eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Opracowania geodezyjne w zakresiesporządzenia map ze wstępnym projektem podziału nieruchomości, map z podziałem nieruchomości, map do celów sądowych, map do celów prawnych, map do celów projektowych, wznowienia granic działki oraz regulacji stanu prawnego dróg gminnych - 8 zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-27

Pruszków: Opracowania geodezyjne w zakresie: sporządzenia map ze wstępnym projektem podziału nieruchomości, map z podziałem nieruchomości, map do celów sądowych, map do celów prawnych, map do celów projektowych, wznowienia granic działki oraz regulacji stanu prawnego dróg gminnych - 8 zadań.
Numer ogłoszenia: 250311 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowania geodezyjne w zakresie: sporządzenia map ze wstępnym projektem podziału nieruchomości, map z podziałem nieruchomości, map do celów sądowych, map do celów prawnych, map do celów projektowych, wznowienia granic działki oraz regulacji stanu prawnego dróg gminnych - 8 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na zamówienie składa się: przygotowanie opracowań geodezyjnych w zakresie: Zadanie 1 - Dotyczy obrębów: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (część północna miasta Pruszkowa). Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej) - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV), oraz mapy podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów), - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym Zadanie 2 - Dotyczy obrębów: 1, 13, 14, 15, 16, 17 (część północna miasta Pruszkowa) Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej) - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV) oraz mapy z podziałem nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów), - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym Zadanie 3 - Dotyczy obrębów: 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 (część południowa miasta Pruszkowa) Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV) oraz mapy podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów) - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym Zadanie 4 Mapy do celów sądowych - 8 szt. (do zasiedzenia), wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dok., na których wpisano lub załączono tytuły własności) - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych Zadanie 5 Mapy do celów prawnych - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów prawa własności na rzecz Skarbu Państwa) - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych UWAGA: W ramach zlecenia w przypadku braku konieczności wykonania mapy do celów prawnych należy wykonać wykaz zmian wraz z zamówieniem wyrysu. Zadanie 6 Mapy do celów projektowych - 2 szt., wraz z : - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym Zadanie 7 Wznowienie granic działki ze stabilizacją kołkami drewnianymi - 5 szt., wraz z: - szkicem wznowienia granicy - protokołem okazania granic Zadanie 8 a) Mapy do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. z 1998 r., Nr 133, poz. 872 ze zm.) - 8 hektometrów, wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej ze Zleceniodawcą , - kopią protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998 r., - badaniami hipotecznymi (2 egz., wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od - do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości. W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998 r. - wykazem nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów oraz dokumentów własności, - wykazem zmian gruntowych. b) Mapy do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (komunalizacja) - 8 hektometrów., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej ze Zleceniodawcą, - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów), - kopią protokołu granicznego, - kopią wykazu zmian gruntowych. Opracowania geodezyjne muszą być wykonane zgodnie z: a/ ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm) b/ ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.) c/ rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2001 r. Nr 38, poz. 454) d/ ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1361 ze zm.) e/ ustawą z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 1990r. Nr 32, poz. 191 ze zm.) f/ innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się: a/ Dla zadania nr 1, 2, 3: wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 8 zamówień wykonanych należycie dot. map ze wstępnym projektem podziału nieruchomości lub map podziału nieruchomości. b/ Dla zadania 4: wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 8 zamówień wykonanych należycie dot. map do celów sądowych (do zasiedzenia). c/ Dla zadania 5: wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 8 zamówień wykonanych należycie dot. map do celów prawnych. d/ Dla zadania 6: wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 8 zamówień wykonanych należycie dot. map do celów projektowych. e/ Dla zadania 7: wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 8 zamówień wykonanych należycie dot. wznowień granic działki. f/ Dla zadania 8: a) wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 4 zamówień wykonanych należycie dot. map do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. z 1998 r., Nr 133, poz. 872 ze zm.), b) wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 4 zamówień wykonanych należycie dot. map do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (komunalizacja).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - 1 osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę 1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) 2) Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów 3) Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.: - przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione, - wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, - w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego. - wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: cena wersji papierowej 30,00 PLN Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 Biuro Zamówień Publicznych pok. 113.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Na zamówienie składa się: przygotowanie opracowań geodezyjnych w zakresie: Zadanie 1 - Dotyczy obrębów: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (część północna miasta Pruszkowa). Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej) - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV), oraz mapy podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Dotyczy obrębów: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (część północna miasta Pruszkowa). Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej) - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV), oraz mapy podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów), - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Dotyczy obrębów: 1, 13, 14, 15, 16, 17 (część północna miasta Pruszkowa) Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej) - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV) oraz mapy z podziałem nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy w.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Dotyczy obrębów: 1, 13, 14, 15, 16, 17 (część północna miasta Pruszkowa) Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej) - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV) oraz mapy z podziałem nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów), - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Dotyczy obrębów: 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 (część południowa miasta Pruszkowa) Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV) oraz mapy podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i po.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - Dotyczy obrębów: 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 (część południowa miasta Pruszkowa) Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV) oraz mapy podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów) - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 Mapy do celów sądowych - 8 szt. (do zasiedzenia), wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dok., na których wpisano lub załączono tytuły własności) - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 Mapy do celów sądowych - 8 szt. (do zasiedzenia), wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dok., na których wpisano lub załączono tytuły własności) - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 Mapy do celów prawnych - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów prawa własności na rzecz Skarbu Państwa) - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych UWAGA: W ramach zlecenia w przypadku braku konieczności wykonania mapy do celów prawnych należy wykonać wykaz zmian wraz z zamówieniem wyrysu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 Mapy do celów prawnych - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów prawa własności na rzecz Skarbu Państwa) - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych UWAGA: W ramach zlecenia w przypadku braku konieczności wykonania mapy do celów prawnych należy wykonać wykaz zmian wraz z zamówieniem wyrysu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 Mapy do celów projektowych - 2 szt., wraz z : - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6 Mapy do celów projektowych - 2 szt., wraz z : - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 Wznowienie granic działki ze stabilizacją kołkami drewnianymi - 5 szt., wraz z: - szkicem wznowienia granicy - protokołem okazania granic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 7 Wznowienie granic działki ze stabilizacją kołkami drewnianymi - 5 szt., wraz z: - szkicem wznowienia granicy - protokołem okazania granic.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 a) Mapy do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. z 1998 r., Nr 133, poz. 872 ze zm.) - 8 hektometrów, wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej ze Zleceniodawcą , - kopią protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998 r., - badaniami hipotecznymi (2 egz., wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 8 a) Mapy do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. z 1998 r., Nr 133, poz. 872 ze zm.) - 8 hektometrów, wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej ze Zleceniodawcą , - kopią protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998 r., - badaniami hipotecznymi (2 egz., wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od - do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości. W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998 r. - wykazem nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów oraz dokumentów własności, - wykazem zmian gruntowych. b) Mapy do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (komunalizacja) - 8 hektometrów., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej ze Zleceniodawcą, - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów), - kopią protokołu granicznego, - kopią wykazu zmian gruntowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.