Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-06
Bydgoszcz: Poszerzenie nawierzchni drogi nr 243 od km 19+334 do km 19+740 w administracji RDW Tuchola, 2008r
Numer ogłoszenia: 250445 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poszerzenie nawierzchni drogi nr 243 od km 19+334 do km 19+740 w administracji RDW Tuchola, 2008r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poszerzenie nawierzchni drogi nr 243 od km 19+334 do km 19+740. Mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na grubość 6,0 cm - 118,8 m2. Wykonanie koryta na poszerzeniu drogi w gruncie kat. II - IV szerokości 1,0 - 2,0 m i głębokości 30 cm - urobek na odkład - 494,5 m2. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku na poszerzeniu drogi grubości 10 cm - 494,5 m2. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego na poszerzeniu drogi grubości 17 cm - 494,5 m2. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z klińca kamiennego na poszerzeniu drogi grubości 8 cm - 494,5 m2. Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie - 613,3 m2. Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 0,4kg / m2 - 613,3 m2. Wykonanie warstwy ścieralnej z masy asfaltowej na poszerzeniu drogi grubości 6 cm - 613,3 m2. Formowanie i zagęszczenie poboczy z gruntu uzyskanego z koryta drogi - 406 m2. Szczegółowy zakres zamówienia i opis przedmiotu zamówienia określa kosztorys ofertowy, wykaz zawierający lokalizację, rodzaj robót, SST określające wymagania techniczne ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia wymagania określone art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 , ust 2 ustawy p.z.p.. 2. Prowadzenie działalności gospodarczej. 3. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat. 4.Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 5. Doświadczenie wykonawcy w wykonaniu robót drogowych o wartości łącznej nie mniejszej niż 100 tysięcy zł (brutto) Wskazane roboty potwierdzić że zostały wykonane należycie. 6. Kierownik robót - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej , która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby. 7. Potencjał techniczny:1. Specjalistyczny sprzęt drogowy do wykonywania frezowania - 1 szt.2. Szczotka mechaniczna - 1 szt. 3. Zagęszczarka płytowa - 1 szt.4. Walec ogumiony lub stalowy - 1 szt.5. Skrapiarka - 1 szt.6. Przewożny zbiornik do wody - 1 szt.7. Samochód samowyładowczy 5-10T lub ciągnik kołowy z przyczepą -1szt. 8. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym zamówieniem..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy P.Z.P. (zał nr 1) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/. 5. Wykaz zrealizowanych robót drogowych /umów na roboty drogowe/ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie. Należy podać datę i miejsce wykonania wraz ze wskazaniem technologii.Do wykazu załączyć dokument potwierdzający, że wskazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. 6. Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia:- kserokopia uprawnień budowlanych - kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w PIIB wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. 8. Wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. Dotyczy tylko tych wykonawców którzy zamierzają realizować zamówienie przy pomocy podwykonawców. 9. Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Tucholi, ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola,pokój nr: 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 09:45, miejsce: Rejonie Dróg Wojewódzkich w Tucholi przy ul. Przemysłowa 4, pokój nr: 3, 89-500 Tuchola.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla studentów z zakresu łagodzenia zmian klimatu i adaptacji do nich w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Dostawa dźwigu medycznego (spełniającego wymogi osób niepełnosprawnych) wraz z wymianą, całodobowym serwisem, przeglądami i konserwacją
- Sukcesywne usługi cateringowe
- Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie oświetlenia na terenie Wyspy Młyńskiej w Bydgoszczy
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 2072K Leszczyna - Nowe Rybie w m. Trzciana w ramach zadania pn.: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Bocheńskiego w roku 2025
- Remont DW 683 na odc. 4+140 ÷ 4+650 (Ludwików-Wola Wągrodzka)km 9+400 ÷ 10+550 (Uwieliny-Gabryelin)km 11+305 ÷ 11+868 (Gabryelin-Ławki) gm. Prażmów, powiat piaseczyński, woj. maz.-nr postęp. 073/25
- Wykonanie prac w ramach zadania pn.: "Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1311R Zalasowa - Lubcza - gr. powiatu - Dęborzyn w miejscowości Zagórze w km 22+640 - 22+770"
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4128S tj. ul. Zawadzkiego w m. Rudołtowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.