Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-14
Stryków: Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom, ich wyłapywanie na terenie miasta i gminy Stryków
Numer ogłoszenia: 250317 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto-Gmina Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, fax 042 7198193.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom, ich wyłapywanie na terenie miasta i gminy Stryków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług polegających na: 1) wyłapaniu, w czasie 10 godzin od przyjęcia telefonicznego zgłoszenia, zwierzęcia bezdomnego z terenu miasta i gminy Stryków wraz z jego transportem do schroniska, hotelu, azylu 2) prowadzeniu ewidencji i znakowaniu wyłapanych zwierząt , 3) prowadzenie dokumentacji fotograficznej zwierząt i przekazywanie na stronę internetową Zleceniodawcy, 4) szukaniu chętnych i oddawania zwierząt do adopcji, 5) spisywaniu umów z osobami adoptującymi, 6) bezzwłocznym informowaniu Zleceniodawcy o przekazaniu zwierzęcia do adopcji lub jego uśmierceniu, 7) sprawowaniu całodobowej opieki nad zwierzętami, w zakres której wchodzi także wyżywienie, 8) sprawowaniu opieki weterynaryjnej, polegającej na: a)14- dniowej kwarantannie, b)odpchleniu i odrobaczeniu, c)szczepieniu i leczeniu, d)uśmierceniu zwierzęcia w celu skrócenia jego cierpień w przypadku choroby.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym(specjalistyczne środki do wyłapywania zwierząt, pojazdy do transportu zwierząt oraz przedstawią możliwości przetrzymywania bezdomnych zwierząt- szczegółowy opis miejsca, w którym zwierzęta będą przetrzymywane - z załączoną opinią właściwego organu służb weterynaryjnych ewentualnie dokumentacją fotograficzną), i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art 24 ust 1 lub 2 Pzp. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych(t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Dokumenty wymagane: 1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 4.oświadczenie o niezaleganiu w podatkach i opłatach do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 5.oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art 24 ust 1 i2 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 2 1.2 . W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca ( specjalistyczne środki do wyłapywania zwierząt, pojazdy do transportu zwierząt oraz przedstawią możliwość przetrzymywania bezdomnych zwierząt- szczegółowy opis miejsca, w którym zwierzęta będą przetrzymywane z załączoną opinią właściwego organu służb weterynaryjnych ewentualnie dokumentacją fotograficzną 2.wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie - według załącznika nr 4; 1.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 1.polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 2.Inne wymagane dokumenty: 1.Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta - Gminy Stryków 95-010 ul. Kościuszki 27, pokój nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 11:30, miejsce: w sekretariacie Urzędu Miasta - Gminy Stryków , ul. Kościuszki 27 , pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI STRYKÓW
więcej: przetargi STRYKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
- Zakup i dostawa pasków testowych, dzierżawa glukometrów i oprogramowania do monitorowania poziomu glikemii w zakresie badań POCT oraz dostawa innych odczynników i testów diagnostycznych
- "Budowa hali sportowej w ZSCKR im. Michała Drzymały w Brzostowie"- dot. robót ogólnobudowlanych, ślusarskich oraz dostawa i montaż wyposażenia sportowego.
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
- wykonywanie robót górniczych.
więcej: Inne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.