Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-25
Łódź: Dostawa szczelinowych pułapek ekranowych
Numer ogłoszenia: 250462 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usługowo-Produkcyjny Lasów Państwowych , ul. Legionów 113, 91-073 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6325841, faks 042 6325841.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zup-lp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szczelinowych pułapek ekranowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa szczelinowych pułapek ekranowych zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ
w następujących ilościach:
1. Zestaw do bezobsługowego odłowu kornika metodą
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-3 i niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą
, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej .. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1 dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2 jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego:
1. Opis techniczny oferowanego sprzętu umożliwiający ocenę parametrów zgodnie z Zał.1 do SIWZ (w tym również oferowany okres gwarancji)
2. Kompletny zestaw do odłowu
, o którym mowa w pkt.3.1 SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zup-lp.lodz.pl/index.php?pg=50.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usługowo - Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi
ul. Legionów 113, 91-073 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 08:30, miejsce: Zakład Usługowo - Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi ul. Legionów 113, 91-073 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem rozdzielni elektrycznych wraz z niezbędnymi elementami instalacji elektrycznej (ETAP 1) razem z montażem ładowarek elektrycznych (ETAP 2).
- Wykonanie zjazdu i remont dojazdu oraz budowa wiaty gospodarczej
- "Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej 2923E w miejscowości Wardzyn, gmina Brójce - etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji pałacu w Lisowicach, gmina Koluszki.
- "Wykonanie usługi benchmarkingu wybranych programów studiów realizowanych przez Politechnikę Łódzką".
- Dostawa kruszywa budowlanego i drogowego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i sprzętu sprzątającego
- Dostawa środków czystości, preparatów myjących, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Zakup i dostawa wyposażenia sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- układ wody chłodzącej - modernizacja układu wewnętrznego chłodni kominowej nr 1.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.