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2010-08-13

Katowice: Sprzatanie pomieszczeń użytkowanych przez Izbę Celną w Katowicach
Numer ogłoszenia: 250226 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach, Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3587161, faks 032 3587204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzatanie pomieszczeń użytkowanych przez Izbę Celną w Katowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń użytkowanych przez Urząd Celny w Katowicach, Katowice ul. Chorzowska 108 Sprzątanie musi się odbywać w godz.: do 15.15 Powierzchnia wewnętrzna pozioma to 766,41 m2 Zakres usług sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości : - codzienne sprzątanie pomieszczeń, za wyjątkiem tych dla których została określona inna częstotliwość, - codzienne zmywanie posadzek we wszystkich pomieszczeniach, za wyjątkiem tych dla których została określona inna częstotliwość, - codzienne odkurzanie na mokro wszelkich ruchomości (za wyjątkiem sprzętu komputerowego oraz tych dla których została określona inna częstotliwość) i urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach oraz gablot, tablic, ławek, znajdujących się w ciągach komunikacyjnych, - codzienne opróżnianie koszy ze śmieci oraz w miarę potrzeby niszczarek, za wyjątkiem tych dla których została określona inna częstotliwość, - wyrzucanie makulatury pozostawionej w wyznaczonym w tym celu miejscu, - codzienne mycie środkami dezynfekującymi urządzeń sanitarnych oraz posadzek w pomieszczeniach sanitarnych, za wyjątkiem tych dla których została określona inna częstotliwość - sprzątanie pomieszczeń archiwum, zgodnie z określoną częstotliwością, - sprzątanie pomieszczeń gospodarczych, technicznych (serwerowi), zgodnie z określoną częstotliwością, - 1 x w miesiącu mycie ścian glazurowanych w pomieszczeniach sanitarnych, - 1 x w okresie czterech (4) miesięcy mycie powierzchni pionowych (drzwi, luster, fasady szklane itp.) - 2 x w okresie chemiczne czyszczenie wszelkiej tapicerki meblowej (konkretny termin należy uzgodnić pomiędzy naczelnikiem / kierownikiem Urzędu a osobą wyznaczoną przez Wykonawcę, - 2 x w trakcie trwania umowy mycie okien, - sprzątanie po pracach remontowych lub w ich trakcie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Ochrony Securitas Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 5a, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10692,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1,89

  • Oferta z najniższą ceną: 1,89 / Oferta z najwyższą ceną: 1,89

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki , gdyż zamówienie podstawowe było przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego (nr postępowania 33-ILGW-253-4/10) a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.