eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmRemont nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 842 Rudnik Szlachecki - Wysokie - Krasnystaw na odcinku od km 41+075do km 42+375 odc. Żółkiewka - Krasnystaw o dł. 1,300 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Chełm: Remont nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 842 Rudnik Szlachecki - Wysokie - Krasnystaw na odcinku od km 41+075do km 42+375 odc. Żółkiewka - Krasnystaw o dł. 1,300 km
Numer ogłoszenia: 250440 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie , ul. Lwowska 24, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5603123, faks 082 5603123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 842 Rudnik Szlachecki - Wysokie - Krasnystaw na odcinku od km 41+075do km 42+375 odc. Żółkiewka - Krasnystaw o dł. 1,300 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 842 Rudnik Szlachecki - Wysokie - Krasnystaw na odcinku od km 41+075do km 42+375 odc. Żółkiewka Krasnystaw o dł. 1,300 km zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załączniki SIWZ. CPV: 45.23.31.42-6; 45.23.32.20-7. 1. Zakres robót: 1) Wykonanie kratki ściekowej z przykanalikiem 1 szt. 2) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na zimno (śr. Grubość 6 cm) - 400,00 m2 3) Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie - 10 320,00 m2 4) Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych, emulsją asfaltową (ist. naw. jako podbudowa) - 9 770,00 m2 5) Ułożenie warstwy pośredniej z geosiatki - 3 200,00 m2 6) Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową MMA o gr. zmiennej, z transportem masy - 488,00 t. 7) Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych, emulsją asfaltową (w-wa wiążąca) - 10 320,00 m2 8) Wykonanie warstwy ścieralnej z masy betonu asfaltowego dla ruchu KR.3-6 o gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm, z transportem masy - 10 320,00 m2 9) Oznakowanie poziome jezdni mat. grubowarstwowymi, chemoutwardzonymi - struktura - 410,00 m2 10) Wykonanie nawierzchni zjazdów do posesji z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o śr. grubości 5 cm - 250,00 m2 11) Pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 mm (gr. 6 cm) - 1 400,00 m2 2. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia w ZDW w Lublinie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 3. Okres gwarancji jakości dla robót objętych zamówieniem wynosi 36 miesięcy od daty odbioru ostatecznego. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).Wartość zamówienia 528 687,50 zł. /netto/.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia zdolnej do wykonania zamówienia. 3. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór -zał. C). 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, wykonawca załączy do oferty wykaz osób (wzór -zał. D) zawierający informację o posiadaniu przez tę osobę uprawnień budowlanych specjalności drogowej wraz z kserokopią tych uprawnień oraz kserokopią aktualnego zaświadczenia o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej odpowiedniego organu samorządu zawodowego. W przypadku udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia przez inny podmiot do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu do jej udostępnienia. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową z ceną netto i podatkiem VAT (wzór -zał. A) wraz z kosztorysem ofertowym (wzór -zał. B) 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. X.2. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej /za zgodność z oryginałem/ przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt. X.2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Cjełmie; 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24. Cena egz. w formie drukowanej 19,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie; 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24 /sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.