To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-28
Poznań: Remont kapitalny budynku Kolegium Cieszkowskich Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 71 C w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 250366 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52830 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kapitalny budynku Kolegium Cieszkowskich Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 71 C w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest kompleksowe wykonanie remontu kapitalnego budynku Kolegium Cieszkowskich Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 71 C w Poznaniu. Ofertę należy przygotować na podstawie Dokumentacji Projektowej pod nazwą: Projekt remontu budynku Kolegium Cieszkowskich przy ul. Wojska Polskiego 71C, Projekt renowacji i kolorystyki elewacji Kolegium Cieszkowskich przy ul. Wojska Polskiego 71 B,C, Projekt przebudowy węzła cieplnego, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i SIWZ. Ponieważ budynek w czasie prowadzenia prac budowlano-instalacyjnych będzie użytkowany przez pracowników Uczelni i studentów przedmiot zamówienia został podzielony na etapy. A. Podstawowe dane budynku: - Powierzchnia zabudowy - 951 m2 - Powierzchnia użytkowa- 3.093 m2 - Kubatura - 14.367 m3 4.2. W zakresie wykonania robót przedmiot zamówienia obejmuje: a. Roboty budowlane:-rozbiórka ścian i przebicie otworów,- demontaż drzwi, - rozbiórka istniejących podłóg,-przygotowanie powierzchni sufitów i ścian,-wywóz i utylizacja materiałów,- wykonanie ścianek działowych,-wykonanie warstw podposadzkowych i warstw wykończeniowych posadzek, -wykonanie tynków i gładzi gipsowych ścian, malowanie ścian, układanie płytek ściennych,-montaż sufitów podwieszanych, tynki sufitowe,-wykonanie gzymsów, wykonanie i montaż stolarki drzwiowej,-wykonanie i montaż ślusarki architektonicznej,-wykonanie przebudowy węzła cieplnego (wg projektu węzła cieplnego) b. Roboty instalacyjne sanitarne: -trzyfunkcyjny węzeł cieplny, - instalacja wentylacji mechanicznej, -instalacja centralnego ogrzewania,- przebudowa węzła cieplnego,- instalacja wodociągowa i hydrantowa, - kanalizacja sanitarna, - biały montaż, c. Roboty instalacyjne elektryczne:-Rozdzielnice elektryczne, - Kable i przewody, - Gniazda i łączniki, - Oświetlenie, - Instalacja uziemienia i połączeń wyrównawczych, - Instalacje multimedialne,- Badania i pomiary, - Instalacja monitoringu wizyjnego CCTV, -Instalacja okablowania strukturalnego, - Montaż rur z tworzyw sztucznych w stropach i ścianach do instalacji SAP i DSO (na podstawie projektu SAP i DSO ułożyć rury) 4.3. Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 4.3.1. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 4.3.2. kosztorysy ślepe oraz przedmiary, 4.3.3. SIWZ. 4.4 Zakres i etapowanie robót Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu kapitalnego budynku Kolegium Cieszkowskich Stare i części 1 piętra Kolegium Cieszkowskich Nowe Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 71 C w Poznaniu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na etapy: - etap 1 - poddasze i 2 piętro,- etap 2 - 1 piętro w budynku Kolegium Cieszkowskich Stare, - etap 3 - 1 piętro w budynku Kolegium Cieszkowskich Nowe, - etap 4 - trzy sale wykładowe na parterze, 1 piętrze i 2 piętrze (od 01.06 do 15.09.2013 r.), - etap 5 - parter i piwnica, W czasie prowadzenia robót instalacyjnych Zamawiający czasowo udostępni użytkowane przez siebie pomieszczenia w celu wykonania pionów c.o., elektrycznych itp. niezależnie od wymienionych wyżej etapów. Termin wykonania tych robót należy uzgodnić z Zamawiającym. W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi:- wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. - zagospodarowania placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe) do akceptacji przez inwestora, - obsługi geodezyjnej, geologicznej w trakcie realizacji robót oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z niezbędnymi mapami, - płatnych prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych i rozruchu, - dozorowanie budowy, koszt ochrony, - korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy i organizację ruchu, - opracowanie dokumentacji powykonawczej, - stosownie do potrzeb sporządzenie dodatkowych rysunków wykonawczych, - oznakowanie pionowe i poziome dróg i placów wewnętrznych, - ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót, - wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania obiektu do użytkowania, Wszystkie wymienione powyżej zakresy robót należy wycenić i uwzględnić w cenie oferty. 