To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-25
Jastrzębie-Zdrój: Dostawy leków i środków narkotycznych, DZP/38/382-76/08
Numer ogłoszenia: 250320 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232065 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, al. Jana Pawła II 7, Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4784561, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy leków i środków narkotycznych, DZP/38/382-76/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 17 części - pakietów: Pakiet nr I Środki narkotyczne; Pakiet nr II Leki 1; Pakiet nr III Leki 2; Pakiet nr IV Leki 3; Pakiet nr V Leki 4; Pakiet nr VI Leki 5; Pakiet nr VII Leki 6; Pakiet nr VIII Leki 7; Pakiet nr IX Baryt oraz zestaw do kolonografii z Barytem; Pakiet nr X Leki 8; Pakiet nr XI Leki 9; Pakiet nr XII Leki 10; Pakiet nr XIII Odżywki; Pakiet nr XIV Leki 11; Pakiet nr XV Leki 12; Pakiet nr XVI Leki 13; Pakiet nr XVII Spirytus vini. 1) Dostarczany przedmiot zamówienia winien zawierać ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkowania informacje. 2) Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego telefonicznie lub faksem w nieprzekraczalnym czasie do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia. 3) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 48 godzin od dnia jej otrzymania telefonicznie lub faksem. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym. 4) Przewiduje się w nagłych wypadkach realizację dodatkowych dostaw w trybie na cito w terminie do 24 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego dokonanego przez Zamawiającego i potwierdzenia tego terminu przez Wykonawcę. 5) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności, nie krótszym niż 6 miesięcy od daty dostawy. 6) Wykonawca dostarcza towar na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. 7) Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Medycznego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. 8) W przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy produkcja leku zostanie wstrzymana lub lek zostanie wycofany ze sprzedaży, Dostawca zaoferuje lek równoważny dla wstrzymanego lub wycofanego leku, w tej samej dawce, jednak nie droższy. Zmiana taka nie wymaga zmiany (aneksowania) umowy. 9) Zamawiającemu przysługuje prawo do korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Dostawcę w okresie trwania umowy. 10) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. 11) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje. 12) Zamawiający nie przewiduje dzielenia ustalonych w SIWZ pakietów w trakcie postępowania przetargowego, ani wydzielania z pakietów poszczególnych pozycji. 13) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 15) Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 16) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17) Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 18) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 19) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości/ilości umowy. 20) Niezmienność cen: przez okres obowiązywania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.14.15.50 - Heparyna 33.61.10.00 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń związanych z nadkwasotą 33.61.20.00 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego 33.61.60.00 - Witaminy 33.62.00.00 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia 33.62.10.00 - Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych 33.62.11.00 - Środki obniżające krzepliwość krwi 33.62.12.00 - Środki przeciwkrwotoczne 33.62.13.00 - Preparaty przeciw anemii 33.62.20.00 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego 33.62.21.00 - Produkty lecznicze do terapii serca 33.69.40.00 - Czynniki diagnostyczne 33.63.10.00 - Produkty lecznicze dla dermatologii 33.63.15.00 - Kortykosterydy do użytku dermatologicznego oraz do preparatów dermatologicznych 33.63.21.00 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne 33.63.22.00 - Środki rozluźniające mięśnie 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego 33.69.25.10 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego 33.65.15.20 - Immunoglobuliny 33.65.16.00 - Szczepionki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 15351.64 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr XII Leki 10
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lek S.A., ul. Podlipie 16, 95-010 Stryków, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11800.00
- Oferta z najniższą ceną: 11800.00 oferta z najwyższą ceną: 11800.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr XIII Odżywki
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa MEDYK Hurtownia Farmaceutyczna, ul. Filaratów 21, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2902,80
- Oferta z najniższą ceną: 2902,80 oferta z najwyższą ceną: 2902.80
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr XV Leki 12
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HAND-PROD Sp. z o.o., ul. Stanisława Leszczyńskiego 40A, 02-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 648,84
- Oferta z najniższą ceną: 648,84 oferta z najwyższą ceną: 648,84
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Remont chodnika przy ul. Arki Bożka i deptaka ul. Wrzosowa w Jastrzębiu-Zdroju
- Dostawa wraz z posadzeniem roślin bylinowych i ich pielęgnacją
- Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, przy głównym wejściu do Zespołu Szkół Techniczno-Branżowych, przy ul. 11 Listopada 45 w Jastrzębiu-Zdroju
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju
- Dostawy baterii i akumulatorów
- Wymiana stolarki okiennej w budynku użytkowym i lokalu mieszkalnym przy ul. Gagarina 130 w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.271.11.2025 Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego
- Dostawa środków i materiałów medycznych w celu rotacji wyposażenia IPMED i plecaków PRS dla 6 WOG Ustka
- Dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
więcej: Heparyna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.