eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPrzeprowadzenie studiów podyplomowych na kierunkachZamówienia publiczne, Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze w ramach projektu systemowego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie pod nazwą Szkolenia i specjalistyczne doradztwo dla kadr instytucji pomocy społecznej działających na terenie województwa podkarpackiego powiązane z potrzebami oraz ze specyfiką realizowanych zadań, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-25

Rzeszów: Przeprowadzenie studiów podyplomowych na kierunkach: Zamówienia publiczne, Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze w ramach projektu systemowego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie pod nazwą Szkolenia i specjalistyczne doradztwo dla kadr instytucji pomocy społecznej działających na terenie województwa podkarpackiego powiązane z potrzebami oraz ze specyfiką realizowanych zadań, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny
Numer ogłoszenia: 250366 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie , ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 7470600, faks 17 7470601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie studiów podyplomowych na kierunkach: Zamówienia publiczne, Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze w ramach projektu systemowego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie pod nazwą Szkolenia i specjalistyczne doradztwo dla kadr instytucji pomocy społecznej działających na terenie województwa podkarpackiego powiązane z potrzebami oraz ze specyfiką realizowanych zadań, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dwusemestralnych studiów podyplomowych dla Uczestników projektu systemowego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie. Usługa ma polegać w szczególności na: 1) zapewnieniu kadry dydaktycznej, 2) zapewnieniu sali dydaktycznej/sal dydaktycznych na terenie miasta Rzeszowa, 3) zakwaterowania Uczestników na terenie miasta Rzeszowa, 4) zapewnieniu wyżywienia, 5) zapewnieniu kompletu materiałów dydaktycznych dla każdego z Uczestników,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7, 80.43.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi być podmiotem uprawnionym do prowadzenia studiów podyplomowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 572 z późn. zm.) w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia, ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie, ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie, ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że zapewni zespół ludzi zdolnych do wykonania zamówienia. W tym celu Wykonawca przedkłada wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami Dotyczy CZĘŚCI NR 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują odpowiednim personelem, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: 1) co najmniej jedną osobą posiadającą tytuł naukowy profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego lub stopień naukowy doktora z dziedziny prawa cywilnego; 2) co najmniej jedną osobą posiadającą tytuł naukowy profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego lub stopień naukowy doktora z dziedziny finansów publicznych lub nauk ekonomicznych; 3) co najmniej jedną osobą posiadającą tytuł naukowy profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego lub stopień naukowy doktora dziedziny prawa administracyjnego; 4) co najmniej dwiema osobami posiadającymi tytuł magistra, z których każda przeprowadziła wykłady/szkolenia dotyczące zamówień publicznych w liczbie co najmniej 100 godz. dydaktycznych oraz posiadają co najmniej 3 letnie doświadczenie związane z tematyką zamówień publicznych w szczególności w przygotowywaniu lub przeprowadzaniu postępowań przetargowych; Dotyczy CZĘŚCI NR 2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują odpowiednim personelem, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym co najmniej : 1) jedną osobą posiadającą tytuł naukowy profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego lub stopień naukowy doktora z dziedziny nauk pedagogicznych; 2) jedną osobą posiadającą tytuł naukowy profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego lub stopień naukowy doktora z dziedziny nauk psychologicznych; 3) jedną osobą posiadającą tytuł naukowy profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego lub stopień naukowy doktora z dziedziny nauk medycznych; 4) jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe ( magisterskie) : psycholog - psychoterapeuta oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy terapeutycznej; 5) jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe ( magisterskie) : psychiatra - psychoterapeuta oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy terapeutycznej; 6) dwiema osobami, z których każda posiada wykształcenie wyższe ( magisterskie) medyczne z doświadczeniem w pracy dydaktycznej i zawodowej; 7) jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe ( magisterskie) z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, posiadającą praktyczne doświadczenie związane z rehabilitacją i masażem osób chorych, niepełnosprawnych; 8) jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe (magisterskie) oraz doświadczenie dydaktyczne i zawodowe w zakresie organizacji pomocy społecznej i pracy socjalnej; ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp.oraz załączników 4.1.i 4.2. do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie, ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych zasadach: dopuszczalna jest zmiana miejsca wykonania zamówienia tzn.: sali dydaktycznej, w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Wykonawca nie miał wpływu; w takiej sytuacji Wykonawca powinien złożyć na piśmie uzasadnienie zmiany sali dydaktycznej, wykazując jednocześnie, że sala dydaktyczna, w której mają odbywać się zajęcia spełnia warunki wskazane w SIWZ; obiektu hotelarskiego , w którym będzie realizowane zamówienie, w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Wykonawca nie miał wpływu; w takiej sytuacji Wykonawca powinien złożyć na piśmie uzasadnienie zmiany obiektu, wykazując jednocześnie, że obiekt, w którym ma zostać zorganizowane zakwaterowanie spełnia warunki wskazane w SIWZ; dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia ważnych przyczyn (w szczególności z uwagi na znaczne trudności w zrealizowaniu usługi w wyznaczonym terminie spowodowane przyczynami obiektywnymi, z uwagi na brak wystarczającej liczby zgłoszonych uczestników studiów, lub w przypadku opóźnień w podpisaniu umowy -w sprawie wykonania zamówienia objętego niniejszym postępowaniem- powodujących, iż dochowanie określonych terminów jest niemożliwe lub znacznie utrudnione); dopuszczalna jest zmiana sposobu rozliczania się pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym; zmiana może polegać w szczególności na wypłacaniu Wykonawcy wynagrodzenia z większą częstotliwością aniżeli zostało to określone w umowie. Zmiana umowy w tym zakresie może nastąpić w przypadku możliwości dysponowania środkami finansowymi przekazywanymi Zamawiającemu przez Instytucję Pośredniczącą; dopuszczalne jest zmiana umożliwiająca usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; dopuszczalna jest zmiana istotnej treści umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy; dopuszczalna jest zmiana umowy jeżeli jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji Projektu i wynika z decyzji krajowych lub zagranicznych Instytucji zarządzających i monitorujących realizację Projektu. Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do Umowy - Aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie, ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie, ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, pok. 313 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu systemowego Szkolenia i specjalistyczne doradztwo dla kadr instytucji pomocy społecznej działających na terenie województwa podkarpackiego powiązane z potrzebami oraz ze specyfiką realizowanych zadań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy społecznej i integracji społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Studia podyplomowe Zamówienia publiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program studiów obejmuje łącznie 280 godzin dydaktycznych zajęć ( 1 godz. dyd=45 minut). Do przeszkolenia jest łącznie 30 osób w jednej grupie. Grupa zrealizuje 280 godzin dydaktycznych zajęć w systemie dwudniowych spotkań (piątek - sobota), 16 zjazdów po 17,5 godzin dydaktycznych w trakcie jednego zjazdu. 8 zajazdów musi odbyć się do końca 2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7, 80.43.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Studia podyplomowe Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program studiów obejmuje łącznie 280 godzin dydaktycznych zajęć. Do przeszkolenia jest łącznie 30 osób w jednej grupie. Grupa zrealizuje 280 godzin dydaktycznych zajęć w systemie dwudniowych spotkań (piątek - sobota), 16 zjazdów po 17,5 godzin dydaktycznych w trakcie jednego zjazdu. ( 1 godz. dyd=45 minut). 8 zajazdów musi odbyć się do końca 2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7, 80.43.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.