Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Kraków: Obsługa techniczna, serwis i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek użytkowanych w jednostkach organizacyjnych Poczty Polskiej
Numer ogłoszenia: 250365 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6190516, 6190537, faks 012 6190573.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Poczta Polska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa techniczna, serwis i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek użytkowanych w jednostkach organizacyjnych Poczty Polskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna polegająca na : Obsłudze serwisowej kserokopiarek (RICOH FX-12, RICOH 4615, RICOH 1113, RICOH 2035,RICOH 2022, RICOH 2060, KM 2050, KM 1650, RICOH 2016, MP 161F, MINOLTA EP 1030, MINOLTA EP 1054, TOSHIBA 2060, TOSHIBA 1370, CANON NP 6512, CANON NP 6216, CANON NP 6320,CANON 1550, CANON 1215,CANON PANASONIC 6012,OCE 3020, SHARP AL1217, KONICA 7135, DEVELOP 1650ID, XEROX1025,XEROX 5026, MINOLTA BIZHUB 361, MINOLTA BIZHUB 600, TOSHIBA E-STUDIO 167) oraz kserokopiarek kolorowych (MINOLTA BIZHUB C253, MINOLTA CF 2002, RICOH AF 2232) polegająca na konserwacji bez konieczności wzywania wykonawcy przez zamawiającego i na wezwanie zamawiającego do: usuwania awarii i napraw bieżących oraz dostawy tonerów w ramach podanej w ofercie ceny za 100 kopii. Powyższe czynności obejmują również koszty innych niezbędnych do funkcjonowania materiałów eksploatacyjnych. Czynności wykonywane w ramach obsługi serwisowej zostały szczegółowo określone w § 2 ust. 1 pkt 1.1 wzoru umowy (zał. nr 3 do siwz). Szczegółowy wykaz czynności jest zależny od modelu kserokopiarki i powinien być zgodny z harmonogramem czynności serwisowych podawanych przez producenta urządzenia. Konserwacja (serwis) dotyczy konserwacji części i podzespołów, których żywotność jest niezależna od liczby wykonanych kopii jak również tych których żywotność jest zależna od liczby wykonanych kopii. Umowa zakłada 7 mln kopii dla kserokopiarek oraz 30 000 kopii dla kserokopiarek kolorowych z zastrzeżeniem § 2 pkt 6 wzoru umowy. Wzory kart gwarancyjnych wszystkich kserokopiarek objętych gwarancją stanowią załącznik nr 5A-5B do SIWZ. Szczegółowy wykaz miejsc lokalizacji kserokopiarek, godziny otwarcia urzędów, średniomiesięczna liczba wykonanych kopii, stan licznika na dzień 07.12.2009 r. określone zostały w zał. nr 1 do wzoru umowy stanowiącego zał. nr 4A, B, C do siwz. W ramach usługi naprawy (awarii) oraz dostarczenia wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych np.: tonery, bębny, zapewniających utrzymanie warunków gwarancji oraz sprawną pracę urządzeń realizowane będą w terminie 3 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Koszt tych materiałów wliczony jest w wynagrodzenie, o którym mowa w § 4 ust 1 i § 7 ust.1 umowy. Do usunięcia awarii zgłoszonej w formie pisemnej przez Zamawiającego Wykonawca przystąpi nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia w godzinach pracy jednostek Poczty Polskiej obsługiwanych przez CIOR w Krakowie. Wykonawca naprawi urządzenie w pozostałym czasie tj. w ciągu 48 godzin od momentu przystąpienia do naprawy. Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia obowiązków gwaranta wynikających z udzielonych przez dostawcę gwarancji na kserokopiarki: - 1 szt. KM-2050 - 2 szt. KM-1650 - 3 szt. Konica Minolta bizhub 361 - 1 szt. Konica Minolta bizhub 600 - 1 szt. Toshiba E-Studio 167 - 1 szt. Konica Minolta bizhub C 253 na warunkach dostawcy tych urządzeń określonych w dokumentach gwarancyjnych, stanowiących załącznik nr 3 do umowy. (załącznik nr 5A-5B do siwz)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium: 7 000 zł (Słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. zrealizował min 1 usługę polegającą na usługach serwisu kserokopiarek przez okres co najmniej 12 miesięcy minimum 200 sztuk kserokopiarek o wartości brutto co najmniej: 250 000 zł. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Stwierdzenie spełniania w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy, przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową, metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wykonawca do oferty załącza następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania (tj. kod odpadu 160216 - odpadowy toner drukarski z urządzeń biurowych) lub wpis do rejestru posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku posiadania zezwoleń na prowadzenie działalności w takim zakresie albo zatwierdzoną informację o wytwarzanych odpadach i sposobu gospodarowania nimi na podstawie ustawy z dn. 27.04.2001 o odpadach (tekst jednolity z 2007 r. nr 39 poz. 251 z późn. zm.) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca do oferty załącza: - Podpisany przez Wykonawcę wykaz wykonanych (zrealizowanych i rozliczonych), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, usług polegających na usługach serwisu kserokopiarek przez okres co najmniej 12 miesięcy minimum 200 sztuk kserokopiarek a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, roku wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te (wskazane w wykazie) zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie minimum 1 usługę, polegającą na wykonaniu usługi serwisu kserokopiarek przez okres co najmniej 12 miesięcy minimum 200 sztuk kserokopiarek o wartości brutto co najmniej: 250 000 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba CIOR w Krakowie, ul. Bronowicka 44, p.II, pok. 213.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2010 godzina 09:30, miejsce: siedziba CIOR w Krakowie, ul. Bronowicka 44, p.II pok. 213.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 05.02.2010.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- przetarg nieograniczony na kompleksową obsługę prawną Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Victoria"
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.