Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-19
Malbork: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji Remont dróg powiatowych podstawą poprawy spójności sieci drogowej i bezpieczeństwa ruchu drogowego w powiecie malborskim przewidzianych do realizacji w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych na lata 2008 - 2011r
Numer ogłoszenia: 250474 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku , Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2734542, faks 055 2734542.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip.powiat.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji Remont dróg powiatowych podstawą poprawy spójności sieci drogowej i bezpieczeństwa ruchu drogowego w powiecie malborskim przewidzianych do realizacji w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych na lata 2008 - 2011r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Remont odcinka od skrzyżowania do wsi Lichnówki do Dąbrowy od km 19+547 do km 20+437, dł. odc. 0,890km. 1.2. Remont odcinka od Dąbrowy do Lisewa Malborskiego. od km 21+856,33 do km 22+912, dł. odc.1.055,67km Remont odcinka od Dąbrowy do Lisewa Malborskiego od km 22+912 do km 24+131, dł. odc. 1.219km 1.3. Remont odcinka: dojazd do mostu na rz. Wiśle, od km 25+940,60 do km 26+351,66, dł. odc. 0,412km.Remont zatoki postojowej ( taras widokowy ). 1.4 Remont odcinka przez wieś Parszewo. od km 2+395 do km 3+195, dł. odc. 0,800km. 1.5 Remont odcinka od granicy z powiatem nowodworskim do skrzyżowania do Pręgowa (+skrzyżowanie - 50m ) od km 6+570 do km 7+496, dł. odc. 0,976km. 1.6 Remont odcinka od granicy z powiatem nowodworskim do wsi Boręty. od km 4+634 do km 6+000, dł. odc. 1,366km. 1.7 Remont odcinka od wsi Lichnówki I do wsi Lichnówki II, dł. odc. 4,00km. 1.8 Remont odcinka od wsi Lisewo V do granicy z Gminą Miłoradz, dł. 0,350km. 1.9 Remont odcinka od granicy z Gminą Lichnowy do miejscowości Stara Wisła, dł. odc.0,800km. 1.10 Remont odcinka od drogi powiatowej 2340G (d. 09122) do Tropiszewa od km 0+000 do km 1+670, dł. odc. 1,670km. 1.11 Remont odcinka od Tropiszewa do Staryni od km 2+770 do km 4+970 dł. odc. 2,200km. 1.12 Remont odcinka od skrzyżowania w miejscowości Stogi do Kościeleczek od km 0+000 do km 2+815, dł odc. 2,815km. 1.13 Remont drogi i miejsc parkingowych ( 10 stanowisk ) w Stogach 1.14 Remont odcinka od miejscowości Stara Wisła - do miejscowości Kończewice, dł. odc. 1,200km. 1.15 Przebudowa odcinka ul. Gdańskiej ( od str. Os. Stawiec ) od km 10+ 428 do km 10+953, dł. odc. 0,525km. 1.16 Remont odcinka od skrzyżowania w Trępnowach do nowej nawierzchni w Trępnowach od km 13+553 do km 14+927, dł. odc. 1,374km. 1.17 Remont chodnika na ul. Mickiewicza - od km 11+795 do km 12+714, dł. odc. 0,919km. 1.18 Remont odcinka od AGAPE do Trępnów od km 12+714 do km13+553, dł. odc. 0,839km. 1.19 Remont odc. zamiejskiego - chodnik od miejscowości Trępnowy do nowej nawierzchni od km 13+553 do km 15+110, dł. odc. 1,557km. 1.20 Remont od km 15+110 do km15+628, dł. odc. 0,518km. 1.21 Remont odcinka od granicy z powiatem nowodworskim przez wieś Mirowo, do drogi powiatowej nr 2340G Nowy dwór Gd. - Nowy staw - Tczew dł. odc. 2,700km. 1.22 Remont odcinka od nowej nawierzchni strony od Parszewa do drogi nr 2340G ( d.09122 ) Nowy Dwór Gd. - Nowy Staw-Tczew od km 4+648 do km 5+690, dł. odc. 1,042km. 1.23 Remont odcinka Trępnowy - Tralewo, od km 5+690 do km 8+964, dł. odc. 3,274km. 1.24 Remont drogi Laski - Dębina. od k 0+000 do km 2+750, dł. 2,750km. 1.25 Remont skrzyżowania dróg nr 2345GLipinka - Lubstowo z drogą powiatową nr 2303G ( d. 09154 ) Rychnowo Żuławskie - Myszewo w Myszewie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.40.00 - 74.61.40.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że osoba - która będzie pełnić funkcję Inspektora Nadzoru nad inwestycją posiada wymagane uprawnienia -tzn. posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń legitymującym się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym i należącym w okresie wykonywania zamówienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
7.3.2. Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorów, oraz załączeniu i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie. Wymagane przez Zamawiającego dokumenty ( referencje, zaświadczenia, protokoły) winny potwierdzać wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy robotach budowlanych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że osoba - która będzie pełnić funkcję Inspektora Nadzoru nad inwestycją posiada wymagane uprawnienia -tzn. posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń legitymującym się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym i należącym w okresie wykonywania zamówienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
brak
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących sytuacjach: 1.1. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac objętych niniejszą umową. 1.2. w wyniku zmiany przepisów prawa, 1.3. przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postępowania administracyjnego, 1.4. z powodu wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, 1.5. w wypadku wystąpienia robót dodatkowych, 1.6. w wypadku wystąpienia robót zamiennych. Zmiany te dotyczyć mogą zakresu lub terminu wykonanej usługi. Zmiana terminu wykonania usługi musi być uzasadniona przez Wykonawcę lub Zamawiającego na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania drugiej strony. Zaakceptowana przez Zamawiającego lub Wykonawcę zmiana terminu wykonania usługi winna być dokonana wpisem do dziennika budowy i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. Rezygnacja Zamawiającego z usługi musi być uzasadniona na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania drugiej strony. Rezygnacja Zamawiającego z wykonania usługi nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku
Pl. Słowiański 17
82-200 Malbork.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku Pl. Słowiański 17 82-200 Malbork pokój 219.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Nowy Glinnik dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na terenie działek 4430/8, 4430/5 oraz 4430/6 w Czersku.
- Usługa agrotechniczna: koszenie nawierzchni darniowej, suszenie, zgrabienie, zebranie w bele lub pakiety oraz wywiezienie całości masy roślinnej dla 22.BLT w Malborku i 49.BLT w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Dostawa papieru do urządzeń drukujących dla 22.BLT w Malborku oraz 49.BLot w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa fortepianu dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Ignacego Jana Paderewskiego w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.