Ogłoszenie z dnia 2014-07-25
Chęciny: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego dla zadania pod nazwą: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla realizacji zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w województwie świętokrzyskim
Numer ogłoszenia: 250428 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne, Podzamcze 45, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, tel. 41 343 40 50, faks 41 307 44 76.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego dla zadania pod nazwą: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla realizacji zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w województwie świętokrzyskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inwestora zastępczego dla zadania polegającego na dostosowaniu pomieszczeń budynku Biobanku do klasy D. 1. Inwestor zastępczy pełniąc czynności zastępstwa inwestorskiego działa w imieniu i na rachunek Zamawiającego jako jego pełnomocnik. 2. Inwestor zastępczy zobowiązany jest do podejmowania czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego. 3. Inwestor zastępczy ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszą umową ocenianych w granicach przewidzianych dla umów starannego działania. 4. Naprawienie szkody obejmuje wyłącznie straty, które Zamawiający rzeczywiście poniósł. 5. Inwestor zastępczy nie ma prawa bez zgody Zamawiającego wydawać wykonawcom robót budowlanych i projektantom poleceń wykonania jakichkolwiek robót dodatkowych; 6. Inwestor zastępczy zobowiązuje się do realizacji praw i obowiązków wynikających z umów zawartych przy jego udziale przez Zamawiającego o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego. 7. Przygotowanie i przeprowadzenie przy udziale Zamawiającego postępowania przetargowego zgodnie z przepisami Prawo zamówień publicznych na wybór wykonawcy robót budowlanych dla zadania polegającego na dostosowaniu pomieszczeń budynku Biobanku do klasy D, między innymi: a) ustalenie w porozumieniu z zamawiającym warunków stawianych przyszłym wykonawcom robót w zakresie doświadczenia, kwalifikacji, sytuacji finansowej, gwarancji, terminu wykonania robót, kryteriów oceny ofert oraz warunków płatności. b) przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z wzorem umowy oraz innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania na prace budowlane po zaakceptowaniu przez zamawiającego, c) udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące SIWZ, po zaakceptowaniu przez zamawiającego. d) organizacja otwarcia ofert z udziałem przedstawicieli zamawiającego. e) dokonanie oceny złożonych ofert i przedstawienie protokołu zamawiającemu. f) prowadzenie korespondencji z Wykonawcami w trakcie postępowania. g) wybór wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą w świetle postawionych kryteriów. h) udzielanie odpowiedzi na odwołania złożone przez wykonawców, udział w ewentualnych odwołaniach przez nich wniesionych oraz przygotowania rozstrzygnięcia postępowania. i) sporządzenie protokołu z postępowania. 8. Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach dotyczących realizacji przedmiotowego zadania, zgodnie z przepisami prawa budowlanego; 9. Zaznajomienie zespołu wyznaczonych inspektorów z poszczególnych branż z dokumentacją projektową, terenem budowy, jego uzbrojeniem i przebiegiem instalacji oraz warunkami technicznymi przyłączenia poszczególnych mediów; 10. Sprawowanie nadzoru technicznego i finansowego nad realizacją inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego. 11. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie; 12. Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i (lub) ulegających zakryciu; 13.Sprawdzanie protokołów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym, 14.Sprawdzanie, czy stosowane przez wykonawców wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym, 15.Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i innych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy , 16. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego i ewentualnego rozruchu, 17. Doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazaniu inwestycji do eksploatacji przy założeniu, że odbierającym jest Zamawiający, 18. Egzekwowanie usunięcia przez wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, 19.Kontrola rozliczeń finansowych, w tym: a). Kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot; w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą, b). Sprawdzanie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez wykonawcę, kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich Zamawiającemu do zapłaty, c). Sprawdzanie kalkulacji (kosztorysów np. zamiennych) robót, d). Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań uzupełniających Wykonawcy za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez nich zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty musi być zastrzeżony w zawartej z wykonawcą umowie. e). Dopilnowanie by koszty umowne inwestycji nie zostały przekroczone; f). Rozliczenie końcowe inwestycji pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 20. Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Inwestor zastępczy winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CANEA INŻYNIERIA I KOMPUTERY ARTUR POLAKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
CANEA INŻYNIERIA I KOMPUTERY ARTUR POLAKOWSKI
- CANEA Inżynieria i Komputery Artur Polakowski, Al. Legionów 3/4, 25-035 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6988,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6900,00
Oferta z najniższą ceną: 6900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6900,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia uzupełniającego udziela się na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. a/ Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 01.09.2011r. - warunek 3 lat spełniony. b/ zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego - w ogłoszeniu przewidziano 20% c/ Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. d/ Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Mając na uwadze powyższe zostały spełnione przesłanki: zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co podstawowe, stanowi nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, jest udzielane dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych lub usług, jest udzielane w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. W związku z powyższym dla zamówienia uzupełniającego zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI CHĘCINY
- Zakup i montaż systemu szlabanowego dla WSS w Czerwonej Górze
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1 i 4. Ilość zadań: 14
- Kompleksowa przebudowa Pawilonu A WSS w Czerwonej Górze celem zwiększenia możliwości leczniczych i poprawy bezpieczeństwa epidemiologicznego oraz warunków pobytu pacjentów i pracy personelu
więcej: przetargi CHĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowych z podziałem na 5 części
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przystosowanie budynku B Szpitala do świadczenia opieki długoterminowej nad pacjentami przewlekle chorymi"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie remontu i adaptacji pomieszczeń bloku "A" w budynku ZS nr 3 oraz wybranych elementów zagospodarowania terenu wraz z montażem szklarni z instalacjami
- Projekty "Przebudowa drogi gminnej ulicy Bohaterów Monte Cassino w Złotoryi", "Przebudowa drogi gminnej ulicy Pomorskiej w Złotoryi", "Przebudowa drogi gminnej ul. Marii Konopnickiej w Złotoryi";
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy oraz przebudowy dróg na terenie gminy Bytów
- Wykonanie robót budowlanych w obiekcie IMGW - PIB w Warszawie przy ul. Podleśnej 61
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.