To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-22
Kraków: Konserwacja i naprawa instalacji budynkowych w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie. Instalacje sygnalizacji pożaru ( POLON), systemy klap dymowych, instalacje DSO, instalacje wentylacji i klimatyzacji w Domach Studenckich nr 1 i nr 5 (DS-1 i DS-5) oraz central nawiewno-wywiewnych w pomieszczeniach pralni Domów Studenckich nr 9 i nr 12 (DS-9 i DS-12) - KC-zp.272-876/13
Numer ogłoszenia: 25030 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 505006 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa instalacji budynkowych w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie. Instalacje sygnalizacji pożaru ( POLON), systemy klap dymowych, instalacje DSO, instalacje wentylacji i klimatyzacji w Domach Studenckich nr 1 i nr 5 (DS-1 i DS-5) oraz central nawiewno-wywiewnych w pomieszczeniach pralni Domów Studenckich nr 9 i nr 12 (DS-9 i DS-12) - KC-zp.272-876/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie przeglądów konserwacyjnych instalacji budynkowych (sygnału alarmu pożaru, systemu klap dymowych, DSO wentylacji mechanicznej) przewidzianych w instrukcjach ich producentów. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia wymaganej przepisami dokumentacji technicznej przeprowadzanych przeglądów i konserwacji oraz wykonanych niezbędnych pomiarów okresowych. 2. Utrzymanie przedmiotowych instalacji budynkowych w stałej sprawności technicznej (w tym usuwanie awarii i dokonywanie drobnych napraw we wszystkie dni tygodnia na wezwania telefoniczne Zamawiającego) z wyjątkiem okresów niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych, 3. Wykonywanie napraw instalacji budynkowych, zleconych każdorazowo przez Zamawiającego, Ad. 1 Zakres przeglądów konserwacyjnych poszczególnych elementów instalacji budynkowych przedstawiono w częściach od I do VI opisu przedmiotu zamówienia. Uwaga: Wykonawcy winien posiadać dokument uprawniający do konserwacji systemów ppoż. POLON wystawiony przez producenta systemu lub jego autoryzowanego przedstawiciela. Ad. 2 Zakres czynności związanych z utrzymaniem instalacji budynkowych w stałej sprawności technicznej obejmuje min.: 1. założenie i prowadzenie Zeszytu zgłoszeń w którym wpisywane będą wszelkie działania związane z konserwacją i obsługą techniczną przedmiotowej instalacji. Zeszyt winien być prowadzony wg. wzoru uzgodnionego z Zamawiającym i być przechowywany na portierniach domów studenckich. 2. reagowanie na nieprawidłowości w pracy urządzeń zgłaszane przez Zamawiającego całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Przybycie na miejsce i przystąpienie do usunięcia awarii lub usterki w instalacji w ciągu dwóch godzin od otrzymania zgłoszenia na czynny całą dobę numer telefonu Wykonawcy. 3. w przypadku niemożliwości natychmiastowego usunięcia awarii czy usterki - zabezpieczenie instalacji przed możliwością spowodowania zagrożenia oraz przed dostępem osób niepowołanych. Termin naprawy w tym przypadku zostanie każdorazowo uzgodniony z Zamawiającym. 4. prowadzenie na bieżąco kontroli stanu technicznego instalacji budynkowych w tym: smarowanie, oliwienie i czyszczenie elementów mechanicznych, uzupełnianie brakujących elementów urządzeń lub wymiana uszkodzonych na sprawne technicznie, 5. dostarczanie materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonywania czynności konserwacyjnych w tym: papieru do drukarek oraz szybek bezpieczeństwa do ROP, 6. informowanie Działu Obsługi Technicznej MS AGH na bieżąco o wszelkich problemach związanych z niewłaściwym działaniem instalacji objętej zamówieniem, 7. przeszkolenie nieodpłatnie pracowników Zamawiającego odpowiedzialnych za pełnienie nadzoru nad instalacją objętą zamówieniem, 8. podejmowanie inicjatyw w zakresie działań zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa ppoż. w obiektach MS Uwagi: Z tytułu wykonywania czynności wymienionych punktach Ad. 1 i Ad. 2 Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie ryczałtowe płatne raz na cztery miesiące W ramach wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca na własny koszt dostarczać będzie materiały wymienione poniżej: 1. amortyzatory, łożyska, paski klinowe. 2. czyściwo 3. diody, rezystory i bezpieczniki, 4. instrukcje użytkowania urządzeń 5. hermetyk, smary, oleje, kondensat, 6. papier do drukarek SAP, 7. smary, oleje, 8. krótkie odcinki różnych przewodów elektrycznych 9. akumulatory do modułów w cenie jednostkowej do 50zł brutto, 10. szybki do przycisków ROP, 11. uchwyty linek nośnych, 12. taśma izolacyjna 13. wkręty, śruby, nakrętki, sprężyny, zawleczki, podkładki, 14. inne drobne elementy o wartości jednostkowej do 50 zł związane z wykonywaniem prac konserwatorskich, Ad. 3 Wykonanie napraw bieżących instalacji; 1. Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie napraw elementów instalacji budynkowych, które Wykonawca musi przyjąć do realizacji. 2. W celu przeprowadzenia naprawy Wykonawca we własnym zakresie dokona zakupu niezbędnych materiałów i części zamiennych. 3. Ceny usług naprawczych związanych z wykorzystaniem podstawowego asortymentu części zamiennych ( materiały, robocizna, transport itp.) Wykonawca określi wypełniając załącznik nr 4 do SIWZ (Specyfikacja cenowa). 