Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-09-13
Szczecin-Zdunowo: Dostawa i instalacja respiratora stacjonarnego - szt. 1
Numer og³oszenia: 250433 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Soko³owskiego , ul. A. Soko³owskiego 11, 70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4427208, faks 091 4620494.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalzdunowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa i instalacja respiratora stacjonarnego - szt. 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja respiratora stacjonarnego - szt. 1.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Dostawa i instalacja respiratora stacjonarnego - szt. 1
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Wymagane o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu: a) O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce, i¿ Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego okre¶lone w art. 22 oraz braku podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). b) wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie; c) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego: 1) W ramach opisów Wykonawca do³±czy do oferty: a) Opis oferowanego sprzêtu medycznego wg wzoru okre¶lonego w SIWZ - za³±cznik nr 4 potwierdzaj±cy, i¿ oferowany sprzêt medyczny odpowiada parametrom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. b) Opis sprzêtu sporz±dzony przez wytwórcê lub jego autoryzowanego przedstawiciela okre¶laj±cy w szczególno¶ci jego przeznaczenie oraz parametry funkcjonalno - u¿ytkowe w tym odpowiednio : w postaci kart katalogowych i prospektów. c) Opis wymaganych przez wytwórcê wyrobów medycznych przegl±dów technicznych, przegl±dów konserwacyjnych, wzorcowania i testów sporz±dzony w postaci harmonogramu rzeczowego na okres gwarancji jako¶ci. 2) w³a¶ciwe zgodnie z aktualnym stanem prawnym dokumenty potwierdzaj±ce, i¿ oferowany sprzêt medyczny posiada znakowanie CE ( deklaracje zgodno¶ci) i zosta³ dopuszczony do obrotu lub do u¿ywania na terytorium Rzeczypospolitej ( zg³oszenie do w³a¶ciwego rejestru ). Opis sposobu dokonywania oceny warunków udzia³u w postêpowaniu. O udzielnie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1) z³o¿± o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177) w art. 22 u. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 24 ustawy. 2) wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie dla szpitala lub szpitali dostawê co najmniej jednego wyrobu medycznego podobnego rodzajowo do przedmiotu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W ramach opisów Wykonawca do³±czy do oferty: a) Opis oferowanego sprzêtu medycznego wg wzoru okre¶lonego w SIWZ - za³±cznik nr 4 potwierdzaj±cy, i¿ oferowany sprzêt medyczny odpowiada parametrom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. b) Opis sprzêtu sporz±dzony przez wytwórcê lub jego autoryzowanego przedstawiciela okre¶laj±cy w szczególno¶ci jego przeznaczenie oraz parametry funkcjonalno - u¿ytkowe w tym odpowiednio : w postaci kart katalogowych i prospektów. c) Opis wymaganych przez wytwórcê wyrobów medycznych przegl±dów technicznych, przegl±dów konserwacyjnych, wzorcowania i testów sporz±dzony w postaci harmonogramu rzeczowego na okres gwarancji jako¶ci. 2) w³a¶ciwe zgodnie z aktualnym stanem prawnym dokumenty potwierdzaj±ce, i¿ oferowany sprzêt medyczny posiada znakowanie CE ( deklaracje zgodno¶ci) i zosta³ dopuszczony do obrotu lub do u¿ywania na terytorium Rzeczypospolitej ( zg³oszenie do w³a¶ciwego rejestru ).
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Dzia³ Zamówieñ Publicznych Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Soko³owskiego,
ul. A. Soko³owskiego 11, 70-891 Szczecin..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiaj±cego - Dzia³ zamówieñ publicznych.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: do 19.10.2010.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Niniejsze postêpowanie o zamówienie publiczne prowadzone jest dla programu polityki zdrowotnej pt.: Narodowy Program Rozwoju Medycyny transplantacyjnej na lata 2010- 2014 POLGRAFT.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.