eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłoczewUSŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE ZŁOCZEW w 2010 roku - ZG4-2710- 3 /2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Złoczew: USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE ZŁOCZEW w 2010 roku - ZG4-2710- 3 /2009
Numer ogłoszenia: 250323 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Złoczew , ul. Parkowa 12, 98-270 Złoczew, woj. łódzkie, tel. 043 8202205, faks 043 8202469.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE ZŁOCZEW w 2010 roku - ZG4-2710- 3 /2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej (m.in. pozyskanie i zrywka drewna, odnowienia i zalesienia, pielęgnowanie lasu, poprawki i uzupełnienia, wprowadzanie podszytów, melioracje agrotechniczne, ręczne przygotowanie gleby, mechaniczne przygotowanie gleby, ochrona lasu przed owadami, grzybami i zwierzyną, ochrona pożytecznej fauny, prognozowanie zagrożeń biotycznych i abiotycznych, ochrona lasu przed pożarami, utrzymanie urządzeń turystycznych, pielęgnacja zadrzewień, utrzymanie urządzeń melioracyjnych inne prace związane bezposrednio z gospodarką leśną) w Nadleśnictwie Złoczew - leśnictwa Biała oraz Sokołów - planowane na rok 2010..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wykonawca przedstawi: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. w wypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy: 1. Wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej, Wartość wykonanych i wykazanych usług nie może być mniejsza niż 50 000 PLN. Wykonane usługi należy wykazać zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 8 do SIWZ. Do wykazu usług należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi o wymaganej minimalnej wartości zostały wykonane należycie. 2. Wykażą (zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 5 do SIWZ - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca) dysponowanie następującymi maszynami i urządzeniami: a) Minimalna ilość niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca to 2 szt. na każdą część zamówienia. b) Minimalna ilość maszyn umożliwiających zrywkę półpodwieszoną lub nasiębierną np. ilość ciągników typu skidder, typu forwarder lub ciągników rolniczych wyposażonych w urządzenie umożliwiające zrywkę półpodwieszoną - co najmniej 1 szt. na jedną część zamówienia. Jeżeli w _Wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca_ zostały wykazane narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, wraz z ofertą wykonawca składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. 3. W wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 4 do SIWZ), potwierdzą, iż dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do pracy pilarką oraz do kierowania pojazdami wymienionymi w _Wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca_. Minimalna ilość tych pracowników zależnie od części zamówienia : a) Na każdą z części zamówienia co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania pojazdami wymienionymi w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. b) Minimalna ilość osób posiadających uprawnienia do pracy pilarką to 2 osoby na każdą część zamówienia. Jeżeli w _Wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia_ zostały wykazane osoby którymi będzie dysponował, wraz z ofertą wykonawca składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób. Spełnienie w.w. warunków oceniane będzie przez zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie Oświadczenia wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wykonawca przedstawi: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. w wypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy: 1. Wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej, Wartość wykonanych i wykazanych usług nie może być mniejsza niż 50 000 PLN. Wykonane usługi należy wykazać zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 8 do SIWZ. Do wykazu usług należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi o wymaganej minimalnej wartości zostały wykonane należycie. 2. Wykażą (zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 5 do SIWZ - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca) dysponowanie następującymi maszynami i urządzeniami: a) Minimalna ilość niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca to 2 szt. na każdą część zamówienia. b) Minimalna ilość maszyn umożliwiających zrywkę półpodwieszoną lub nasiębierną np. ilość ciągników typu skidder, typu forwarder lub ciągników rolniczych wyposażonych w urządzenie umożliwiające zrywkę półpodwieszoną - co najmniej 1 szt. na jedną część zamówienia. Jeżeli w _Wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca_ zostały wykazane narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, wraz z ofertą wykonawca składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. 3. W wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 4 do SIWZ), potwierdzą, iż dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do pracy pilarką oraz do kierowania pojazdami wymienionymi w _Wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca_. Minimalna ilość tych pracowników zależnie od części zamówienia : a) Na każdą z części zamówienia co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania pojazdami wymienionymi w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. b) Minimalna ilość osób posiadających uprawnienia do pracy pilarką to 2 osoby na każdą część zamówienia. Jeżeli w _Wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia_ zostały wykazane osoby którymi będzie dysponował, wraz z ofertą wykonawca składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób. Spełnienie w.w. warunków oceniane będzie przez zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie Oświadczenia wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodz.lasy.gov.pl/zloczew.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Złoczew Adres: UL. Parkowa 12 98-270 Złoczew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego pokój nr 2 Nadleśnictwo Złoczew UL. Parkowa 12 98-270 Złoczew.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leśnictwo Biała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej (m.in. pozyskanie i zrywka drewna, odnowienia i zalesienia, pielęgnowanie lasu, poprawki i uzupełnienia, wprowadzanie podszytów, melioracje agrotechniczne, ręczne przygotowanie gleby, mechaniczne przygotowanie gleby, ochrona lasu przed owadami, grzybami i zwierzyną, ochrona pożytecznej fauny, prognozowanie zagrożeń biotycznych i abiotycznych, ochrona lasu przed pożarami, utrzymanie urządzeń turystycznych inne prace związane bezpośrednio z gospodarką leśną) w Nadleśnictwie Złoczew - leśnictwo Biała - planowane na rok 2010..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Leśnictwo Sokołów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej (m.in. pozyskanie i zrywka drewna, odnowienia i zalesienia, pielęgnowanie lasu, poprawki i uzupełnienia, wprowadzanie podszytów, melioracje agrotechniczne, ręczne przygotowanie gleby, mechaniczne przygotowanie gleby, ochrona lasu przed owadami, grzybami i zwierzyną, ochrona pożytecznej fauny, prognozowanie zagrożeń biotycznych i abiotycznych, ochrona lasu przed pożarami, utrzymanie urządzeń turystycznych inne prace związane bezpośrednio z gospodarką leśną) w Nadleśnictwie Złoczew - leśnictwo Sokołów - planowane na rok 2010..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.