4. Koszty napraw rozliczane będą na podstawie oddzielnych zleceń, po przedstawieniu przez Wykonawcę kosztorysu sporządzonego w oparciu o ceny podane w ofercie w załączniku nr 4 (Specyfikacja cenowa). W przypadku konieczności użycia do naprawy części nie objętych załączonym wykazem Wykonawca sporządzi kosztorys w oparciu o KNR i zgodnie z zaoferowaną w ofercie stawką roboczogodziny. W każdym przypadku przed przystąpieniem do prac wymagana jest akceptacja kosztorysu przez Zamawiającego. Nie zaakceptowanie proponowanych przez Wykonawcę cen dostawy nie zwalnia go z wykonania usługi z wykorzystaniem części dostarczonych przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonane naprawy (materiały i robocizna) na okres minimum 24 miesięcy liczony od dnia odbioru usługi. 6. Łączna wartość w/w zleceń w okresie trwania umowy, nie może przekroczyć kwoty 80.000,00 zł. Użyte przez Wykonawcę do naprawy części i materiały muszą: 1) być zgodne z odpowiednimi normami PN/ISO, 2) być oznakowane i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa 3) być w pełni kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem, 4) być w gatunku I, 5) posiadać dokumentację techniczną niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego taką jak: gwarancje, instrukcje, pouczenia, opisy techniczne, plany i schematy, sporządzoną w języku polskim. Uwagi ogólne: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac objętych przedmiotem umowy z należytą starannością i zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, 2. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokument uprawniający go do wykonywania prac konserwatorskich 3. Wycenę usługi Wykonawca musi przeprowadzić na załączniku nr 4 do SIWZ (Formularzu Specyfikacji Cenowej) 4. Cena oferty musi uwzględniać fakt, iż materiały konieczne do prowadzenia prac konserwacyjnych dostarcza Wykonawca oraz że muszą posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty. 5. Cena oferty wyliczona przez Wykonawcę musi uwzględniać wszystkie poniesione koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym koszty materiałów, robocizny i dojazdów do miejsc realizacji usług. 6. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów dojazdów pracowników Wykonawcy związanych z realizacją usług. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż wskazane w formularzu specyfikacji cenowej pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż artykuł przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym, a przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia, 9. Naprawy instalacji będą realizowane przez Wykonawcę zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy, 10. Wykonawca musi realizować zlecenie w terminach wskazanym przez Zamawiającego 11. W przypadku wyłączenia któregokolwiek instalacji z eksploatacji, niezależnie od przyczyny, przez okres dłuższy niż 7 dni w miesiącu ryczałtowa opłata za konserwację, określona w Formularzu Specyfikacji Cenowej załącznik nr 7 (część A ), będzie zmniejszona proporcjonalnie do ilości dni przestoju. 12. Wykonawca musi wycenić wszystkie pozycje podane w Formularzu Specyfikacji Cenowej załącznik nr 7 (części A, B, C), gdyż wyliczone na nich kwoty posłużą Zamawiającemu do porównania ofert w trakcie ich oceny.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.76.00.00-0, 50.71.10.00-2, 50.33.20.00-1, 31.62.50.00-3, 31.62.51.00-4, 29.32.10.00-5, 45.31.21.00-8..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.76.00.00-0, 50.71.10.00-2, 50.33.20.00-1, 31.62.50.00-3, 31.62.51.00-4, 29.32.10.00-5, 45.31.21.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tadeusz Pobóg-Gadziński Zakład Usługowy i Instalacji Urządzeń Zabezpieczających ALARM, Aleja Płk Beliny-Prażmowskiego 52/1, 31-514 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30041,28
Oferta z najniższą ceną: 30041,28 / Oferta z najwyższą ceną: 30041,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa obiektywu dla WIMiC - DE-dzp.272-212/25
- dostawa układu do pomiarów mikro mechanicznych dla ACMiN AGH - DE-dzp.272-214/25
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu kontroli dostępu w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Sukcesywna dostawa mocznika do Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Opracowanie PFU dla zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa modernizacja Oddziału Neurologii wraz z Pododdziałem Leczenia Udarów Mózgu w budynku Szpitala przy ul. Skarbowej 1" (II)
- Dostawa energii elektrycznej dla WSO w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali konferencyjnej i przebudowa istniejącego budynku PODR w Szepietowie wraz z urządzeniami budowlanymi w ramach zadania "Przebudowa/budowa sali konferencyjnej Podlaskiego ODR w Szepietowie"
- Przegląd systemów pożarowych w 13 węzłach szkieletowych
- ZP3/4523/25 - Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych wraz z oględzinami w obiektach i budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
- Remont hydroizolacji ścian fundamentowych budynku będącego siedzibą Urzędu Skarbowego w Chełmie przy ul. Obłońskiej 20A
- PSP nr 1 - dostosowanie obiektu do wymogów p.poż.
- Dostosowanie budynku użyteczności publicznej przy ul. Chmielnej 15 w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.