eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup mebli biurowych do pomieszczeń budynków Urzędu Dzielnicy Śródmieście przy ul. Nowogrodzkiej 43 oraz Mokotowskiej 55 (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-85/08)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-06

Warszawa: Zakup mebli biurowych do pomieszczeń budynków Urzędu Dzielnicy Śródmieście przy ul. Nowogrodzkiej 43 oraz Mokotowskiej 55 (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-85/08)
Numer ogłoszenia: 250471 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 209897 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, ul. Nowogrodzka 43, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, fax 022 6998154.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli biurowych do pomieszczeń budynków Urzędu Dzielnicy Śródmieście przy ul. Nowogrodzkiej 43 oraz Mokotowskiej 55 (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-85/08).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych do pomieszczeń budynków Urzędu Dzielnicy Śródmieście przy ul. Nowogrodzkiej 43 oraz Mokotowskiej 55.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, rozładunku wniesienia oraz kompletnego montażu i ustawienia mebli w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, a także wystawienia starych mebli na korytarz.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia partiami na własny koszt i ryzyko, własnym środkiem transportu. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz aranżację ustawienia mebli stanowił załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00 - 36.12.10.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 107812.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HELIKON MEBLE BIUROWE S.A., ul. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 107812.00
  • Oferta z najniższą ceną: 107812.00 oferta z najwyższą ceną: 159577.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.