eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nasielsk › Dowożenie uczniów z wyznaczonych punktów zbiórki do szkół na terenie miasta i gminy Nasielsk i odwożenie ze szkół do wyznaczonych punktów zbiórki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Nasielsk: Dowożenie uczniów z wyznaczonych punktów zbiórki do szkół na terenie miasta i gminy Nasielsk i odwożenie ze szkół do wyznaczonych punktów zbiórki
Numer ogłoszenia: 250494 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nasielsk , ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6933000, faks 023 6912470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nasielsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów z wyznaczonych punktów zbiórki do szkół na terenie miasta i gminy Nasielsk i odwożenie ze szkół do wyznaczonych punktów zbiórki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest: cena biletów miesięcznych za dowożenie uczniów z ustalonych punktów zbiórki do Zespołu Szkół Nr 3 w Cieksynie i Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starych Pieścirogach oraz Szkoły Podstawowej im. Stefana Starzyńskiego w Nasielsku i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Dębinkach i Szkoły Podstawowej w Popowie Borowym i Szkoły Podstawowej im. Pierrea de Coubertina i Publicznego Gimnazjum Nr 1 im. Konstytucji 3 Maja w Nasielsku i odwożenie z Zespołu Szkół Nr 3 w Cieksynie i Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starych Pieścirogach oraz Szkoły Podstawowej im. Stefana Starzyńskiego w Nasielsku i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Dębinkach i Szkoły Podstawowej w Popowie Borowym i Szkoły Podstawowej im. Pierrea de Coubertina w Budach Siennickich i Publicznego Gimnazjum Nr 1 im. Konstytucji 3 Maja w Nasielsku do ustalonych punktów zbiórki autobusami na trasach wskazanych w następującym przedziale: a) do 5 kilometrów - ilość uczniów dowożonych - 451 b) do 10 kilometrów- ilość uczniów dowożonych - 304 c) do 20 kilometrów- ilość uczniów dowożonych - 64.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00 - 60.11.31.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia przez Wykonawcę wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) złożą ofertę zgodnie z warunkami niniejszej specyfikacji. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia 2. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków 3. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Koncesje lub zezwolenie jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 4. Kserokopię badań technicznych sprzętu dopuszczonego do przewozu osób w transporcie publicznym. 5. Potencjał kadrowy: opis uprawnień do kierowania pojazdami osób (co najmniej 9 osób) zgodnie z art. 39e ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 Nr 125 poz. 874 ze zm) należy przedłożyć uprawnienia osób wymienionych w § 35: Załącznik 3 do oferty dodatek nr 5 do SIWZ: - świadectwo kwalifikacji, - oświadczenie poświadczającego spełnienie przez przedsiębiorcę osobiście wykonującego transport drogowy, - zaświadczenie poświadczającego zatrudnienie kierowcy oraz spełnienie przez niego wymagań określonych ustawą z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym. 6. Potencjał techniczny: będący w dyspozycji wykonawcy do realizacji zamówienia: liczba min 9 sztuk pojazdów - § 36: Załącznik 4 do oferty dodatek nr 6 do SIWZ: 6.1. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda: 1) Wykazu osób, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - potencjał kadrowy; Załącznik nr 3 do oferty -dodatek nr 5 do SIWZ. Przedmiotowy wykaz winien obejmować co najmniej: 9 osób spełniających wymagania. 2) Wykazu potencjału technicznego będącego w dyspozycji wykonawcy do wykonania zamówienia - potencjał techniczny; Załącznik nr 4 do oferty -dodatek nr 6 do SIWZ. Przedmiotowy wykaz winien obejmować co najmniej: min. 9 sztuk środków transportu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umnasielsk.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk pokój 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.