Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-27
Pruszków: Opracowania geodezyjne w zakresie:
sporządzenia map ze wstępnym projektem podziału nieruchomości, map z podziałem nieruchomości, map do celów sądowych, map do celów prawnych, map do celów projektowych, wznowienia granic działki oraz regulacji stanu prawnego dróg gminnych - 8 zadań.
Numer ogłoszenia: 250311 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowania geodezyjne w zakresie: sporządzenia map ze wstępnym projektem podziału nieruchomości, map z podziałem nieruchomości, map do celów sądowych, map do celów prawnych, map do celów projektowych, wznowienia granic działki oraz regulacji stanu prawnego dróg gminnych - 8 zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na zamówienie składa się: przygotowanie opracowań geodezyjnych w zakresie: Zadanie 1 - Dotyczy obrębów: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (część północna miasta Pruszkowa). Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej) - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV), oraz mapy podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów), - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym Zadanie 2 - Dotyczy obrębów: 1, 13, 14, 15, 16, 17 (część północna miasta Pruszkowa) Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej) - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV) oraz mapy z podziałem nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów), - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym Zadanie 3 - Dotyczy obrębów: 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 (część południowa miasta Pruszkowa) Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV) oraz mapy podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów) - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym Zadanie 4 Mapy do celów sądowych - 8 szt. (do zasiedzenia), wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dok., na których wpisano lub załączono tytuły własności) - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych Zadanie 5 Mapy do celów prawnych - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów prawa własności na rzecz Skarbu Państwa) - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych UWAGA: W ramach zlecenia w przypadku braku konieczności wykonania mapy do celów prawnych należy wykonać wykaz zmian wraz z zamówieniem wyrysu. Zadanie 6 Mapy do celów projektowych - 2 szt., wraz z : - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym Zadanie 7 Wznowienie granic działki ze stabilizacją kołkami drewnianymi - 5 szt., wraz z: - szkicem wznowienia granicy - protokołem okazania granic Zadanie 8 a) Mapy do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. z 1998 r., Nr 133, poz. 872 ze zm.) - 8 hektometrów, wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej ze Zleceniodawcą , - kopią protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998 r., - badaniami hipotecznymi (2 egz., wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od - do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości. W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998 r. - wykazem nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów oraz dokumentów własności, - wykazem zmian gruntowych. b) Mapy do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (komunalizacja) - 8 hektometrów., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej ze Zleceniodawcą, - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów), - kopią protokołu granicznego, - kopią wykazu zmian gruntowych. Opracowania geodezyjne muszą być wykonane zgodnie z: a/ ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm) b/ ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.) c/ rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2001 r. Nr 38, poz. 454) d/ ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1361 ze zm.) e/ ustawą z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 1990r. Nr 32, poz. 191 ze zm.) f/ innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się: a/ Dla zadania nr 1, 2, 3: wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 8 zamówień wykonanych należycie dot. map ze wstępnym projektem podziału nieruchomości lub map podziału nieruchomości. b/ Dla zadania 4: wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 8 zamówień wykonanych należycie dot. map do celów sądowych (do zasiedzenia). c/ Dla zadania 5: wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 8 zamówień wykonanych należycie dot. map do celów prawnych. d/ Dla zadania 6: wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 8 zamówień wykonanych należycie dot. map do celów projektowych. e/ Dla zadania 7: wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 8 zamówień wykonanych należycie dot. wznowień granic działki. f/ Dla zadania 8: a) wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 4 zamówień wykonanych należycie dot. map do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. z 1998 r., Nr 133, poz. 872 ze zm.), b) wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 4 zamówień wykonanych należycie dot. map do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (komunalizacja).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - 1 osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę 1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) 2) Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów 3) Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.: - przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione, - wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, - w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego. - wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: cena wersji papierowej 30,00 PLN
Urząd Miejski w Pruszkowie
ul. Kraszewskiego 14/16
Biuro Zamówień Publicznych
pok. 113.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Na zamówienie składa się: przygotowanie opracowań geodezyjnych w zakresie: Zadanie 1 - Dotyczy obrębów: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (część północna miasta Pruszkowa). Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej) - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV), oraz mapy podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Dotyczy obrębów: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (część północna miasta Pruszkowa). Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej) - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV), oraz mapy podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów), - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Dotyczy obrębów: 1, 13, 14, 15, 16, 17 (część północna miasta Pruszkowa) Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej) - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV) oraz mapy z podziałem nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy w.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Dotyczy obrębów: 1, 13, 14, 15, 16, 17 (część północna miasta Pruszkowa) Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej) - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV) oraz mapy z podziałem nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów), - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Dotyczy obrębów: 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 (część południowa miasta Pruszkowa) Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV) oraz mapy podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i po.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - Dotyczy obrębów: 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 (część południowa miasta Pruszkowa) Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV) oraz mapy podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów) - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 Mapy do celów sądowych - 8 szt. (do zasiedzenia), wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dok., na których wpisano lub załączono tytuły własności) - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 Mapy do celów sądowych - 8 szt. (do zasiedzenia), wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dok., na których wpisano lub załączono tytuły własności) - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 Mapy do celów prawnych - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów prawa własności na rzecz Skarbu Państwa) - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych UWAGA: W ramach zlecenia w przypadku braku konieczności wykonania mapy do celów prawnych należy wykonać wykaz zmian wraz z zamówieniem wyrysu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 Mapy do celów prawnych - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów prawa własności na rzecz Skarbu Państwa) - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych UWAGA: W ramach zlecenia w przypadku braku konieczności wykonania mapy do celów prawnych należy wykonać wykaz zmian wraz z zamówieniem wyrysu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 Mapy do celów projektowych - 2 szt., wraz z : - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6 Mapy do celów projektowych - 2 szt., wraz z : - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 Wznowienie granic działki ze stabilizacją kołkami drewnianymi - 5 szt., wraz z: - szkicem wznowienia granicy - protokołem okazania granic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 7 Wznowienie granic działki ze stabilizacją kołkami drewnianymi - 5 szt., wraz z: - szkicem wznowienia granicy - protokołem okazania granic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 a) Mapy do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. z 1998 r., Nr 133, poz. 872 ze zm.) - 8 hektometrów, wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej ze Zleceniodawcą , - kopią protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998 r., - badaniami hipotecznymi (2 egz., wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 8 a) Mapy do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. z 1998 r., Nr 133, poz. 872 ze zm.) - 8 hektometrów, wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej ze Zleceniodawcą , - kopią protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998 r., - badaniami hipotecznymi (2 egz., wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od - do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości. W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998 r. - wykazem nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów oraz dokumentów własności, - wykazem zmian gruntowych. b) Mapy do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (komunalizacja) - 8 hektometrów., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej ze Zleceniodawcą, - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów), - kopią protokołu granicznego, - kopią wykazu zmian gruntowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- "Dostawa artykułów do utrzymania higieny na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie"
- Zakup i dostawa leków, z możliwością składania ofert częściowych
- Wykonanie nasadzeń roślin na terenie zieleni miejskiej w Pruszkowie
- Sukcesywna dostawa materiałów do biopsji piersi
- Koszenie traw w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
- Zakup i dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej na ul. Makowej w Kobierzycach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID
- Utworzenie terenów zieleni miejskiej - park leśny przy ul. Gajowej w Lędzinach" w ramach inwestycji "Rewitalizacja terenów zieleni miejskiej usytuowanych przy ul. Gajowej
- Ochrona różnorodności biologicznej w Subregionie Brzeskim
- Modernizacja zabytkowej "Rybaczówki" w Parku Górnik - zaprojektuj i wybuduj.
- Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.