4.5. Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.6. Wykonanie robót budowlanych opisanych za pomocą dokumentacji Zamawiającego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych: a. Dokumentacje projektowe budowlane i wykonawcze L.p.Tytuł projektu 1.projekt budowlany - Projekt remontu budynku Kolegium Cieszkowskich - architektura2. projekt budowlano-wykonawczy - Instalacje elektryczne 3. projekt budowlany - Instalacje sanitarne 4. projekt budowlany - Renowacja i kolorystyka elewacji 5. projekt wykonawczy - Modernizacja węzła cieplnego 6. projekt wykonawczy - Instalacja SAP i DSO b. Kosztorysy ślepe i przedmiary robót L.p.Zakres prac Załącznik nr 1 kosztorys ślepy - Prace remontowo-budowlane 1 2 kosztorys ślepy - Instalacje wod-kan i wentylacja 2 3 kosztorys ślepy - Instalacje elektryczne i teletechniczne 3 4 kosztorys ślepy - Modernizacja węzła cieplnego 4 5 kosztorys ślepy - Instalacja SAP i DSO 5 c. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych L.p. Tytuł Specyfikacji symbol specyfikacji 1.specyfikacja - STWIORB ROBOTY BUDOWLANE STB 00. 00 2.SPECYFIKACJA TECHNICZNA INSTALACJI SANITARNYCH 3. SPECYFIKACJA TECHNICZNA - WĘZEŁ CIEPLNY S.07.00.00 4. SPECYFIKACJA TECHNICZNA ROBOTY ELEKTRYCZNE I TELETECHNICZNE ST 4 4.7. Miejsce realizacji: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 71C 4.8. Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych (czyt. Załącznik Nr 1 do SIWZ) oraz wytycznymi niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. 4.9. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń - użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem. 4.10. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakres), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedłoży projekty umów (projekt umowy) wykonawcy z wskazanym podwykonawcą w terminie wskazanym w wezwaniu do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 4.11. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawcę obowiązuje udzielenie Zamawiającemu, co najmniej 5 lat gwarancji na całość przedmiotu zamówienia. 4.12. W okresie trwania gwarancji Zamawiający wymaga od Wykonawcy przeprowadzania według wskazań Producenta wszelkich usług serwisowych i konserwacyjnych zamontowanych urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych w ramach zaoferowanej ceny ofertowej. 4.13. Reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie określonym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. 4.14. W celu identyfikacji osób wykonujących prace Zamawiający wymaga aby na terenie budynku w którym dokonywany będzie remont kapitalny, pracownicy nosili strój roboczy z logo firmy Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 16.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA "IZO - BUD" PIOTR KWIATKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA "IZO - BUD" PIOTR KWIATKOWSKI
- Firma Ogólnobudowlana IZO-BUD Piotr Kwiatkowski, ul. Ogrodowa 45, 62-070 Dopiewo, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8301583,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4644716,02
Oferta z najniższą ceną: 3987789,71 / Oferta z najwyższą ceną: 5676691,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Budowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej im. Bronisława Szwarca Nr 51 na osiedlu Lecha 37 w Poznaniu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykrywania hipermetylacji promotorów genów metodą PCR wraz z dzierżawa aparatów
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025r. z podziałem na części
- "Wynajem sal konferencyjnych wraz z cateringiem"
- Sielinko: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej - Etap II w budynku Dom Zakładowy
- Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Piątkowskiej i Alei Solidarności
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku"
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.