eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie projektu budynku mieszkalnego wielorodzinnego - komunalnego z garażem, obsługą komunikacyjną i niezbędną infrastrukturą przy ul. Powązkowskiej 44B w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-06

Warszawa: Wykonanie projektu budynku mieszkalnego wielorodzinnego - komunalnego z garażem, obsługą komunikacyjną i niezbędną infrastrukturą przy ul. Powązkowskiej 44B w Warszawie
Numer ogłoszenia: 250493 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz , ul. Słowackiego 6/8, 01-627 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5601365, fax. 022 5601367.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budynku mieszkalnego wielorodzinnego - komunalnego z garażem, obsługą komunikacyjną i niezbędną infrastrukturą przy ul. Powązkowskiej 44B w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budynku mieszkalnego wielorodzinnego - komunalnego z garażem, obsługą komunikacyjną i niezbędną infrastrukturą przy ul. Powązkowskiej 44B w Warszawie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 9000zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a mianowicie: 1.1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: 2.1. wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) co najmniej jedno zamówienia polegające na wykonaniu projektu nowego budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkanego, zamieszkania zbiorowego , o wartości brutto nie mniejszej niż 400 000,- zł (każdy), z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia, które zostaną poparte dokumentem (np. referencje, ostateczny protokół odbioru przedmiotu umowy), potwierdzającym, że zlecone prace zostały wykonane z należytą starannością. W dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia ujętego w wykazie, winien znaleźć się zakres prac i terminy wykonania, jako potwierdzenie, że przedstawiony dokument dotyczy konkretnej pozycji z wykazu. 2.2. wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie następujące obowiązki: a) generalnego projektanta (kierownika-koordynatora ze strony Wykonawcy) procesu projektowego w specjalności architektonicznej; Osoba ta musi posiadać uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r.o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5, poz.42 z późn. zm.); b) projektanta w specjalności architektonicznej; c) projektanta w specjalności konstrukcyjnej; d) projektanta w specjalności sanitarnej; e) projektanta w specjalności elektrycznej; f) projektanta w specjalności drogowej; Osoby te powinny posiadać uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w swojej specjalności oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5, poz.42 z późn. zm.) g) projektanta w zakresie projektowania zieleni. Osoba ta powinna posiadać dokumenty, potwierdzające posiadanie wykształcenia kierunkowego, pozwalającego na wykonywanie czynności projektanta zieleni oraz doświadczenie w wykonywaniu w/w zawodu. 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. Dokumenty winny być poświadczone (za zgodność z oryginałem) przez osoby upoważnione ze strony pełnomocnika reprezentującego Wykonawców w postępowaniu. 3. Wykaz zamówień opisanych w części III.2 pkt 2.1. zrealizowanych w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania - poparty dokumentami świadczącymi o należytym ich wykonaniu. W przypadku wykazania zamówienia nie popartego dokumentem potwierdzającym, że zlecone prace zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje) - pozycja ta nie będzie brana pod uwagę przy ocenie spełnienia warunku określonego w Części III.2 pkt. 2.1. 4. Kopie uprawnień opisanych w Części III.2 pkt. 2.2. - dla generalnego projektanta (kierownika-koordynatora) w specjalności architektonicznej, projektanta w specjalności architektonicznej, projektanta w specjalności konstrukcyjnej, projektanta w specjalności sanitarnej, projektanta w specjalności elektrycznej, projektanta w specjalności drogowej. Dokumenty, potwierdzające posiadanie wykształcenia kierunkowego, pozwalającego na wykonywanie czynności projektanta zieleni dla osoby, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie obowiązki projektanta w zakresie projektu zieleni. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. Dokument ten winien być podpisany przez osoby upoważnione ze strony pełnomocnika reprezentującego Wykonawców w postępowaniu. 5. Potencjał kadrowy oraz zaświadczenia, o których mowa w Części III.2. pkt. 2.2. - dla generalnego projektanta (kierownika-koordynatora) w specjalności architektonicznej, projektanta w specjalności architektonicznej, projektanta w specjalności konstrukcyjnej, projektanta w specjalności sanitarnej, projektanta w specjalności elektrycznej, projektanta w specjalności drogowej. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. Dokument ten winien być podpisany przez osoby upoważnione ze strony pełnomocnika reprezentującego Wykonawców w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoliborz.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żolibirz, ul. Słowackiego 6.8 , 01-627 Warszawa- WOM stanowisko nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 09:45, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żolibirz, ul. Słowackiego 6.8 , 01-627 Warszawa- Kancelaria Urzędu- parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.